ongeveer 4 weken, met lange cyclus lastig te bepalen. maar ga maar van bijna 4 uit, dan horen we het met de echo wel...
hoi ik ben nieuw hier.heb een cyclus van 38 dagen na een bbz die door het spiraaltje heen is ontstaan... ben nu ongi en vanaf volgende week gaan wij ervoor.
danielle, succes! hopelijk gaat het snel voor je de testen die ik vandaag van de postbode zou krijgen, heb ik gemist dus ik moet het weekend nu wel doorkomen zonder te testen. en dan nog maar een paar dagen....
@mano: gefeliciteerd met je zwangerschap. ik kan komende week testen. had vanmiddag een klein beetje roze slijm bij het afvegen( sorry voor de viezigheid) dus ik hoop dat dit een begin is van een innestelling ofzo. willen jullie duimen? gr laura
Van harte gefeliciteerd MaNo!!!! Heb je geen succesformule voor ons? En hoe kon jij met je lange cyclus bepalen wanneer je ei was? Hier zogezegd 2 dagen overtijd maar vanmorgen getest en nog steeds negatief Dus ofwel is het nog te vroeg (maar voel wel geen kwaaltjes) ofwel weeral een megalange cyclus... Echt balen! Oh ja, vinden jullie het ook zo jammer dat de banners hier maar tot 35 dagen gaan?
@ mano Gefeliciteerd! @ gijsje Lol daar ben ik ook mee begonnen Ben benieuwd. Heb al 3 dagen 2 streepjes op de ovu testen. Zouden ze dan miss echt helpen? en deze keer 28dagen? Normaal is hij tussen de 41 en de 63. @ ineke Ze hebben ze wel die langer gaan hoor. Moet je afwijkende cyclus aanklikken.
@Danielle: Heel veel succes de komende tijd. @Laura: Natuurlijk wil ik voor je duimen. Wanneer kun je testen??? Groetjes Jeal
goedemorgen dames! helaas helaas is hier vanmorgen de ongi uitgebreid doorgekomen. had aankomende donderdag kunnen testen maar helaas. op naar de volgende ronde. gr laura
@MaNo ,wat super gefeliciteerd!!! Ik zie trouwens staan 30.38.zwanger,dus dat is snel Maar je kan dan toch eigenlijk niet spreken van een echt lange cyclus?
gelukkig niet zo lang als die van jullie, maar ik van 38 dgn ook niet echt normaal. Heel veel succes meiden, ik duim voor jullie! Liefs, MaNo
even een leuk berichtje!!! Je kan dus zwanger raken met een hele lange cyclus die ook nog eens onregelmatig is!!! Ik heb deze en de vorige cyclus getempt en 10 dagen voor mijn ei begonnen met ovulatietesten, eerst om de dag, daarna elke dag. Ik teste vorige woensdag (10 dagen na mijn ei) al licht- positief met Kruidvat 2 v 5!!! Vanmorgen weer getest (en ja tussendoor ook nog 2 keer voor de bevestiging) vanmorgen was hij echt knal positief... Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar meiden, blijf er vertrouwen in houden... dat deed ik een aantal pagina's terug waarschijnlijk ook niet, maar zie het resultaat!!!
@Jeal; hoe gaat het nu bij jou? Al getest of ??? ik heb sinds vandaag bruinverlies, maar het breekt nog niet door. Ik ga er nu wel een beetje vanuit dat ik morgen ongesteld ben.. Het is voor mij pas de eerste "misser", dus hopelijk gaat het allemaal alsnog snel. Als de volgende cyclus maar een korter word he! ik ben dus waarschijnlijk niet in verwachting, maar wel in afwachting!
bij mij is de ongi doorgebroken. op naar de 2e echte ronde!! ik blijf wel ovutesten gebruiken, want zou eigenlijk niet weten wat voor cyclus ik nu zou hebben..