ongie, of niet? zwanger, of niet? wordt GEK!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door keina, 19 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    hallo allemaal,

nou ik wordt knettergek hier! nog 2 pogingen en dan is het beruchte jaar voorbij. en wordt het dokter en onderzoeken enz.

gisteren dacht ik hee ik ben ongesteld (rood en bruin verlies), balen, maar ok, was ook blij dat ik gewoon ongesteld werd (vorige keer duurde dat 53 dagen!)
    nu sta ik vanmorgen op, niks, helemaal niks! snap er niks van!

ik word echt gek van, oooooh ben ik zwanger? en dan daar over fantaseren, en dan valt de bom van niet zwanger, weer ongesteld.
    of de test zegt niet zwanger maar ook niet ongesteld, en dan ben je weer onzeker over je lichaam.

waarom gaat het allemaal niet zo makkelijk als bij de mensen om mij heen???
    ik weet dat er mensen zijn die al veel langer bezig zijn, en die wil ik echt niet voor hun hoofd stoten, maar ik word gewoon gek hier!

2. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Vreeeeselijk he!!!! Kijk maar bij mn topic iedereen behalve ik.
    Ik zit nu in t zelfde schuitje als jij. Precies!!!!
    Vandaaf de niet ongi dag, bruin verlies en wat bloed gehad, en nu weer helemaal niks.
    Ik word ook heeeeeeeeeeeelemaal GEK!!!!!

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ik ook!!! Nu weer sinds 2 dagen niks meer, maar ja zal wel weer doorkomen eind vd week.... (NOD = altijd een gok).

Sterkte.....

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hey meis,

Wij zijn ook sinds augustus 08 bezig voor een kleine, dus zitten er ook al tegenaan te hikken dat we over een paar maand maar naar de HA moeten stappen voor een doorverwijzing.. En ook om ons heen raakt iedereen met het grootste gemak zwanger. Dus het is gewoon heel erg frustrerend en soms ook best moeilijk om hier goed mee om te kunnen gaan.

Ik hoop heel erg voor je dat het deze ronde raak is! Zelf zit ik eerst nog es ff te wachten op m'n ei, ben benieuwd wanneer die komt..

Liefs!

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Dankje Saz! Nog steeds niks hier... Over 2 dagen weet ik meer....(of eerder maar is niet te hopen!)

Welke dag zit jij nu? Snap die banner niet echt. (dag 37 ei?)

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Keina en Snoebeltje, hoe staan de zaken bij jullie??

Deel Deze Pagina