Hallo Dames, We zijn nu net bezig voor ons tweede kindje. 1e ronde deze maand, had het gevoel dat het al raak was. Al bijna een week lang mijn aders op de borsten heel duidelijk te zien. Normaal heb ik dat nooit. Vanmorgen een test gedaan 1 dag voor NOD en die was positief. Mijn man en ik helemaal door het dolle heen. Maar na een uur krampen en bloedverlies! Komt dit nog goed?! Oh het is allemaal zo spannend.
Ik ga er van uit dat het klaar is helaas. Op naar de volgende ronde denk ik. Bloed nog steeds, helder rood.
Die test is inderdaad positief. Hopelijk gaan je buikkrampen langzaamaan weg. Ik had bij al mijn zwangerschappen ook ENORME menstruatie achtige krampen in het begin. Zelfs enorm bloedverlies rond de 9 weken bij onze middelste. Desalniettemin allemaal gezond en wel ter wereld gekomen. Ik duim voor je .
Het bloed lijkt nu sterk verminderd. Toch nog n heel klein sprankje hoop krijg ik nu. Het lijkt ook alsof er n tennisbal in mijn baarmoeder zit. Moet echt rechtop zitten anders doet t pijn! Ben zeer moe, lig al de hele middag in bed laat de dag maar snel voorbij zijn zodat ik sneller duidelijkheid heb. Dank je voor jullie reacties
Ik heb mijn ei gehad rond 13/14/15 aug, ik voel het altijd wanneer er een ei komt en veel rekbaarslijm. Maar niet met een tempmeting of ovulatietesten
Hmm, ik vind het dan ook niet een heel verkeerde test voor je termijn. Hopelijk stopt het bloedverlies. Ga je nog een test doen later?
Als het bloedverlies weg is en blijft ga ik zondag opnieuw testen. Ben benieuwd. Vind het te heftig voor een innestelingsbloeding. Maar nu lijkt het echt bijna weg. Terwijl ik vanmiddag hele kleine stolsels dacht te zien. Het enigste wat ik kan is afwachten en mezelf gek maken. Mijn man is heel nuchter en die zegt joh je moet je niet gek maken. Maar ja ik zie n positieve test en bloed en voel krampen. Lastig om er dan niet aan te denken.
Succes en we duimen hard voor je . Hopelijk zondag een dikke positieve test en geen bloedverlies meer.
Ik heb bij de laatste zwangerschap ook hele heftige buikkrampen gehad en enorme bloedverlies, alsof er een kraantje open stond... (6w 8w 10w) het is goed gekomen.. Het is indd 50/50
Vanmorgen nog iets spotting maar dat was het! Tot nu toe helemaal niets geen bloed of spotting meer te zien . Morgen nog een restje. Ik had me al wel aangemeld bij de verloskundige, kon via de site en dan bellen ze op. Er bij geschreven wat er gisteren was gebeurd. hopelijk blijft t zo gaan