Zwanger worden met IUI, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rozeline, 19 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Sorry hoor meiden. Ik voel me niet zo lekker. Ik slaap al nachten slecht. Elke keer buikpijn, endometriose pijn en krampen om gek van te worden. Ik ben helemaal op na een paar dagen. Ik ben vandaag een dagje thuis. Ik zag even geen andere oplossing. Ik weet niet of al deze dingen goed of slecht zijn. Ik heb geen roze meer gehad dat was alleen maandag. Wat een onzekerheid.
    Ik zit net als @Frou81 een ego-bubbel. Wat vervelend ook voor jou meid. @Lotje111 veel sterkte en een dikke knuffel.
    En ik hoop dat het met de rest goed gaat❤?

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jij ook al de 5 weken, super! Hopelijk mag ik volgen :)

Rozeline vindt dit leuk.
  3. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wat vervelend die onzekerheden @Frou81 en @Rozeline .

Hier ook een echo bubbel hoor. Vanmorgen een nagenoeg witte test. Morgen bel ik het ziekenhuis denk ik of ze nog iets voor ons kunnen doen met hormonen. Maar dat verwacht ik niet. Aankomende maanden kunnen we geen iui doen vanwege het werk van mijn man. Misschien moeten we onze kinderwens nu af gaan sluiten. Onze tijd is ook een keer op. Ik kan er gewoon niet over nadenken. Iedere keer bij de gedachte eraan stromen de tranen over mijn wangen.

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    He bah meiden, wel begrijpelijk hoor jullie echo bubbel.

@Rombely
    Anders miss even een pauze nemen? En dan na die maanden kijken of je er nog aan toe bent of niet. Niet direct afsluiten, miss is een pauze wel even goed?? Weet t klinkt echt super dom en veel makkelijker dan gedaan. Maar nu afsluiten is zo definitief.

Rombely vindt dit leuk.
  5. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig meid. Heel dikke knuffel. Hopelijk is het nog niet over voor jou

Rombely vindt dit leuk.
  6. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    @Frou81 ik hoop ook dat het een wondje is en nu verder klaar is.

@Rozeline Nou het het zit ons allemaal niet mee. Ben wel bekend met endo maar niet dat het zo'n pijn doet. Wat ik me kan bedenken is dat endo op hormonrn reageert en nu zijn je hormonen erg hoog en daardoor nu misschien actiever. Dikke knuffel. Neem je tijd.

@Rombely ach nee meis. Maar je ziet wel iets op je test dan? Niet iets heel pril? Het zou echt klote zijn als je nu lang moet overslaan. Je wilt gewoon door, dat herken ik.

Rombely vindt dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh dat zou verschrikkelijk zijn:( hopelijk kun je na die maanden toch nog door.. tenminste als je zelf nog kunt natuurlijk.. dikke knufff

Rombely vindt dit leuk.
  8. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja dat zou heel goed kunnen dat de endometriose op de hormonen reageert, goed dat je het zegt helemaal niet aan gedacht. Toen ik aan het spuiten was had ik er ook elke keer last van.
    Ik heb nu ook elke keer aan de bovenkant van mijn buik pijn. Het lukt me nog niet me in te schrijven bij de huisarts in onze nieuwe woonplaats, pffff. Morgen rij ik even naar Amsterdam om bloed te laten prikken en mijn zorg hopelijk te kunnen delen.
    Mijn gevoel is gewoon niet goed en elke keer als ik wat vertrouwen krijgt komt er weer zo'n onverklaarbare en meestal vervelende pijnlijke kwaal bij. Van het internet word ik nog onzekerder en ga ik gelijk denken aan het ergste en maak ik me ook zorgen over mijn gezondheid. Als er iets niet goed is met de kleine zal het ongetwijfeld mis gaan, maar niets wijst nog op bloed. Ik heb sinds maandag geen druppel meer gezien. Ik voel me gewoon niet zwanger, maar ja aan de andere kant ben ik dat ook nog nooit geweest.
    Hoe is het verder met jou??

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Nou, ik denk dat de vk gelijk heeft. Ik heb vanavond na het eten echt ontzettend overgegeven, kwam vanuit mijn tenen werkelijk waar. Zo’n anderhalf uur later weer wat bloed bij het afvegen...

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    He bah :( sterkte..

11. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest.
    Werd door mijn gynaecoloog eerst binnengeroepen.
    Hij dacht dat ie niet duidelijk was geweest tijdens ons gesprek van dinsdag.
    Dus ik zei nee hoor ben ongesteld geworden. Had ie even niet verwacht.
    Eerst de echo gehad en alles ziet er goed uit, dus mag gelijk weer starten met prikken.
    Ik ga nu weer ophogen naar 137.5eh gonal f. Als ik nu geen twee follikels heb……
    Hij telde ook volgens mij de eiblaasjes die volgens mij dan klaar liggen en hij telde er 6 en dat was netjes zei hij.
    Ik heb ook bloed geprikt op AMH, FSH, TSH. Alles wijst er bij mij op dat ik vroeger in de overgang kom.
    De vraag is nu hoe gaan we verder.
    Omdat ik nauwelijks op de hormoonstimulatie reageer is de vraag wat de resultaten bij IVF zijn.
    Hij gaf aan dat je dan 150spuit, maar omdat ik al 125 spuit zal het resultaat waarschijnlijk minimaal zijn.
    Hij gaat dit intern bespreken.
    Omdat ik zwanger was wordt dit nu weer poging 1, maar n.a.v. de bloeduitslagen gaan bespreken of we
    Straks verder gaan met IUI of IVF.

@Frou81 dan lijkt het erop dat er bij kracht een vaatje knapt en je daardoor bloed verliest. dat spugen is dan weer minder.
    @Rozeline Het gaat wel ok. Gisteren was ik positief weer, nu net eerst na het bezoek aan het ziekenhuis ook, maar nu toch weer even verdrietig omdat ik me afvraag of het überhaupt gaat lukken.

12. Rombely

Rombely Niet meer actief

Hi meiden,

Ik ga wat afstand nemen. Aankomende maanden gaan wij het nog zelf proberen omdat iui door het werk niet kan. Het is al ruim 2 jaar niet gelukt, dus ik verwacht er nu ook niets van. Over twee a drie maanden ga ik beslissen of we terugwillen de mmm in (als het dan kan met het werk). Ik blijf wel meelezen, maar zal niet veel meer reageren. Succes met alles meiden! X

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heel veel.sterkte meis! Hopelijk gebeurt er een wonder en ben je straks op eigen kracht zwanger!

Rombely vindt dit leuk.
  14. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Succes!! Ik hoop toch snel op goed nieuws.

Rombely vindt dit leuk.
  15. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat onwijs balen meid. Ik wens je veel sterkte en hopelijk toch nog een wondertje. Ik ga voor je duimen. Dikke knuffel...

Rombely vindt dit leuk.
  16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Hopelijk tot heel snel met goed nieuws!

Rombely vindt dit leuk.
  17. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
  18. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ik hoop zo voor je dat het snel raak is, lieverd! Wel fijn dat je lichaam er weer klaar voor is.

Candy01 vindt dit leuk.
  19. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    #2459 Rozeline, 18 mei 2018
    Laatst bewerkt: 18 mei 2018
    Ik ben vandaag bloed wezen prikken en volgens het ziekenhuis ben ik super zwanger daar was niets onduidelijk aan.. hihi. Volgende week krijg ik gelukkig een echo. Ik ben nog steeds niet helemaal gerustgesteld want sinds gisteren heb ik weer bruinverlies gekregen en het gaat de hele dag door. Elke keer als ik ga plassen zit er weer wat in mijn inlegkruisje... dat blijft raar voor mij.
    Hoe gaat het verder met jou?

Ps. ik voel me nu ook ziek, last van mijn darmen (diarree) en ik heb geen zin in eten. Ik moet elke keer kleine beetjes eten, anders krijg ik een naar gevoel en denk ik dat ik moet spugen. Mijn lijf is lekker bezig...

20. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Wat een goed nieuws!

Ik ook last van mijn darmen (ook diarree) en geen eetlust. Vandaag de hele dag heel erg misselijk geweest. En ik heb ook met afvegen nog steeds wat bruinverlies, maar de verloskundige heeft mij gisteren echt heel erg gerustgesteld.

Vandaag wel teveel gedaan (lees: geen 5 minuten rustig gezeten) en dat voel ik wel. Ben echt gebroken, voel het in mijn onderrug en een trekken gevoel in mijn buik. Herkenbaar van de vorige keren gelukkig.

Rozeline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina