Wie heeft er net als ik een erg lange cyclus? Mijn cyclus is 40/41dgn,ik temp en gebruik ovutesten en heb wel een eisprong maar word er soms niet goed van,ik ben in september gestopt met de pil maar met zo'n lange cyclus schiet het natuurlijk niet op. Wie herkent dit en is er wel zwanger geworden en hoe lang heb je er over gedaan voordat het raak was?
Hoi hoi, Ik heb helaas ook een lange cyclus, 30-38 dgn. Wanneer ik mijn ongi heb gehad wil ik vanaf dag 1 gaan temperaturen. Zo hoop ik mijn cyclus een beetje beter te leren kennen. Ik ben sinds Jan bezig en heb nu pas 2 ongesteldheden gehad... dat is wel erg jammer dus. Ik had vorige maand echt hoop, ik was al een week over mijn cyclus van 30dgn heen en ik dacht na dag 38; NU ga ik testen. Negatief en de volgende morgen werd ik ongesteld. Das wel zuur. Dus kom maar op met die succesverhalen!
Mijn eerste cyclus was 48 en deze is waarschijnlijk zo rond de 80 dagen. En nee dit is geen ontpillen. Zit nu of een week of al 2 weken na mijn ei. (men denkt 2 weken aan mijn temp te zien). Dus moeten even afwachten.
Haii, Mijn cyclus is 35 dagen. Begrijp je irritatie met dat lang wachten. Nu ronde 4, duurt een eeuwigheid. Net als Gijsje zou ik ook graag succesverhalen horen.
Mijn moeder is een succes verhaal. Eerste kind 10 maanden (2 keer ongesteld) 2de kind een half jaar (1 keer ongesteld) en van moi nooit ongesteld.. Ik was er gelijk! Ik zit in ronde 2, alleen mijn rondes duren bijna 3 maanden! half mei heb ik afspraak bij de gynacoloog. Als ik nu ongesteld wordt in ieder geval, want heb een ei gehad!!
Hoi, Hier ook een zeer onregelmatige cyclus. gestopt met pil Nov. 2008 1ste menstruatie: 30 jan 2009 = 65 dagen 2 de menstruatie: 29 maart = 59 dagen 3 de menstruatie: ?? (vandaag dag 31) Echt om droevig van te worden, voel het ook nooit aankomen, maar als ik het wordt doodziek! wat doen jullie eraan? Liefs
hoi ik heb sinds de laatste 2 maanden ook zo een lange cyclus... bij mij kan het een oorzaak zijn met me leeftijd... ik had deze maand een enorme positieve ovulatietest.. dus flink geklust kan al ik uit ga van de 40 dagen op 5 mei testen groet poeipoei
Hoi, Ik heb ook erg lange cyclussen en daarbij nog eens onregelmatig! Eerst 47 dagen, toen 35 en nu schat ik opnieuw rond de 35-40, maar ik weet het natuurlijk niet zeker... En tempen lukt me niet (altijd een andere temp als ik 3 kaar na mekaar temp) en ik voel mijn ei eigenlijk niet echt dus nog eens extra moeilijk! Heb ovulatietesten besteld bij Sensitest en na enkele misverstandjes ivm adres zouden ze morgen of overmorgen aankomen (net op tijd???)... Ik ga gewoon binnen 2 weken testen, we zien dan wel Succes nog!!!
Hoi meiden, Ik temp wel. Zodat ik een inzicht kan krijgen in mijn cyclus, en ik mag nu na 4,5 maand naar de gynacoloog! Ook al hoop ik dat het nu gewoon raak is natuurlijk. Naar aanleiding van mijn temperatuurkaartje kan de gynacoloog me medicijnen geven. Wil niet naar huis gestuurd worden met de melding ga eerst maar eens een ronde temperaturen. Mijn temperatuur is ook elke dag anders, dat is normaal. Je moet wel elke dag rond dezelfde tijd tempen. Liefs
Vergeleken met jullie is de mijne niet zo lang maar volgens de VK is ie wel weer lang... komt ie: Tussen de 30 en 35 dagen Ik ga met de ovutesten dus altijd uit van de kortste cyclus, dan ben ik iig niet te laat met testen. Met zw testen gan ik weer uit van de 35 dan kan ik nooit te vroeg testen, mists ik nog niet ongi ben natuurlijk. Ik ben in de 5e ronde zwanger geraakt maar helaas is dit met 6 weken misgegaan.... Nu weet ik eigenlijk mijn cyclus niet (de laatste is 34 en heb ik berekend aan de hand van mijn ovutesten... ) Maart een lange cyclus is wel vervelend hoor... per jaar toch minder rondes Liefs cyntje
Ik heb ook een erg lange cyclus. Ben eind Juli gestopt met de pil en tot nu toe nog maar 4x ongi geweest. Mijn cyclus duurt meestal meer dan 50 dagen. Afgelopen februari ben ik hiermee naar de huisarts geweest en uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn. Nu loop ik bij de gyn en is er PCOS geconstateerd. Ik zit nu op de uitslag van diverse onderzoeken te wachten en als ik die heb mag ik starten met clomid. Ik hoop dat dat aanslaat en dat ik daarmee snel zwanger mag zijn.
Hoi dames, Even een oppepper! Ik heb ook een onregelmatige lange cyclus. Eigenlijk is het na mijn eerste kindje pas zo lang geworden en na mijn 2e kindje nog langer....Voordat ik zwanger werd van de eerste had ik ook een wat langere cyclus dan gemiddeld, maar ik weet niet meer exact hoe lang. - Mijn eerste zwangerschap raakte ik zwanger in de eerste ronde (mis gegaan) - Mijn tweede zwangerschap ook de eerste ronde (eerste kindje) - Mijn derde zwangerschap, met een cyclus rond de 37-41 dagen, weer de eerste ronde (leeg vruchtzakje) - Mijn vierde zwangerschap 3 cyclussen na vorige miskraam (vroege miskraam) - Mijn vijfde zwangerschap weer 3 cyclussen na laatste miskraam (tweede kindje), de laatste cyclus die ik had voor ik zwanger raakte was 46 dagen dus had echt verwacht dat het langer zou gaan duren. - Mijn zesde zwangerschap, cyclus ongeveer 45 dagen, weer in de eerste ronde (derde kindje, ik ben nu 15,5 weken zwanger) Het hoeft dus niet perse heel erg lang te gaan duren vanwege een lange onregelmatige cyclus. Het is wel zeer frustrerend dat je dus minder eisprongen hebt en dus ook minder vaak een kans hebt om zwanger te raken. Ik heb overigens nooit getemperatuurd, nooit een ovulatietest gebruikt, gewoon om de dag geklust En omdat ik dus 2 miskramen had tussen mijn eerste en tweede kindje houdt dat in dat we bijna 2 jaar lang 3 weken per cyclus om de dag geklust hebben..
hi ookik heb een enorm lange cyclus na mijn BBZ gekregen. Helaas nog niet zo veel succesverhalen hier. Maarja wij hebben gewoon ook minder kansen per jaar dus eigenlijk niet zo gek dat wij minder snel (oftewel soms tergend langzaam) zwanger worden. Ik begrijp de frustratie volkomen!! Ben sinds deze cyclus begonnen met teunisbloemolie capsules, deze zouden kunnen helpen. Zitn u alweer op dag 30 dus weet het niet hoor..... En ik ben gewoonlijk al ZO ONGEDULDIG dus wordt er ook erg moe van af en toe :x
ik heb sinds mijn curretage na MA ook een lange cyclus, tussen de 35 en 37 dagen, heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb, ja achteraf weet ik het omdat ik dan hoofdpijn krijg. maar goed daar heb ik vooraf weinig aan. vorig jaar november de curretage gehad en nu dus in de 4 ronde. ben benieuwd wat deze ronde gaat brengen. rond deze tijd in de cyclus doen we het meestal om de dag. dan zal het vast wel een keer goed komen toch? iedereen succes. gr laura
Ik ook heb hier last van denk ik.... ben ik december met de pil gestopt en 1 x ongesteld geweest, Toen na 30 dagen. Sinds die tijd dus niet meer. Heb deze week een test gedaan. Negatief. Wanneer zijn jullie hiermee naar de Huisarts gegaan?
@Jael; na 3 maanden ben ik naar de huisarts gegaan. Dit omdat mijn cyclussen nog nooit goed zijn geweest, en mijn zus ook hulp moest krijgen hierdoor. Ik ben zojuist ongesteld geworden, en over 1,5 week kan ik bij de gyn terecht. Mijn man is al onderzocht en ik heb mijn temperatuurlijsten. Hopelijk krijg ik eindelijk goed nieuws..! Mijn eerste was 48, deze 75
Hier ook lange cylcus. 1ste ronde 87 dagen...de 2de ronde is nog aan de gang maar denk dat het weer lang zal duren..
Mijn cyclus is ook lang, dus ik hoop een beetje op wat succesverhalen hier [-o< . Ik zit nu in de derde ronde, na Mirena. Ik weet niet hoe mijn cyclus was tijdens de Mirena, omdat ik toen niet of nauwelijks ongesteld werd en het dus ook niet bij kon houden. Ik houd nu al vanaf het begin mijn temp bij, omdat ik eigenlijk al had verwacht dat mijn cyclus niet zo fraai zou zijn, dus ik weet wel (achteraf) precies wanneer mijn ei gekomen is. Mijn eerste ronde was 33 dagen, mijn tweede ronde 37 dagen. Het ergste vind ik het om een nieuwe ronde in te gaan. Als ik net ben gaan menstrueren, omdat het zwanger worden dus kennelijk niet gelukt is. Het liefst wil ik dan zo snel mogelijk verder, zo snel mogelijk weer een nieuwe kans krijgen om een baby'tje te kunnen maken. Het frustreert me dan zo enorm dat ik 20 tot 25 dagen moet wachten tot er weer een eitje komt Die eerste 20-25 dagen voelen zo als "loze ruimte" aan, allemaal wachttijd waar ik niks aan heb en waarin ik niks kan doen . Ik wil dan gewoon snel weer verder, wachten duurt dan een eeuwigheid. Ik kan ook zo jaloers zijn op vrouwen met een korte cyclus, die mogen lekker snel weer door en krijgen veel meer kansen per jaar. Niet eerlijk
Hey meiden Ik lees dat jullie temperaturen. Hier heb ik ook aan gedacht.... en ga er ook maar mee beginnen. De eerste menstruatie nadat ik ben gestopt met de pil was na 30 dagen en sinds die tijd niet meer. Is dus denk ik wel een goed idee! Bedankt voor jullie reacties.
Hoi meiden, Ik had ook altijd een erg lange cyclus, 49 tot 56 dagen was heel gemiddeld. Ik had dat al vanaf mijn puberteit. Toch ben ik van mijn dochtertje binnen 1 cyclus zwanger geraakt, dus het kan wel! En we hadden niet eens overdreven veel geklust ofzo, en ik gebruikte ook geen ovu-testen of iets dergelijks omdat ik geen idee had wanneer ik zelfs ongeveer ovuleerde.In januari 2007 deden wij de condooms de deur uit, en in februari teste ik positief, wat is uitgegroeid tot een vrolijk peutertje nu. Het gekke is wel dat ik sinds de geboorte van mijn dochtertje (en na de borstvoedingsperiode, want toen werd ik helemaal niet ongesteld) ineens een veel kortere cyclus heb, maximaal 5 a 6 weken maar toch meestal zo'n 4 weken. Niet superregelmatig, maar wel veel korter dus. Goed, je vroeg om suc6 verhalen dus bij deze! Het is natuurlijk wel balen dat je elke x zo lang moet wachten, helemaal als je veel rondes moet wachten tot het raak is, maar hou hoop hoor dames, een langere cyclus betekent niet altijd minder vruchtbaar, het betekent alleen minder vaak vruchtbaar per jaar, en dat is wel balen. Veel suc6 allemaal! Groet, Liedel