Fijn dat je door kan met ivf @Kimmetjuh90. Ook al is dat een hele stap natuurlijk. Wat vind je er zelf van? Wat vervelend @Frou81. Hopelijk blijft het hierbij. Fijn dat je zo snel weer verder kan @Candy01 en dat je onderzoeken krijgt. Sterkte voor de aankomende dagen. Ik ga misschien morgen testen, dan ben ik denk ik 11dpo. Maar ik weet het nog niet, ik heb nog geen zin in teleurstelling. Misschien wacht ik tot vrijdag.
Sorry voor mijn late reactie, ik had geen meldingen gekregen.. @Candy01 hoe voel je je nu? Wat super kut dat t niet goed afgelopen is, maar fijn dat je zo snel weer door kan gaan. Soms denk ik echt dat zo’n start van een volgende ronde, gebruik van hormonen, echo’s etc wel helpt om de schouders er weer onder te zetten. @Frou81 wat eng zeg, ik heb er geen verstand van maar blijf voor je duimen dat t goed blijft gaat! @Rozeline hoe gaat t met jou? @Rombely spannend! Heb je symptomen? Duim voor je!! @Kimmetjuh90 jij ook al dus.. onze iui 4 is helaas mislukt. Wij gaan komende maand zelf proberen en 13 juni hebben wij intake voor ivf. Gek idee, ivf leek zo ver weg maar is oppeens zo dichtbij. Hopelijk is dit de oplossing. Waarom moet je wachten op een telefoontje? Kan je niet al een afspraak maken voor de intake? Wij hebben al allemaal boekjes binnengekregen en formulieren over wat te doen met ingevroren embryo’s etc. Ik vind het hele ivf idee heel spannend, vooral het in de overgang brengen, de hoeveelheid hormonen en de punctie.. heb jij je al een beetje ingelezen?
Zwanger worden lijstje NOD 9 mei Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) 19 mei Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 28 (ronde 3 in MMM) 23 mei Joan 1984 - 33 jaar - 3e kindje - start 2015 (ronde 5 iui) 27mei Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 24 (ronde 4 in MMM) 29 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 9 juni Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 (1 ronde zelf proberen voor intake ivf) 12 juni Candy - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 in MMM) 13 juni Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde #4 MMM AFSPRAKEN 18 mei Candy - uitgangsechp en bloedprikken 23 mei Ritoy - 1e follikelmeting 29 mei Frou81 - intake en echo verloskundige 13 juni Lotje111 - IVF intake
Zwanger worden lijstje NOD 19 mei Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 28 (ronde 3 in MMM) 23 mei Joan 1984 - 33 jaar - 3e kindje - start 2015 (ronde 5 iui) 27mei Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 24 (ronde 4 in MMM) 29 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 9 juni Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 (1 ronde zelf proberen voor intake ivf) 12 juni Candy - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 in MMM) 13 juni Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde #4 MMM AFSPRAKEN 18 mei Candy - uitgangsechp en bloedprikken 23 mei Ritoy - 1e follikelmeting 29 mei Frou81 - intake en echo verloskundige 13 juni Lotje111 - IVF intake ZWANGER! Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) uitgerekende datum: Frou81 uitgerekende datum:
@Frou81 en @Rozeline, ik heb jullie op zwanger in het lijstje gezet. Volgens mij waren de meeste het daar wel mee eens? Als het anders moet / hoort veranderen jullie het maar hoor!
Jeetje @Lotje111 , ook starten met IVF. Wat spannend, hopelijk geeft het jullie meer kansen en wordt de mmm beloond!!
Jazeker spannend, zoveel buikpijn gehad na iui 4 dat de arts adviseerde te stoppen met iui en voor ivf te gaan.
Geen idee.. dat gevoel heb ik niet. Misschien gebruiken ze die vloeistof niet bij het terugplaatsen? Ik hoop maar dat t allemaal meevalt
Wel geprobeerd, maar t blijft niet plakken.. Wachtlijst is hier anderhalf tot 2 maanden.. Enige wat ik mee gehad heb is t recept voor de pil, als ik ongesteld word kan ik die bij de apotheek ophalen.
@Lotje111 Je verwoord het helemaal goed. Het helpt mij enorm om gelijk weer door te mogen. Wat enorm rot dat deze poging ook weer niet gelukt is. Heel verdrietig. Ik hoop dat ivf wel succesvol is zonder die pijn. Inmiddels heb ik wel flink pijn. Het voelt als rugweeen, maar alleen in mijn rechterzijde. Heb maar een paar aspirines genomen en hopelijk zakt het dan af.
Gisterenavond tegen de avond weer bloedverlies. Vooral met afvegen, niet in onderbroek. Vanmorgen na het opstaan weer wat bloed met plassen en afvegen. Niks in mijn inlegkruisje, dus veel kan het niet zijn. Nu weer niks. Het is dus steeds aan het eind van de dag. En denk dat het dan ‘s nachts blijft zitten, omdat je plat ligt.... Geen buikpijn gelukkig. Vanmorgen nog een test gedaan, al weet ik wel dat je tot 2 maanden na een miskraam positief kunt testen, de onderste test is van vanmorgen, maar die lijkt mij zelfs donkerder dan die van gisteren. Ik ga straks de verloskundige maar bellen.
Heel begrijpelijk! Misschien mag je eerder een echo. In het ziekenhuis krijg ik altijd een echo met 6 weken dus misschien wil je vk dat ook wel doen.
Ik heb de verloskundige gesproken. 10 minuten aan de telefoon. Zij zegt gezien alles wat ik verteld heb dat het Wss een wondje is aan de baarmoedermond. En dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Nu een echo gaat niets opleveren, maar mocht dit aanblijven, en ik blijf het niet vertrouwen dan mag ik bellen en gaat ze de afspraak van de 29e een paar dagen vervroegen.