Zwanger worden lijstje NOD 19 mei Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 28 (ronde 3 in MMM) 23 mei Joan 1984 - 33 jaar - 3e kindje - start 2015 (ronde 5 iui) 29 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 9 juni Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 (1 ronde zelf proberen voor intake ivf) 12 juni Candy - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 in MMM) 13 juni Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde #4 MMM 25 juni Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (ronde 4 in MMM) AFSPRAKEN 29 mei Frou81 - intake en echo verloskundige Ritoy - IUI #4 4 juni Brondy - 1e follikel meting 12 juni Brondy - Gesprek Gyneacoloog 13 juni Lotje111 - IVF intake ZWANGER! Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) uitgerekende datum: Frou81 uitgerekende datum:
Haha ja das wel heel veel, maar die kans lijkt mij super klein. Dan is ons huis toch te krap Een 2-Ling zou nog wel kunnen, alleen de auto dan niet
Zwanger worden lijstje NOD 23 mei Joan 1984 - 33 jaar - 3e kindje - start 2015 (ronde 5 iui) 29 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 9 juni Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 (1 ronde zelf proberen voor intake ivf) 12 juni Candy - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 in MMM) 13 juni Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde #4 MMM 17 juni Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 29 (3 ronde MMM, nu weer zelf) 25 juni Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (ronde 4 in MMM) AFSPRAKEN 29 mei Frou81 - intake en echo verloskundige Ritoy - IUI #4 4 juni Brondy - 1e follikel meting 12 juni Brondy - Gesprek Gyneacoloog 13 juni Lotje111 - IVF intake ZWANGER! Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) uitgerekende datum: Frou81 uitgerekende datum:
Nou de iui was bijna niet doorgegaan. Het is een lang verhaal dus hou je vast... Toen ik zondag de iui afspraak maakte vroegen ze hoe laat ik de iui wilde ivm de slaapjes van de jongens dus ik dacht dat ik ze gewoon mee kon nemen en ze dan achter het gordijn kon zetten of in een apart kamertje. Kwam ik daarzo komt (na een kwartier) die zuster naar me toe of ik even mee wilde lopen naar een aparte kamer. Ik moest de jongens in de wachtkamer achter laten (!) Terwijl mijn oudste van 2.5 gewoon rond liep. Zegt ze tegen me dat ze de iui niet doet omdat ik de kinderen bij me heb. Dus ik zeg tegen dr kan het niet in een kamer waar een apart behandelgedeelte aan zit zodat hun in het aparte kamertje kunnen wachten. Nee dat kon niet, ik moest maar een vriendin of iets regelen die bij de kinderen kon blijven terwijl ik de iui kreeg (die 1 minuut duurt zo'n beetje). Dus ik gevraagd of ik de dokter kon spreken en dat mocht.. maar toen ik 5 minuten zat te wachten kwam ze ineens naar me toe dat als we het doen in kamer 1 (zo'n kamer als ik had voorgesteld) ze het wel wilde doen.. Mits mijn oudste gewoon op de stoel in de aparte kamer kon zitten tijdens de iui. Dus ik zei dat hij gewoon in de kinderwagen kon aangezien ik 2 zittingen dr in heb en dat hij gewoon vast zit en toen kon het wel gewoon.. stom wijf.. kut ziekenhuis..
Lekker irritant Maar aan de andere kant snap ik het ook wel een beetje. Je wil geen gedoe in de behandelkamer. Een moeder die zich druk maakt om de kinderen. Maar ze had idd ook gewoon direct naar die kamer kunnen gaan ipv eerst zeggen dat t niet kan. Ik moest ook 1x de kids meenemen, maar dan voor een fm. En moet zeggen, doe het niet weer, de oudste is veel te nieuwsgierig (5)
Nou ja zeg @Ritoy. Jij kunt zelf heel goed bepalen of jouw kinderen dit aankunnen. Ik had het weleens gevraagd of mensen dit doen en ze gaven aan dat sommige mensen wel hun kind/kinderen meenemen, maar dat ik dat zelf mag bepalen en de dames achter de balie hebben ook aangeboden om even op te letten. Ik heb mijn dochter 1x meegenomen uit nood. Liever doe ik het alleen. Ze is overigens wel vaak mee naar de IUI maar dan wachten zij en mijn vriend in de wachtruimte. Gelukkig is het doorgegaan en heb je de buit binnen en nu broeden.
Zal hem ook maar eens bijwerken. Zwanger worden lijstje NOD 23 mei Joan 1984 - 33 jaar - 3e kindje - start 2015 (ronde 5 iui) 29 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 9 juni Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 (1 ronde zelf proberen voor intake ivf) 13 juni Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde #4 MMM 17 juni Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 29 (3 ronde MMM, nu weer zelf) Candy - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 in MMM) 25 juni Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (ronde 4 in MMM) AFSPRAKEN 29 mei Frou81 - intake en echo verloskundige Ritoy - IUI #4 Candy- Gesprek Gyneacoloog 30 mei Candy- IUI 4 juni Brondy - 1e follikel meting 12 juni Brondy - Gesprek Gyneacoloog 13 juni Lotje111 - IVF intake ZWANGER! Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) uitgerekende datum: Frou81 uitgerekende datum:
Vanavond afspraak gehad in het ziekenhuis. Mijn amh was nog redelijk. 1.12. Vervolg stap is nu ivf. Morgen wordt de inschrijving geregeld. Morgen ook iui. Hopelijk is het hele ivf traject niet nodig. In de tussentijd dat we op de wachtlijst staan mogen we wel iui blijven doen.
28 juni informatie avond ivf en dan kunnen we waarschijnlijk gelijk starten. Laten we hopen dat de iui van vandaag wel slaagt. Denk overigens dat de iui te laat is en mijn ei maandag gesprongen is.
Heb jij geen follikel metingen ed dan? Ik heb nl follimetingen en aan de hand daarvan plannen ze de iui. Bij 18mm pregnyl en 36-40 uur later iui
Ja wel, maar mijn grootste ei was om 12.00 19,6mm en moest om 1.00 snachts de pregnyl zetten. Mijn temperatuur doet weer heel gek en ze lijken niet gesprongen te zijn. Heb ook heel veel spanning op mijn buik. Vorige maand deed mijn temperatuur ook gek en denk ik achteraf dat mijn ei toen ook veel later is gesprongen. Zou toch gek zijn met pregnyl.
Lijkt perfect getimed. Jammer dat je niet in de lichaam kan kijken soms... Ik duim voor een goede afloop!
Zwanger worden lijstje NOD 19 mei Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 28 (ronde 3 in MMM) 23 mei Joan 1984 - 33 jaar - 3e kindje - start 2015 (ronde 5 iui) 27mei Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 24 (ronde 4 in MMM) 29 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 9 juni Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 (1 ronde zelf proberen voor intake ivf) 12 juni Candy - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 in MMM) 13 juni Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde #4 MMM AFSPRAKEN 29 mei Frou81 - intake en echo verloskundige Ritoy - IUI #4 13 juni Lotje111 - IVF intake ZWANGER! Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) uitgerekende datum: 14 januari 2019 Frou81 uitgerekende datum: