Zijn er hier mensen die van die rare cyclussen hebben, ik denk misschien door het ontpillen?? en weet iemand misschien hoe lang dit kan duren?? Na hoe lang is het normaal om naar de huisarts te gaan met rare/ onregelmatige cyclussen?
Ik had voor de bevalling een hele onregelmatige cyclus 52-29-39-36-74-61-3-42- Volgens mij kun jer niet heel erg veel aan doen, sommige hier zweren bij: theunisbloemolie zwanger worden pillen en nog een aantal, maar het is per persoon verschillend of ze werken geloof ik. Mijn huisarts kon er niet veel aan doen ze zei.
hey giraf, die kende ik nog niet! misschien toch het proberen waard?! bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit helemaal niet gehad, was ronde 2 gelijk zwanger... maar nu, er is totaal geen touw aan vast te knopen! terwijl ik nu maar 1 jaar de pil heb gebruikt en bij mijn vorige zwangerschap 14 jaar... bedankt voor je tip in ieder geval!!
@riniti...dat heb ik dus ook vroeger voor zwangerschappen altijd regelmatige cyclus van 30 dagen (kon bij wijze van de klok erop zetten) en ook gelijk zwanger eerste rondes en nu...cyclussen van 32 - 35 dagen varierend in lengte groetjesss
Ontpillen is idd erg irritant. Bij mij begon het heel regelmatig, maar nu merk ik dat mijn cyclus steeds langer wordt. Ik zit nu wel op een record (zie banner) voor mijn doen.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes waar jullie misschien wel antwoord op hebben ( hoop ik haha ) Ik had deze vraag eigenlijk ook al min of meer op een ander forum gesteld maar zie dat het hier dan toch meer terecht zou zijn. Ik ben sinds 21 oktober gestopt met de pil en heb 25 oktober mijn ontrekkingsbloeding gehad. Nu weet ik dus echt niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden, maar het grote probleem is dat ik nu al van allerlei zwangerschaps kwaaltjes heb : misselijk,zere borsten, vaker plassen,steken in de lies en vagina en de hele dag door buikpijn en menstruatieachtige krampen ( al 2 weken ) Heeft iemand van jullie dit ook gehad ? Groetjes Sjors
hoi allemaal. ik denk dat het met het ontpillen te maken heeft. sjors ik ben ook aan het ontpillen. . ik ben 23 juli gestopt met de pil, heb nog gewoon mijn pilmenstruatie gehad. inmiddels is het nu november ik heb nog steeds geen normale menstruatie gehad. ben bij de huisarts geweest, ze heeft voor de zekerheid een uitstrijkje gemaakt en ik kreeg te horen dat ik pap2 had. dit kwam waarschijnlijk door dat ik gestopt was met de pil. nu moet ik begin april terug komen om nog een uitstrijkje te laten maken. ze heeft me ook uitgelegd dat het wel een jaar kan duren voordat mijn menstruatie weer op gang komt. nu heb ik wel het advies gekregen om begin van de maand een test te doen. ik heb dat nu een paar keer gedaan, niet zwanger, maar vind het ook nog niks aan om die test te doen. ik heb elke maand weer de hoop, misschien toch, ik heb van allerlei vage klachten (hoofdpijn, pijn in de onderbuik, obstipatie, gevoelige tepels, vaker plassen en af en toe een dag misselijk, pijn in de rug tussen de schouderbladen), waardoor ik dus ook elke keer weer die hoop krijg. ook al zegt mijn gevoel het kan niet. groetjes izzy
Hoi izzy, Wat vervelend zeg, lijkt me idd elke keer wel erg balen vooral als je elke keer de kwaaltjes hebt. Ik had gehoord dat het soms heel lang kan duren al hoop ik dit natuurlijk niet. Maar niemand wil zo lang hoeven wachten. Ik hoop voor ons beiden dat de menstruatie snel door komt of dat we gewoon zwanger zijn ( dat zou geweldig zijn natuurlijk ) maar helaas valt hier niks over te zeggen heb ik al wel in de gaten. Ben er misschien ook wel teveel mee bezig, vooral omdat ik de 13de dag van mijn cyclus bruin verlies had dus dacht ik dat dat mijn ovulatie misschien wel was en dan zou ik toch echt ongesteld moeten worden binnenkort maar je weet t nooit. Ik weet wel dat als ik dit allemaal eerder had geweten ik misschien wel eerder gestopt was met de pil. Bedankt voor je berichtje en hoop dat het snel zo ver mag zijn Groetjes Sjors
ik ben ook aan het ontpillen nu.. heb 30 oktober een bloeding gehad nadat ik gestopt was met de pil van maar 3 dagen.. weet dus totaal niet wanneer ik nu kan testen of weer ongesteld moet worden.. weet ook niet meer hoe mijn cyclus was voordat ik begon aan de pil.. ik heb me de eerste dagen rot gevoeld.. voel me nu al een stuk beter.. ik dacht dat ik woensdag 10 november mijn eisprong voelde heb dit nog nooit eerder gevoeld! soort menstruatieachtige krampen.. na een uurtje weer weggezakt.. zondag 14 november begon ik enorm te zweten en was ik kots misselijk.. dit zou ook mij eisprong geweest kunnen zijn? of was dit al een evt innestelling..? wachten wachten wachten .. haha af en toe word je er helemaal gek van! succes iedereen!
Hoi Mariahh, Erg is dit he, ik weet ook niet wat ik van die kleine bloeding moet denken en ik weet mijn cyclus voordat ik met de pil begon ook niet meer, echt heel vervelend... het is idd wachten wachten wachten en hopen dat je niet meer zo lang hoeft te wachten haha. Iedereen heel veel succes en hoop dat t allemaal spoedig mag gaan ! groetjes
ja inderdaad.. heb ook 6 jaar microgynon 30 geslikt.. was in de 3e week van de pil spontaal gestopt met de strip was het helemaal zat en kreeg opeens de feeling van laten we beginnen! haha toen een bloeding gehad van 3 dagen.. normaal heb ik een bloeding van 4/5 dagen.. zit alleen een beetje in de knoop met die zondag.. was er van overtuigd dat ik woensdag avond mijn eisprong gevoeld had.. maar zondag avond ( 4 dagen na mijn evt eisprong behoorlijk ziek!) lag gewoon weg te eilen in mn bedje.. sochtends nergens meer last van.. wanneer mag jij testen? ik officieel pas 26 november.. als mijn cyclus 28 dagen is.. maar omdat ik die bloeding eerder had en mijn eisprong als dat 10 november was ook eerder had weet ik nu helemaal niet meer wanneer ik mag testen.. hou me op de hoogte!
Ik heb ook 7 jaar microgynon 30 geslikt en heb ook best wel snel besloten laten we t gewoon doen ! haha maja het brengt een gigantische stress mee. Als mijn cyclus 28 dagen zou zijn mag ik officieel 22 november testen maar dat zegt dus idd helemaal niks omdat alles in de war gegooid word. Dit is idd wel heel vreemd het kan natuurlijk zijn dat je er allebei de dagen last van hebt gehad, ik heb wel is gelezen dat het eitje niet direct hoeft te springen en dus pas de volgende dag springt ( als het dat is geweest ) Het is allemaal zo frustrerend en weet soms even niet meer hoe of wat ik moet denken vooral omdat ik al heel veel kwaaltjes heb zoals misselijkheid, buikpijn, steken in de lies en vagina en een ontzettende opgeblazen buik. Heb jij dit ook ? vooral die buik het lijkt alsof ik al zwanger ben :S Ben wel blij dat we er hier zo over kunnen praten want ik praat er het liefst buiten het internet met niemand over omdat ik niet wil dat mensen al weten dat we bezig zijn voor een kindje. Ben erg benieuwd wat er allemaal uit gaat komen ik hou je op de hoogte jij mij ook ? Groetjes
ja dit is inderdaad wel fijn.. heb ook last van een opgezette buik.. lijk wel 3 maanden zwanger ofzo.. misselijkheid alleen die zondag dag.. 4 dagen na mijn evt eisprong.. heb gelezen dat de innestelling 5-10 dagen na de eisprong kan zijn.. dus zou wel erg vroeg zijn.. voor de rest geen innestelingsbloeding gehad.. af en toe een beetje duizelig en steken in mijn buik.. krijg vooral savonds als ik in bed lig last.. rommelende darmen etc.. had van de week gevoelige borsten.. is ook weer weggezakt.. af en toe steken.. ook was er een duidelijke blauwe ader over mijn borst te zien.. normaal zag ik die nooit.. ook heb ik een soort branderig/warm gevoel bij mijn vagina..
ik heb dus dezelfde dingen, alleen de hele tijd last van vlagen misselijkheid en elke dag last van buikpijn en steken. De duizeligheid komt ook steeds meer....maja wat t allemaal al niet met je doet. ja klopt ik had dat ook gelezen over de innesteling en als t bij mij op die 13de dag was dan zou t nu kunnen dit is de 24ste dag dus de innesteling kan...maar eigenlijk wil ik zo graag zwanger worden dat ik er veels te veel van uit ga dat ik in de eerste ronde al zwanger ben en dat zorgt misschien ook wel voor waanideeen/gevoelens. moet t eigenlijk gewoon van me afzetten want over t algemeen duurt t 3 maand tot een half jaar voordat de gemiddelde vrouw zwanger is...
owja en die blauwe ader waar je t over had dat heb ik ook en zeker gevoelige tepels de hele dag. Maar een innestelingsbloeding hoef je niet perse te hebben heb ik gelezen op een verloskundige site
pff ja erg he ik heb het ook.. vooral omdat mijn lieftallige vriendje denkt dat je gelijk zwanger word als je de pil niet meer slikt.. zal hem ook wel eens aanmelden op deze site haha.. tsjah ik weet het niet ben zelf ook nog wel vrij jong.. heb gehoord dat het dan ook allemaal wat sneller kan gaan.. ben nu namelijk pas 20.. maar al mijn leven lang een kinderwens.. ik wil het ook van me afzetten.. gewoon kijken hoe het allemaal loopt.. maar toch is het zo spannend allemaal! vooral ook omdat dit de 1e keer is.. die blauwe ader heb ik nog steeds.. maargoed.. kan ook een geintje van mn lichaam zijn idd.. gelukkig ben ik deze week nog druk.. dan gaat het beter als dat ik een dagje vrij ben.. kan mezelf helemaal gek maken
Haha ja ik ken het...misschien moet je t is doen haha kan ie zien hoe ingewikkeld t is. Ja ik denk soms ook dat mn lichaam geintjes uithaald maar zo grappig vind ik dat niet haha. voor ons is dit ook de eerste keer en mijn vriend is heel nuchter zo van ach we zien t allemaal wel en je moet je er niet druk over maken ( makkelijker gezegd dan gedaan ) Het is idd wel een voordeel als je jong bent heb ik gehoord, ik ben zelf ook nog maar 22 en hopelijk scheelt t echt voor ons. Nou voor mij is het vandaag het laatste berichtje, rustig aan doen en laat je niet gek maken ( dat moet ik dan zeggen haha ) Groetjes Das wel fijn als je druk bent dan is het iets beter te 'vergeten' ik ben nu een week vrij en ben er elke dag mee bezig, eigenlijk al 3 weken haha
Hoi ik ben hier nieuw en wou ook gezellig mee babbelen. Ik ben vorige weer gestopt met de nuvaring en werd 3 dagen later ongesteld. Toen 2 dagen niet en nu ben ik weer ongesteld, volgens mij is de boel een beetje ontregeld, iemand anders hier ervaring met het stoppen van nuvaring?? Het is nu heel moeilijk in te schatten wanneer we zouden moeten 'klussen'... Maar gelukkig doen we het toch al redelijk vaak, dus moet dat het probleem niet zijn (haha) Ik hoop voor iedereen dat de boel gauw op regel is, en dat we kunnen genieten van een zwangerschap. Ik hou dit forum in de gaten.. groetjes
@ sjors: is goed.. maak jij je ook niet te druk.. en hou me op de hoogte! ik heb in een ander forum gelezen dat er vrouwen zijn die 8 tot 10 dagen na de eisprong al vet positief testen!! ach we zien het wel.. nog een dikke lange 7 nachtjes te gaan.. hopen dat ons jonge lichaam meewerkt @ roos: ik heb zelf microgynon 30 geslikt.. met de ring dus geen ervaring.. wel had ik na het stoppen ( 2 dagen daarna ofzo een bloeding wat 3 dagen duurden..) daarna niet meer ongesteld geworden.. ik weet ook helemaal niet hoe mijn cyclus is omdat dit ook de 1e maand zonder anti conceptie middelen is.. ik heb zelf gewoon zo veel mogelijk geklust de 1e 2 weken..ik had ook toen ik gestopt was veel meer zin dus dat kwam goed uit.. je moet op je lichaam letten .. krijg je in de 2e week last van menstratieachtige pijn kan dit waarschijnlijk je eisprong zijn en weetje dat je dan gelijk aan de slag moet.. ook kan je je temperatuur bij houden.. bij verhoging heb je meestal je eisprong.. ik ben niet zo van dat teperaturen.. ik zie het allemaal wel.. al ben ik wel heel zenuwachtig omdat dit de eerste keer is.. voor jou ook?