@Rozeline zie in je handtekening dat je een kloppend hartje hebt. Wat super meis! Hoop niet dat je het niet wilde zeggen door de vele negatieve berichten hier. Vast een hele opluchting!
Ik ben vooral heel druk. We gaan van het weekend verhuizen. En ik snap dat jullie hoofd nu niet naar staat. Ik ben nog steeds onzeker. Sinds gisteren weer bruinverlies (maar ik probeer me er niet druk om te maken), maar ik geloof inmiddels dat ik zwanger ben want ik heb het op de echo gezien...
Nou ik heb dr geen vertrouwen in deze ronde hoor.. cyste zit nog rechts, de follikel rechts is weg (of de cyste is weg en dat is de follikel want hij was 17mm) Links zitten er 3, 1x16, 1x14 en 1x13. Maar omdat de tank maar tot dinsdag goed is wil ze ook de iui dinsdag al doen waardoor die van 16 echt net aan goed is.. dus kleine kans.. sterker nog voor mij voelt het gewoon aan als een weggegooide kans.. ik had ook aangeboden om de tank bij te laten vullen met stikstof maar dat was niet nodig zei ze dus ok doeii poging nummer 4..
Dat is balen ja. Anders had je wel het meeste kans. Maar als ik goed lees wilt ze dinsdag al doen? Zou gewoon proberen ook al voelt het voor jou al weggegooide kans..
Ik hoop het maar ik ga dr maar niet vanuit. Dan kan het altijd meevallen toch?.. Heb vanmorgen de pregnyl pas gezet want het moest later zodat ze nog een beetje door konden groeien maar mijn lijf geeft verder nog niets aan dat de eisprong in de buurt is dus ben benieuwd of die ook weer later is (de afgelopen 2 pogingen voelde ik ze 1.5 dag na de iui pas springen)
Ritoy wat ontzettend vervelend zeg dat het zo loopt. Ik snap dat je dan weinig vertrouwen hebt in de poging. Dubbel lastig plannen zo bij jullie omdat jullie ook nog rekening moeten houden met de houdbaarheid. Jeetje. Wat waren haar redenen om nu dinsdag te doen ipv bij laten vullen met stikstof? Want daardoor is het langer houdbaar? Sorry geen verstand van. Rozaline, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad zeg. Gefeliciteerd. Fijn dat je het nu wel kan geloven. Inderdaad proberen er vertrouwen in te hebben maar die eerste periode is nog extra spannend.
Kimmetjuh is je antibiotica al aangeslagen? Ik hoop het maar. Hier gaat het wel weer een beetje. Heeft me iig rust gegeven even niet hier te kijken. afspraken staan weer. Dus op naar de laatste ronde. Ik ga even kijken hoe ik ermee om ga hier. Zal iig niet alle dagen kijken en niet steeds op iedereen reageren. Ik vond jullie reacties op mijn laatste post iig heel erg lief en hartverwarmend. Laat jullie iig weten wat er uit gaat komen deze ronde en verder kijk ik het even aan of en hoe ik post. Wil jullie toch ook wel volgen en ben ontzettend benieuwd hoe het bij jullie gaat. moeilijk hoor die afweging.
@Rombely en @joan1984 Begrijp jullie beiden heel goed Hier ook derde kindje en waarschijnlijk ook laatste IUI (vanmorgen is het echt goed doorgebroken) Evaluatie gesprek met arts staat ook al, 12 juni. Wij deden het zonder hormonen, ik twijfel heel erg of ik niet nog een ronde met hormonen mag/wil proberen. Maar denk niet dat manlief hiermee in zal stemmen. Dus ben al wat vragen aan het bedenken voor de arts waarom we wel met hormonen zouden doen?
Vanmiddag echo gehad en wow toch 3 follikels!! Mijn ovulatietest was gisteren nog negatief maar 1 was nu 19,6 en 2 van 17,5. Zelfs 1 van 15 en 13. Dit had ik echt niet verwacht. Nu vannacht om 1.00 pregnyl en woensdag iui. Nu hopen dat ze niet al springen voor de pregnyl
Hey lieverds, Sorry dat ik even afwezig was. Wat een nare berichten lees ik hier toch! Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven. Ik krijg ineens geen meldingen meer van deze groep, zo vervelend! Morgenavond heb ik mijn eerste echo. Zo spannend, ben er echt bang voor...
@Ritoy ik duim voor je dat het wel allemaal op tijd is. Je eitje heeft nog even kunnen doorgroeien. Bij ons moet ik pregnyl zetten bij 17mm die ene zal dat wel gehaald hebben. Hopelijk 2. @joan1984 super moeilijk. Gevoel vs verstand. Ik hoop dat deze laatste poging succesvol zal zijn en je je rust vind in deze poging. @Brondy wat balen weer. Dikke knuffel. Hier doen ze standaard met hormonrn om je kans te vergroten. Dit kun je aandragen. Verder kan ik je daar geen advies in geven. @Frou81 snap ik. Is ook super spannend. Hoop op een mooi kloppend hartje. Toi toi toi morgen.
@Candy01 Bij ons adviseerde de arts ook met hormonen, maar omdat het ons derde kindje is willen wij de kans op een tweeling niet vergroten. Voor mij is het echt een wens, voor manlief niet. Dus of hij zou buigen voor mij is maar de vraag. Ivf wordt hem sowieso niet. Hebben, hoop ik, nog 3 kansen voor onze vakantie. Daarna stoppen we met het ziekenhuis traject.
Ja dan is het lastig. De kans is er dan idd. De vraag is hoe hoog die kans is, maar hij is er wel. In het slechte geval zijn het bij 2 eitjes, 2 eeneiige tweelingen. Dan heb je er 4
De kans is echt ontzettend klein dat het een tweeling wordt @Brondy dus ik denk niet dat je man daar bang voor hoeft te zijn.
Zwanger worden lijstje NOD 19 mei Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 28 (ronde 3 in MMM) 23 mei Joan 1984 - 33 jaar - 3e kindje - start 2015 (ronde 5 iui) 27mei Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 24 (ronde 4 in MMM) 29 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 9 juni Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 (1 ronde zelf proberen voor intake ivf) 12 juni Candy - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 in MMM) 13 juni Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde #4 MMM AFSPRAKEN 29 mei Frou81 - intake en echo verloskundige Ritoy - IUI #4 13 juni Lotje111 - IVF intake ZWANGER! Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) uitgerekende datum: Frou81 uitgerekende datum: