Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koppel, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koppel

koppel Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit kan zijn:
    Vrijdag 25 dec ben ik ongesteld geweest (wel via de pil nog) en woensdag 29 dec was ik daar weer vanaf. Ik ben daarna niet meer aan de pil gegaan want we willen graag zwangen raken.

Nu ben ik alleen net na de wc geweest en ik zag dat ik wat bloed verlies. Het is alleen heeeel donker rood/beetje bruin/gemengd met helder bloed en ook niet veel. Met afvegen zie ik het/maar niet tijdens het plassen. Verder heb ik ook geen krampen gehad die ik normaal heb als ik ongesteld ga worden.

Zoals jullie aan mijn banner zien kan het geen innestelingsbloeding zijn. Is het misschien mogelijk dat dit mijn "echte" ongesteldheid is?

Groetjes!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat zou heel goed kunnen! Nu even wachten of het inderdaad doorzet. Daarna kan je banner weer op dag 1 en kun je richting je eisprong gaan!

3. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Kan bloeding zijn omdat je neit weer aan de pil bent gegaan.. eerste maanden gaan je lichaam wta van slag zijn aangezien die gewent is aan de pil.. succes met zwanger worden!

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Heb ik ook gehad inderdaad. Ik ben de 10e van december gestopt en kreeg ook wat bloedverlies in de week na mijn ongesteldheid (van de pil). Innestelingsbloed lijkt me niet, want dat zou na je eisprong moeten zijn en die valt op de helft van je cyclus.

Sterkte ermee, ik heb overal last van door de ontwenningsverschijnselen...

5. koppel

koppel Niet meer actief

Dankjewel voor jullie reacties :)
    Ik zal het dan even afwachten en dan weet ik wel meteen me echte cyclus meteen. Das wel handig :)

Tnx!

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    :)
    Dan houd ik jou op de hoogte van wat het bij was!

7. koppel

koppel Niet meer actief

Aaaah dat is aardig van je :)

Bij mij is het nog steeds niet echt doorgezet. Het is nog wel rood bij het afvegen maar verder gewoon niets.

Nou nog maar meer geduld hebben haha.

Deel Deze Pagina