Helaas mn bloed laat nog geen piek zien.. morgen om 10 uur terug om bloed te prikken en dab half 11 een echo
Kleine toevoeging nog.. de arts heeft me al lichterlijk voorbereid op dat ik de 15de zeer waarschijnlijk in gesprek ga over ivf... Laten we hopen dat dat niet hoeft! Ik raakte lichterlijk in paniek toen ie dat zei..
Kimmetjuh, ik hoop dat het inderdaad niet nodig gaat zijn. Je hebt nu twee mooie follikels in de maak. ga voor je duimen. Ben benieuwd naar morgen de echo. Oh frou, snap dat je je zorgen maakt. Maar het hoeft helemaal niks te betekenen. Je hebt zulke mooie testen en ook echt klachten. Het kan gewoon een gesprongen adertje zijn omdat je meer doorbloeding hebt, en je hoort ook vrouwen die toch een soort van menstrueren. Maar nogmaals ik snap je wel. het is gewoon een onzekere bizarre tijd, niet alleen het zwanger worden maar ook het zwanger zijn en daarna het hebben van een baby.
Maar wel al een heel mooi ei zeg!! Hopelijk morgen dan wel een piek. Kan ik me voorstellen dat je daarvan schrok. Ik duim dat dit eitje hem gewoon word.
Ach nee ik hoop dat het niets betekend. Komt heel vaak voor, maar je ziet het liever niet. Ik hoop dat het hierbij blijft.
Vriendin van me is bij beide kinderen gewoon ongesteld gebleven. Bij de eerste 2x menstruatie en kwam ze erachter toen ze al 13 weken, was ongepland en bij de tweede die gepland was dacht ze 8 weken te zijn bij de echo, maar bleek ook al 12 weken te zijn.
Ja idd is wel.een mooi ei al We gaan t mee maken vandaag nahja als ie vandaag piekt dan morgen inseminatie (geloof ik)
Oh wat fijn. Ik heb deze maand ook wat bloed gehad maar nog voor dat ik het wist. Voor mij wat dat de reden om te denken ik doe eens een test. En toen nog dagen gewacht, hihi...