Beterschap,wellicht is je lijf wat van slag van het ziek zijn. Ik wens je natuurlijk een zwangerschap maar hoop dat je gauw ongesteld word zodat je verder kunt richting iui. Hopelijk gaat het wat moois brengen! Ik zeg geef mijn die missekijkheid maar. Teken ervoor, alles voor een gezonde zwangerschap en een prachtig gezond kindje(s).
Welkom! Spannend allemaal he, hopelijk heeft de pauze jullie goed gedaan en kunnen jullie er weer vol voor gaan. Vraag maar raak. Wij hebben het traject eerder doorlopen en ondertussen redelijk veel ervaring. Succes!
Ben met name benieuwd hoe jullie ervaring is met KID. Ik ken in mijn omgeving alleen mensen die in het IVF traject zitten of via die weg zwanger zijn. Ik weet dat mijn kansen klein zijn, maar hoop toch op wat positieve berichten hier. En hoe zit het met het aantal follikels wat je maximaal mag hebben? Bij mij rijpen er nu 4 en volgens de gynaecologe was dat al te veel. Dus ben stiekem bang dat onze eerste poging meteen afgebroken zal gaan worden.. Morgen de volgende echo... spannend!
Ik heb geen ervaring met kid. Iui is weer net anders. Ga je kid of iui krijgen? Ik ben bij onze dochter na 5x iui zwanger geraakt. Ook na de 2e iui was ik zwanger. Helaas een miskraam gehad. Hier gaan ze tot 3 follikels maar ik loop bij een kliniek. In het zkh waar ik hiervoor liep mocht ik maar 1 follikel hebben. Elk zkh heeft zijn eigen protocol.
@Valaina wat leuk dat je ook mee kletst, wat ...(piep) dat het zwanger worden niet lukt. Wat is KID precies voor behandeling. Ik kan nog niet echt mee kletsen, want ik ben nog in afwachten op mijn menstruatie dan gaan we pas starten met IUI.
@wish01 Ik weet niet beter dan dat KID iui is met donorzaad... zo is het ons tenminste uitgelegd. Zit ik er naast?
Ik ben is gaan lezen Ik dacht dat kid gewoon zelf inseminatie was. Excuus! Het is inderdaad hetzelfde. Apart om het dan anders te noemen. Okal is het donorzaad. Hopelijk gaat het jullie iets moois brengen.
Ik ben eindelijk ongesteld geworden, vrij heftig ook. Ik neem aan dat het zo lang op zich heeft laten wachten omdat ik grieperig ben. Normaal een LF van max 13 dagen en met 2 keer een uitzondering van 12 dagen. Nu dus een LF van 15 dagen... Maar goed, we kunnen door! Eindelijk!
Hoi meiden! Inmiddels op dpo 8 dus aftellen is weer begonnen, begin nu toch wel de kriebels te krijgen hoor, voel van alles, maar ook weer niet, en wil mezelf niet gek maken!! Heb wel trekkerige steekjes onderin, maar die heb ik ook als ik ongi word, maar heb dan weer geen gevoelige borsten nog, ze zijn zelfs nog zacht, terwijl ik ALTIJD na mn eisprong last van mn borsten heb. Nouja ik dood de tijd met het huishouden en probeer er maar neit teveel mee bezig te zijn. Welkom @santjeb en @Valaina Ik probeer straks even de rest bij de telezen, maar wilde even wat van mij laten horen!
Dag meiden, Spannende tijden zeg voor ons allemaal. Mijn IUI traject is alweer geannuleerd. Gisteren zou ik mijn eerst inseminatie hebben. Er was wel maar 1 eicel gegroeid maar goed. Maandag avond pregnyl gespoten (wat een gedoe dat mengen maar goed) enorme krampen gekregen. Mijn man had zijn zaad naar het laboratorium gebracht en we werden vrij snel gebeld dat er geen actieve zaadcellen waren en er niks ingebracht kon worden. Dus wat ik al vreesde is werkelijkheid geworden. Woensdag heb ik weer een afspraak met mijn gynaecoloog. We wienu IVF proberen gezien we in juni meteen het goede zaad hebben laten invriezen. Pff wat een ellende weer
@santjeb jeetje dat is balen zeg!! Zit je zo uit te kijken naar het moment van inseminatie en dan krijg je dat te horen.... bah bah.. Succes met het vervolg
Gelukkig hebben jullie het gelijk ingevroren. Wel een flinke tegenslag! Sterkte en succes in het ivf traject
jeetje dat is even tegenvallen santjeb. gelukkig dat jullie destijds het sperma hebben laten invriezen. heel veel succes met het vervolgtraject. Zal wel even schakelen zijn. Annabella, spannend zeg. Aftellen en afwachten dus. Goed om een beetje afleiding te zoeken. Ik hoop dat je snel positief nieuws kan brengen hier. Mijn duimen draaien. Josje wat fijn dat je menstruatie nu doorgebroken is en jullie kunnen gaan starten! Hier gisteren echo. twee follikels die doorgegroeid zijn, 1 van 13 en 1 van 14 mm. Nu zaterdag weer echo en maandag in principe iui. Ben benieuwd naar de groei zaterdag. Hoop dat het inderdaad echt zo uitkomt dat maandag iui op tijd is.
@santjeb jeetje, kom je even van de koude kermis thuis.. wat een tegenvaller hou je ons op de hoogte? Veel sterkte!