Zwanger worden met erg lange cyclus.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gijsje, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnbos

Lynnbos Lid

20 mrt 2009
    42
    0
    0
    zelfstandige
    Hoi meisjes,

ik wou jullie allemaal een hart onder de riem geven met m'n bericht... Ik ben in augustus 2008 gestopt met de pil en geen enkele keer echte menstruatie gekregen, tot op 6 maart, maar met behulp van Provera (dus meer een onttrekkingsbloeding!) :rolleyes: . Ik was in de volgende ronde, eind april nog steeds niet ongesteld en ik dacht dat het weer de slechte kant op ging.... Maar er is een wondertje gebeurd! Nadat ik bij de gyn mijn beklag was gaan doen over mijn "cyclus" die er gewoon niet was, moest ik voor een inwendig onderzoek op de behandelingstafel liggen en ze zei me dat ik blijkbaar toch spontaan zwanger geworden was!!! Het is nog heel pril, maar zie m'n banner! :D Ik had die maand ook teunisbloemolie genomen, dus misschien dat het daaraan ligt?? Ik ben nu enorm in de wolken natuurlijk!! En als ik jullie verhalen lees, dan zijn ze allemaal zo herkenbaar, maar zo zie je maar dat je de moed niet mag opgeven! Op een (heel nabije dag), zijn jullie hier allemaal ook gezond zwanger! :D Héééél veel geluk en goeie moed!! :thumup:

2. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    wow wat een succesverhaal! Gefeliciteerd met je wondertje!
    Ik heb gelukkig nog de tijd, maar als ik hoor hoeveel meiden een slechte cyclus hebben of aan de clomid zitten.. dan word ik wel een beetje bang.
    ze zeggen bij de zwangerschap altijd "als het maar gezond is" maar eerst zeg ik "als IK maar gezond ben"
    We zullen zien wat er komt maar aangezien ik toch die eisprong heb ontdekt, heb ik er wel vertrouwen in. :)
    succes met je zwangerschap! ik zie dat je al een echo hebt gehad? was het mooi? de eerste echo lijkt me zo leuk! dan word het nog echter

3. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    wowo, lynnbos, wat een geweldig verhaal!
    Geniet ervan!

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zulke verhalen geven toch een beetje moed.

5. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    @Nelizz, tsjah, de meest vruchtbare dag haha..?! Geen idee, ik denk niet dat mijn banner klopt, dus we doen alsof he :)
    Ik denk wel dat ik weer een afspraak ga maken. Maar heb het zelf ook niet zo op die hormoonmedicatie. Maar goed, je probeert eerst zelf vanalles. Zo heb ik wel van centrum (materna, zwanger worden/zijn) extra vitamines gehaald, kan nooit kwaad denk ik.
    Verder ben ik ook met acupunctuur bezig, voor mijn buikpijnklachten. Dit is nl de reden dat ik bij de gyn in behandeling ben gegaan. Uiteindelijk had zij maar nog 1 optie en dat was stoppen met de pil. Dat heb ik dus gedaan, maar sindsdien heb ik er dus een probleem bij :(

@Jeal, het duurt nu inderdaad wel lang, maar de gyn zegt dat ze er een jaar voor uit trekken. Dus geduld hebben!! En eerlijk gezegd wordt dat nu wel aardig op de proef gesteld hihi Vooral als je veel klachten of symptomen hebt/krijgt, die je anders nooit hebt gehad.
    Voordat ik aan de pil begon was het redelijk regelmatig (denk ik?). Ik ben al eens gestopt met de pil en toen ik er weer mee begon had ik flink ondergewicht. Ik ben in die tijd heeeeeeel veel afgevallen (vanwege medicijnen, en ik was al niet zo zwaar). Dusja, hopelijk heeft het daar niks mee te maken, daar maak ik me wel eens zorgen over.

Afwachten dus, maar wel fijn om te lezen dat ik niet alleen ben met dit probleem!
    Want je wordt er toch wel onzeker van!

@Lynnbos, GEFELICITEERD! Wat leuk voor jullie! Geniet ervan!!!

Liefs

6. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Hoi meiden,

Ook ik wil jullie graag wat extra moed geven met mijn succesverhaal.
    Toen ik stopt emet de pil half januari 2008 bleef mijn menstruatie ook uit. De ha wilde niets doen omdat ik nog jong was en het zou vanzelf wel op gang komen. Als het langer dan 8 maandan ging duren dan moest ik nog maar eens terugkomen....
    Uiteindelijk duurde het bijna 5 maanden voor ik mijn eerste ongi kreeg!

Daarna hield ik een cyclus van ongeveer 7 weken over. Ik ben nog 2x ongi geweest en ben nu ruim 27 weken zwanger!

Dus ook met een lange cyclus is het mogelijk!

Heel veel succes dames!

Greetz Milo

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi,

Mijn cyclus is ook lang tussen de 41 en 63 dagen.
    Heb eerst hormonen gebruikt.. 2x over miskramen toen gingen we stoppen raakte ik zwanger van ons dochtertje.
    Nu gaan we voor de 2de ..zonder hormonen.
    Erg spannend allemaal!
    Vind het wel een heel gedoe met zo'n lange cyclus is toch maar uitzoeken waar de eisprong is en of hij er wel is.
    Maar heb goede hoop ;) is na m'n dochter ook 2x gelukt alleen niet gepland en gingen helaas ook mis.

8. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    @Lynnbos. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan meid! Mooi om te horen dat het ook zo kan.

@Shunshine: Ik kan me inderdaad voorstellen dat je daar flink onzeker van wordt. Ik merk nu ook dat ik ineens zie hoeveel mensen er om me heen met een dikke buik lopen. Die waren er anders natuurlijk ook wel. Maar nu valt het pas op. Ik krijg daar ook wel eens wat een dubbelgevoel van...... Sterkte meid, in deze onzekere periode.

@Milo: Van harte gefeliciteerd!!!!!

Liefs Jeal

9. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    pff dames... ik kom weer ff spuiten.
    Die onzekerheid... wat kan je lchaam je toch voor de gek houden.
    Ik zit inmiddels alweer op een cyclus van 43 dgn! Ik ga a.s zaterdag testen, weet het nu echt niet meer namelijk. Dacht mijn eisprong wel echt gevoeld te hebben (had lage rugpijn) maar nu weet ik niet meer zo goed wat ik moet voelen/denken.
    Denk steeds ongesteld te zijn, maar dan ga ik op de wc kijken, helemaal droog. Heb wel pijn in mijn rug en ook het opstaan vanmorgen, men ik voelde me misselijk en móe...
    nouja goed, ik houd jullie op de hoogte. Maar het zal wel weer een nóg langere cyclus zijn...

10. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    @mano; wat spannend! hopelijk heb je snel duidelijkheid. ik heb mijn eisprong denk ik echt gevoeld(flinke steken) en nu hoop ik een innesteling te voelen maar.. voel weinig.

@jeal; voel jij al iets anders? Ik ben wel sinds dinsdag vaak misselijk met vlagen(kan nog steeds snoepen hoor!) en duizeligheid erbij. maar van een innesteling heb ik niets gevoeld :( . nou hoeft dat gelukkig ook niet altijd.. de nod begint wel lekker dichterbij te komen! ik hoop het weekend door te komen zonder testen. misschien een ovutest uitproberen..
    ohjah, ik heb ook heel erg vet haar weer, maar dat had ik vorige cyclus ook. dus mijn hormonen zijn flink bezig, maar waarvoor....?

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik had deze maand maar een cyclus van 27dgn :) Ik ben begonnen met Etos Zwanger worden deze cyclus dus mischien dat het daar mee te maken heeft maar ik ben er iig blij mee :)

12. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    @gijsje; wat voor cyclus had je er voor dan? Fijn dat ze werken :D . Zo zie je maar weer hoe anders elk lichaam is he! ik hoop op een normale cyclus of gewoon direct zwanger zonder de zwanger worden pillen. heb nog wel een heel doosje liggen, misschien probeer ik het later weer. maar die vitamines denk ik op eigen kracht voldoende te kunnen krijgen... ik probeer het in ieder geval(kiezen tussen chocolade en gezon is elke keer moeilijk!)
    Nou succes deze ronde!

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dank je,jij ook :)
    Normaal is m'n cyclus rond de 40dgn.

14. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Heb vanmorgen mijn temp maar eens gemeten, out of the blue (en omdat ik ieder moment mijn ongesteldheid verwacht, dan wil ik vanaf mijn nieuwe cyclus ook met tempen beginnen). Een temp van 36,8 en da tis hoog voor mijn doen, want als ik 37,5 heb dan heb ik al koorts zeg maar.
    Ik hoorde dat je temp hoog blijft als je zwanger bent...
    Pff nu weet ik het helemaal niet meer. Morgen maar eens een testje plegen!!!
    xx MaNo

15. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    @Mano: Hoe gaat het nu met je? Ga je vandaag testen??? Ga voor je duimen!

@Nelliz: Heb je nog steeds last van misselijkheid? Ik heb daar geen last van gehad. Begin van de week had ik van vage krampen onder in mijn buik, maar dat is nu ook weer verdwenen. Ik moest gister naar de tandarts. Hij wilde een foto nemen, ik heb toen voor de zekerheid maar gezegd dat er een kans bestaat dat ik zwanger ben. Hij heeft die foto toen ook niet genomen. Wanneer ga jij testen? Ik kan haast niet wachten.... helemaal nu het weer weekend is..... en ik vrij ben.

16. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    @jeal; ik weet eigenlijk nog niet wanneer ik ga testen. ik denk volgende week donderdag, want dan zijn man en ik vrij.. maar ik hou het misschien niet uit. vandaag komen er matcaretesten met de post. misschien niet slim van me om te halen.. eens kijken hoe het me lukt ze voorlopig niet te gebruiken.. :(
    de misselijkheid komt in hele korte vlagen, veel boeren moet ik dan. Ja ik weet ook niet wat ik er van moet denken. wel heb ik gisteren lage rugpijn gekregen, maar dat kan omdat ik veel gezeten heb. en ik eet nog steeds veel. gelukkig kom ik er niet echt van aan! ook zoiets geks..
    ik heb zelf wel het gevoel dat ik er rustiger om ben geworden de afgelopen dagen. probeer niet teveel allerlei topics te lezen hier en houd me bezig met andere dingen. Komende zondag vier ik mijn verjaardag voor familie(afgelopen woensdag jarig geweest) dus daar moet ik nog van alles voor doen. en straks lekker naar de kapper! veel te lang geleden..

17. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    MEIDEN!!!
    IK HEB EEN SUCCESVERHAAL!!!
    IK ben zwanger!!! Het kán dus echt met een lange cyclus!Ik kan het nog niet geloven, maar de beide testen geven een dikke plus aan (zal foto's in mijn album zetten)

Voor degene die nog heel hard proberen: heel veel succes meiden, ik weet hoe het voelt... maar het komt echt goed!

18. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Manoooo

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Super zeg. Wat geweldig. Wat zul jij je goed voelen nu! Lekker van genieten meid.

Liefs Jeal

19. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    WOW Gefeliciteerd!!!!
    Wat moet dat heerlijk zijn!! Veel succes ermee en niet te misselijk worden he ;)
    Denk je al te weten hoeveel weken je bent? gewoon 4?

20. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    @Nelizz: Ik kan me ook haast niet beheersen om te testen (helemaal omdat er nog eentje in de la ligt). Door de week gaat het nog wel, want dan ben ik aan het werk, maar denk dat ik het weekend weer zwaar ga krijgen om me te beheersen, hahah.
    Trouwens nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dus nog een leuk feestje in het vooruitzicht. Misschien dat het inderdaad helpt om je gedachten wat bij die test vandaan te houden, haha. Veel succes en straks lekker genieten bij de kapper!

Deel Deze Pagina