Ik moet overstappen omdat wij een donor hebben uit denemarken en zij de wet op 1 juli aan gaan passen zodat ik de rietjes niet meer thuis bezorgd kan krijgen en mijn ziekenhuis heeft geen opslag/wil het niet voor me aannemen want 'straks gaat er iets mis'.... daarom over naar MCK maar ik ben dr een beetje huiverig over als ik sommige verhalen hoor over hun (ook mijn huidige arts zei dat ze daar een stuk moeilijker zijn. Bedankt he die extra bangmakerij..) @JosjeM ze heeft me nogsteeds geen uteogestan gegeven hoor. Was niet nodig volgens haar.. misschien kijk ik wel of ik het ergens vandaag kan halen. Dr schijnt ook een pagina voor medicijnen te zijn op fb..
Oh balen dat je negatief hebt getest, dikke knuffel voor jou! Ik heb t gesprek morgen om 15uur, de eerste tekenen van mn menstruatie zijn er en ik verwacht dat t morgen echt doorbreekt. Duim dat dat de goede timing is. Wat ik me wel afvraag, ik ga 5 juli een paar dagen op vakantie. Kan dat wel? Dat zou dan cyclusdag 23 tm 27 zijn... Ik lees op sommige pagina’s dat je dat beter niet kan doen ivm mogelijke overstimulatie. Hoop niet dat we daardoor een maand moeten wachten
Nou ben eindel ijk thuis, de bloedwaardes qua ontsteking waren hartstikke goed, wel had ik iets wat verhoogde witte bloed cellen, nu tot en met de 19e nog aan de antibiotica en dan krijg ik zoals gepland een echo en dan word er verder beslist.. Ik mag met de fertiliteit bellen wachten tot ik de 19de meer weet.. wie weet kan ik dan toch deze maand beginnen, en anders word t toch juli.. het is even niet anders, mocht de pijn erger worden of ik krijg weer koorts moet ik gelijk bellen.. ben nog wel even zoet hiermee...
Ah shit zeg, wat balen dat je weer aan de antibiotica moet. Hopen dat je toch deze maand toch mag beginnen maar vooral dat je je snel beter voelt.
Wat balen @Kimmetjuh90. Hoe is het vandaag met je? Succes met je gesprek straks @Lotje111. Cyclusdag heb je de ivf al gehad toch (als het goed is)? Dan lijkt me de vakantie geen probleem . Ik zit nu op 11dpo denk ik. Afgelopen zondag op 8 dpo met een middagplasje had ik een negatieve test, maar ik heb toch een positief gevoel over deze ronde (ondanks dat we geen iui hebben en ik m'n cyclus niet heb bijgehouden). Maar dat zegt ook helemaal niets natuurlijk .
Nogsteeds heftige buikpijn, heb vanmorgen de gyn weer gebelt, moest weer bloed prikken en morgen weer op de poli langskomen.. ben benieuwd... die pijn moet ergens vandaan komen...
Nou ben vandaag weer ongesteld geworden. 5 dagen vroeger dan verwacht. Morgen weer uitgangsecho. Ik heb morgenmiddag een telefonische afspraak met de gynaecoloog om te overleggen of de poging zonder hormonen mag. Ben er wel over uit dat ik wel de laatste iui wil doen maar nog niet of ik het met of zonder wil. Dat bekijk ik morgen wel. Het is wel jammer dat het zoveel eerder is want ik denk dat we hierdoor als de poging mislukt ook later met de ivf kunnen starten. Nou ja we zien wel allemaal. @Kimmetjuh90 wat heftig allemaal zeg. Hoe is het Nu? Lijkt me ook dat de pijn ergens door veroorzaakt wordt. @Lotje111 wat klote weer. Dikke knuffel. Wat je zegt beter iui dan ivf daarom heb ik besloten het toch te doen. Hoe was je gesprek gegaan? Kun je starten?
Sorry, lees t nu pas... had gisteravond een temp van 37.7 en vanmorgen 37.5.. Ik denk dat er toch ergens nog een ontsteking zit... Daarbij ga ik zowat dood van de pijn, moet mn dochter alleen naar school sturen omdat fietsen of lopen nog meer pijn doet... om 11:45 moet ik op de poli gynaecologie komen, hopelijk vinden we de oorzaak....
Gister heb ik een hele fijne intake gehad. De arts was heel rustig en super vriendelijk. Had het gevoel alsof we wel 200 vragen konden stellen. Tijdens de intake de invriesverklaringen getekend, toen meteen bloedgeprikt en daarna de lading hormonen gehaald. Zijn echt 2 uur in t ziekenhuis geweest. Vanochtend (dag 2) van mn cyclus mocht ik al gelijk beginnen met de prik decapeptyl. Dit moet ik dagelijks in de ochtend prikken, dit zorgt ervoor dat mn eigen cyclus als t ware plat komt te liggen. Vanaf vanavond moet ik elke avond 150 gonal f prikken, deze prik zorgt er dan weer voor dat de eitjes gaan groeien. Remmen en gas geven tegelijk (volgens de arts ) Vrijdag 22 juni heb ik de eerste meting. Dan die week erop misschien nog een meting en dan waarschijnlijk ook de punctie. In mijn omgeving zijn een aantal vrouwen die IVF hebben gehad en zij vonden de punctie heel naar, ik heb daarom gevraagd of ik met narcose mocht doen. Narcose doen ze niet maar als ik echt wil dan kan het met een ruggenprik. Ik denk dat ik dat wel ga doen. Zo, heel verhaal! Hoe is t met jullie?
Shit wat balen dat je zoveel pijn hebt, wel fijn dat je zo snel terecht kan vanmiddag. Hou je ons op de hoogte?
@Kimmetjuh90 wat ongelofelijk vervelend allemaal. Het is niet normaal dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop dat er straks eindelijk duidelijkheid is. @Lotje111 wat fijn zeg allemaal! Klinkt allemaal wel heftig. Vooral die punctie. Ik denk dat doordat mijn menstruatie heel vroeg is doorgebroken ik niet kan starten met ivf na mijn intake. Zit dan op dag 7. Heb zo nog even een gesprek met de gynaecoloog om te overleggen of ik deze poging zonder hormonen doe. Ik had nu al op dag 2 1 eitje van 11mm zitten.
Wat fijn @Lotje111 dat je al meteen kan beginnen. En ook dat je een fijn gesprek hebt gehad, een goed gevoel is belangrijk. @Kimmetjuh90, jeetje het zit je niet mee. Er moet wel wat aan de hand zijn ja, hopelijk vinden ze het snel. @Candy01, zo snel groeiende eitjes zeg. Dan is een ronde zonder hormonen zeker een goede optie!
Dank jullie lieve dames, ik houd jullie zo goed mogelijk op de hoogte.. Ik ben nu op t punt beland dat ze me maar gewoon open mogen snijden en kijken waar het mis is... Ik ben er helemaal klaar mee... ben dood moe, ik ga zoals eerde gezegt kapot van de pijn.. en voel me gewoon niet gehoord... Tis niet te geloven.. ik hoop echt dat ik vandaag een stap verder kom... maar ben bang van niet...
Sterkte meis!!! Echt klote zo. Geef aan wat je hier schrijft dat ze je maar moeten open snijden dat het echt niet meer gaat. Ik heb gezeur met mijn ogen gehad na lensimplantatie en na wel 20x terug te zijn geweest gaf ik aan dat als ik dit had geweten, ik het nooit zou laten doen. Toen viel schijnbaar pas het kwartje dat ik er zo veel last van had. Dikke knuffel.
@Rombely Nee wel met hormonen. Gynaecoloog vind het in mijn geval niet verstandig. Ik moet de kans zo groot mogelijk maken. Ik luister er maar maar. Door dit hele snelle ei en vroege start van de cyclus zal ik volgende maand vast niet met ivf kunnen starten.
Fijn dat je al kunt beginnen! Ik heb zelf ook 2x een punctie gehad en het is geen pretje maar zeker wel te doen. Je krijgr tabletten vooraf om je een beetje high te maken en dan plaatselijke verdovingen in je baarmoederhals (die zijn wel gemeen maar welke verdoving is dat niet) de punctie zelf is voornamelijk veel druk en dan een steek bij elk follikel. Je moet je er niet te veel zorgen over maken, het valt echt mee