misschien een rare vraag, maar wanneer ben je echt ongesteld? Ben sinds edn maand gestopt met pil, we gaan voor een 2de! Sinds gisteren verloor ik een klein beetje oud en nieuw bloed. Vandaag was het ook heel weinig. Bij elkaar ongeveer een halve tampon denk k. Vorige week een zwangerschapstest gedaan ivm sympotomen. Zelf denk k dat het met ontpillen te maken heeft. Iemand ervaring?
Ik heb wel eens gehoord dat je van een menstruatie spreekt als je min. 3 dagen bloedverlies hebt gehad.
Ik heb dit ook gehad en tel het niet als menstruatie. Ga ws woensdag naar de dokter dus vraag het daar misschien even na.
Ik ben nu echt aan het bloeden. Dus menstruatie, maar wel pijnlijker dan anders! Waarom hebben mannen dit niet?
Ik zou bijna zeggen, wees er blij mee. zijn veel mensen hier, waaronder ik Haha, die erop wachten. Strekte met de pijn wel een hopelijk blijft hij volgende keer uit. Ik zou nog wel input waarderen mbt wanneer iets telt als menstruatie.
Drieka: haha Gemini: Aan de ene kant ben ik er blij om dat ik menstrueer. Helaas ken ik mensen waarbij dit niet het geval is en in onzekerheid zitten wat betreft zwanger raken. Hoelang wacht je al op je menstruatie? Uiteraard hoop ik binnenkort zwanger te zijn, maar zoiets heb je niet voor t zeggen.
Ik vraag me dit dus ook af. Sinds een maand gestopt met pil. Zaterdag avond verloor ik toen ik ging plassen heel veel helderrood bloed. Was dag 27 van mijn cyclus. Zondag ook wel wat, vooral met plassen. Met afvegen wel beetje slijm maar zeker geen stolsels. Vandaag is het bijna over.. Vind het maar raar. Ook smaakt sinds zaterdag mijn brood me niet en branden mijn borsten heel erg. Zal dit allemaal bij het ontpillen horen?
Ik ga inderdaad morgen vroeg maar eens een testje doen voor de zekerheid. Vind wel dingen stinken ook en van de week rook ik een heerlijke vleeslucht op straat en de gene waar ik mee was rook niks.. Spannend!