Hoi! Hoe zouden je partner en jij het vertellen aan familie en vrienden als jullie in verwachting zijn? Mijn man ik zijn regelmatig aan het brainstormen Groetenis fan Friesin
Ik ben al weken enthousiast over mijn eigen idee, en helemaal geweldig dat ik het nu over een paar weken mag uitvoeren ik ga een mooie beer kopen en als we dan eerste echo hebben gehad, deze bij de beer doen met een briefje: lieve opa en oma, willen jullie op mijn beer passen tot ik geboren ben? Ik vind hem helemaal leuk en mss bestel ik ook wel shirtjes voor mijn hondjes (waar mijn moeder dol op is) waar op staat; wij krijgen er een baasje bij!!
Wat een leun idee kiraa van die beer. En die hondjes natuurlijk ook hihi. Geniet ervan! Leuk topic trouwens.
Wij hadden beschuit met muisjes, roze en blauwe, voor bij de koffie. Echt geweldig om die gezichten te zien op dat moment
Ik wil cup cakes maken met patchwork van een speen en een fles. Of Mijn kids een shirt aan geven met 1,2 en ik dan een 3 Of Grote doos ballonen met roze en blauwe ballonnen. Heb heel veel leuke ideeën opgedaan door de amerikaanse filmpjes,
Wij hadden een gedichtje in een klein fotolijstje van nijntje. Deze hadden we ingepakt. Het gedichtje ging zoiets als: jullie kunnen me nog niet horen, jullie kunnen me nog niet zien, maar als ik in..... geboren wordt, mag mijn foto in dit lijstje dan misschien? (zoiets was het volgens mij). voor broers en zussen hadden we een soll.brief geschreven. Als ik nu zwanger blijk te zijn, dan laten we een t-shirt opdrukken met Hoera! ik word grote zus. deze laten we onze dochter dan aantrekken. ik lees even mee voor eventuele andere originele ideeen .
Super leuk idee van dat lijstje. We hebben het gedichtje meteen opgeschreven en nou maar hopen dat we het snel kunnen uitvoeren!!
Ik heb bij de eerste champagneglazen laten graveren met onder elkaar: opa 'naam' 2011 (jaar waarin de kleine geboren is). Ook een EHBO doos gemaakt (eerste hulp bij oppassen) met daarin een speen, rompertje, eendje enz. Nu heb ik voor morgen (!) cupcakes gebakken met daarop roze/blauwe muisjes. Voor de bekendmaking met 12 weken voor mn zoontje een shirtje met daarop:'Stoer, ik word grote broer'. Vind het ook echt leuk om ideeën op te doen/verzinnen! Ook nog leuk: voor vriendin een tegeltje laten drukken (tuttigetegeltjes.nl ofzo) met tante 'naam' is de liefste. Jammer hoor, dat we het bij twee willen houden
Ik had boekjes besteld voor mijn ouders met als titel 'en dan ben je oma' en 'en dan ben je opa'. Succes gegarandeerd
wij hebben mijn moeder een positieve zwangerschapstest gegeven en mijn vader een fotolijstje met een gedichtje. En mijn zwager en schoonzus een beer met een gedichtje waarin stond of ze op de beer wouden passen tot de baby er was
Wat veel reactie's! Geweldig! En wat een geweldige ideeen allemaal. Creatief hoor Kan ik wel wat mee hihi.
Ik hoop zo dat het deze ronde raak is. Dan kunnen we het rond sint aan ze vertellen. Dat wil ik dan doen met choco letters
Leuke ideeen allemaal zeg! Wij gaan ouders, schoonouders, broertjes en zusje met aanhang bij elkaar roepen om te komen eten.. Bij het toetje zetten we een taart op tafel die we hebben laten maken. Dit is een echte baby taart! Met daarop de tekst: Wij zijn zwanger! Het idee is om de taart in doos op tafel te zetten en dan quasi nonchalant de deksel op te tillen.. Kijken wie het al eerste ziet! Als het deze ronde raak is doen we het tijdens kerst, als het de volgende ronde raak is met mijn verjaardag! En als het later raak is dan verzinnen we wel een goede smoes om iedereen bij elkaar te krijgen
Wij hebben tussen vakantiefoto's een foto vd positieve test gedaan.Geweldig de koppies van mijn ouders...vraaghoofd....realisatiehoofd....blijdschapshoofd...uieindelijk....traanhoofd.