Hoe is het vandaag gegaan @Frou81 .Fijne vakantie trouwens! En hoe is het met jou @Lotje111, buikpijn nu helemaal weg? Lijkt toch op een reactie op iets, wel heel heftig dan... Spannende wachtdagen voor je @Candy01 , fijne hé als de hormonen weer wat uitgewerkt zijn. Maar hopelijk blijf je er nog een maand of 8 last van houden. Wanneer heb jij de inseminatie @Ritoy? In ons ziekenhuis laten ze de eitjes groeien tot 16-18mm en dan pregnyl. Of gebruikte jij geen pregnyl of ovitrelle? Morgen ga ik het vertellen op m'n werk. Ik zie er niet tegen op om over het traject te vertellen, maar ze verwachten het totaal niet en ze zullen niet blij zijn met de gedachte dat ik misschien een keer met zwangerschapverlof ga en mij 4 maanden moeten missen (heel klein kantoortje waar ik werk), dus daar zie ik wel tegenop. Maar groter probleem, morgen moet ik in het ziekenhuis vertellen dat mijn man volgende week de hele week van huis is en geen zaad kan inleveren. Daar zullen ze ook niet blij mee zijn, hadden ze hun tijd beter aan iemand anders kunnen besteden. Ik hoop nog heel erg dat m'n eitjes hard gegroeid zijn en we van het weekend zelf kunnen klussen, maar ik heb nog geen eipijntje gehad, dus denk dat ze nog klein zijn. Zo zonde een ronde verprutst.
Ik hoop voor je dat je eitjes groot genoeg zijn voor het weekend. Fingers crossed! Ik heb gelukkig nergens meer last van gehad gisteren en vandaag. Mss kwam het alleen door het inbrengen van de utrogestan ofzo... maar ik kijk nog wel met angst naar as zondag... vorige keer begon het bloeden op die dag na de inseminatie.
Fijn dat het tot nu toe mee valt. Hopelijk blijft het gewoon weg, spannend altijd die laatste dagen hè?
Nou dames, heb gebelt met t ziekenhuis, ze gaat overleggen met mn arts wat hij nou zou willen, en belt me dan terug, de kans bestaat dat ik een cyclus over zou moeten slaan. Maar dat hoor ik dan later vandaag. Dus het blijft nog even spannend.
De pregnyl heb ik woensdag om 11.00 gezet en ik heb de IUI gister gehad om 15.00. Ik had natuurlijk al 2 grote er bij zitten vsn 19 en 21mm die van 14 is hopelijk ook nog mee gegaan. De timing was perfect zei de zuster die de IUI deed. Er kwam heeel veeel slijm uitlopen Hopelijk hebben jou eitjes gewoon een groeispeurt gemaakt en gaat het dit weekend nog gebeuren. Ik duim voor je
Nou dames, heb gebelt met t ziekenhuis, ze gaat overleggen met mn arts wat hij nou zou willen, en belt me dan terug, de kans bestaat dat ik een cyclus over zou moeten slaan. Maar dat hoor ik dan later vandaag. Dus het blijft nog even spannend.
Ik ben ondertussen al gebelt, alleen vergeten hier te updaten, ik mag door, en heb 11 mei mn 1e folikelmeting en de 15de gewoon t gesprek wel
De utrogestan is hier lekker bezig weer. Los van dat het vieze plakkerige rommel is, ben ik ook al de hele ochtend misselijk en zijn mijn borsten sinds vanmorgen ook behoorlijk gespannen. Nog een weekje geduld...
Zou je van de week misschien niet stiekem je innesteling gevoeld hebben. Wat troep het die utro. Ik noem het ook letterlijk k.tspul.
He bah, ik hoop dat je je gauw beter voelt.. mag ik een misschien domme vraag stellen, maar waar dient utrogestan precies voor?
Qua timing zou het kunnen ja, als ik op internet kijk. Kom op 2 van die fertiliteitspagina’s uit op 3 mei als innestelingsdatum. Ik duim dat het dat is, maar durf er niet te veel op te hopen.