Hoi hoi meiden, Wij zitten nu in de 2e ronde. Ben net gestopt met de pil. De vorige ronde dacht ik al zwanger te zijn omdat ik van alles voelde. Maar mijn lichaam had mij mooi in de maling, ik werd gewoon netjes na 30 dagen (zo was mijn cyclus ook voor de pil) ongesteld. Meestal kan ik ook altijd wel goed mijn ei opsporen. Dan zie ik rekbaar slijm. Maar deze maand kon ik het niet opsporen. Ik had rond de dagen dat ik mijn ei moest hebben wel wat dikker slijm als anders. Maar of dat nu mijn eisprong was? Het kan natuurlijk nog zo zijn dat mijn ei nog komt, maar dat kan me haast niet voorstellen. Ik heb rond die tijd wel last van ovulatiepijn gehad. Nou ja we wachten maar af. We hebben wel om de dag geklust dus hoop dat het ergens raak was! hihi!! Liefs Jelisa
Dat kan best gebeuren. Soms is je lichaam nog iets van slag nadat je de pil hebt gebruikt. Een keertje de eisprong overslaan kan wel. Dan zou je dus na een dag of 60 na de vorige wel weer ongesteld moeten zijn.. EN vermoedelijk rond dag 44 een eisprong.. Maar een verlate eisprong kan ook.. Dus eigenlijk gewoon blijven klussen totdat je een menstruatie hebt (of niet natuurlijk, als je zwanger bent)