Sterkte @Candy01 Ik hoop dat alles goed blijft gaan @Rozeline . Er gebeurt op dit moment zoveel in je lichaam! Grote kans dat het erbij hoort.
Ik moet zeggen dat ik me nu wel weer ok voel. Ik slaap wel heel slecht. Combinatie van hormonen en piekeren. Ik verwerk altijd veel als ik in bed lig. Vandaag heb ik besloten thuis te werken. Gisteren was ik vrij. Ik wil in alle rust met de gynaecoloog bellen straks en mocht het losbarsten dan wil ik ook thuis zijn. Bij mijn vorige mk liep ik de eerste dag echt leeg en daar heb ik geen zin in op mijn werk. Temperatuur was nog hoog vanmorgen dus denk niet dat het komt vandaag. Zit nu onder de parasol met mijn laptop te werken. Hoe is het met jou? Nog veel misselijk?
Fijn dat je lekker thuis kunt werken. Lijkt mij inderdaad niet prettig als het losbarst op het werk. Ik ben nog steeds misselijk. Had gisterenavond ineens zoveel zin in karnemelk, dus daar ben ik vanmorgen meteen omgegaan. En dat smaakte echt heerlijk! Ben benieuwd wat de gynaecoloog je straks gaat zeggen...
Daar zijn ze op mijn werk gelukkig niet moeilijk mee. Ik ben ook benieuwd. Heb al een briefje met vragen. Haha karnemelk. Brrrrr Dat heb ik al zo lang niet gedronken. Heb je wel eetlust enzo door je misselijkheid of is het niet de hele dag?
Totaal geen eetlust. En dat is best lastig vind ik. Moet mezelf echt dwingen iets te eten. Ga vanavond maar brood proberen ipv warm eten, mss dat dat erin blijft
We moeten nog verhuizen, dus dat is ook wel een goede afleiding. Aan de ene kant denk ik: genoeg te doen aan de andere kant denk ik pak je rust. Het blijft gewoon een lastige situatie. Ik moet gewoon leren mijn lichaam te vertrouwen en dat is moeilijk, want hij heeft me echt zo in de steek gelaten de afgelopen jaren. Daarom heb ik snel de neiging om te denken het zal wel weer niet goed zijn, alles gaat altijd niet goed bij mij.. Aan de andere kant ben ik spontaan zwanger geraakt, dus is er hoop dat mijn lijf echt goed hersteld is anders denk ik niet dat dit gebeurd zou zijn. Vertrouwen Rozeline, ik had niet verwacht dat hier nog zoveel onzekerheid in zat. Fijn dat je een dagje kan thuis werken, ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven. En logische dat je aan het piekeren bent, het is niet niets hoor meid. Gun jezelf de tijd. Ik hoop dat de pijn verder zal meevallen. Hoe lang kan het duren voor het door gaat zetten? Sterkte ermee....
Ik heb de afgelopen dagen mega honger had. Ik werd soms al op 7uur wakker van de honger ook in het weekend, niet leuk. Nu is het opeens omgedraaid. Ik was vanmorgen al wat misselijk en nog steeds een beetje en ik zit hier met moeite wat yoghurt met nootjes weg te werken en ik had nog 2 boterhammen klaar liggen, omdat ik zo weg moet... stom hoor. Vervelend dat je moet spugen enzo. Ik heb daar echt een hekel aan.... brr!! Succes ermee
O dat is niet fijn. Misschien ook wat luchtige dingen. Een salade met een broodje of lekker bak fruit. Heel lastig is dat. Je weet dat je moet eten, maar het staat je niet aan.
O zo herkenbaar wat je schrijft. Hier ook de nodige klappen gehad de afgelopen jaren en daardoor wordt je ook gewoon sceptisch. Waarom zou je zo'n mazzel moeten hebben toch? Het is ook een stukje waar je geen grip op hebt en ik wil zelf altijd onder controle blijven.
Gynaecoloog gesproken en over een dag of 10 weer bloedprikken om te kijken of mijn hcg alweer weg is. Zodra ik bloed mag ik gelijk door voor de volgende iui. Ben even vergeten te vragen hoeveel ik er nu nog mag door de zwangerschap. Op cd 3 dan uitgangsecho om te kijken of ik geen cystes heb en bloedprikken op AMH, FSH en TSH. Mocht ook laten testen of er een oorzaak is voor mijn miskramen omdat ik er nu 3 heb gehad, maar ik zei zelf dat ik niet denk dat dat aan de orde is en dat we eerder naar de overgang moeten kijken. Hij was het daar met me eens. Hij gaf wel aan dat het positief was dat ik zwanger was want dat betekend wel dat er nog goeie actie is in de eierstokken. Mijn menstruatie kan snel komen, maar kan ook nog even duren. Ik geef het nog even omdat ik dus pas net met de utro gestopt ben en mijn hcg al dalende was en dat ik dan wel verwacht dat het snel komt en anders bel ik.
Ja erg hé dat je zo gaat denken, maar je probeert jezelf elke keer in te dekken en te beschermen. En die controle drang heb ik ook. Controlefreak 0.1.. hihi.
Fijn dat het weer wat duidelijker is en verder blijft het afwachten... hopelijk volgende maand een echt mooie test hoor meid. Ik gun het je zo....
Had dus weer eens geen meldingen gekregen van hier! Nou ja... @Candy01 dat klinkt als een toch wel soort van positief gesprek met de gynaecoloog onder deze slechte omstandigheden. Ik hoop voor je dat het snel op gang komt nu...
Ik verlies weer wat bloed. Of nog steeds... met plassen net zag ik ook dat het mijn urine roestig kleurde. Ik verlies geen stolsels en heb geen buikkrampenof buikpijn. Maar echt... ik ben zo bang...