He rombely wat klote van je witte test. Misschien inderdaad een goed voornemen om niet meer te testen rond je nod. Jullie dus stoppen na de zomer? Hoe ben je eronder? kan je het een beetje een plekje geven? Zelf proberen heeft weinig nut. mijn baarmoedermond zit zo goed als dicht. Hij groeit ook weer dicht wanneer hij niet wordt opgerekt. dus we zien wel wanneer ik weer pijn ga krijgen. hebben ook al een gesprek gepland staan waarin we het over mijn baarmoederverwijdering gaan hebben. geen idee hoe lang daarover heen gaat. maar tot die tijd doen we het onveilig. maar goed hebben voordat we het iui traject in gingen ook ruim een jaar zelf geprobeerd.
Echt wel heftig hoor dat het dicht groeit. Is dat een aandoening? (sorry als je het al een keer verteld heb). En baarmoederverwijdering is wel definitief. Ik ben steeds verder in het proces om de kinderwens af te sluiten. Ik ben er zo moe van om er de hele dag mee bezig te zijn en met alle planningen rekening mee te houden. Ik wil kunnen genieten van het nu. Dus er is in m'n hoofd al wel wat omgezet. Maar regelmatig barst ik in tranen uit hoor als ik aan later denk en dan maar twee kinderen zie. Ik ga wel met een professional praten, durf alleen de afspraak nog niet te maken omdat het toch weer een stap verder naar afsluiting is. Je leest het al, het is een ontzettend dubbel en moeilijk proces, maar dat weet je zelf waarschijnlijk jammergenoeg ook... @Kimmetjuh90, hoe is het?
He gatver @Rombely niet leuk. Ik hoop dat de volgende ronde wel resultaat heeft. @Kimmetjuh90 hoe is het nu? Ik denk dat deze ronde voor ons hem niet gaat worden. Ik vraag me af of zo'n snel ei wel goed kan zijn. Gisteravond op cd 3 voelde ik al van die groei steken en mijn ovu test was al best donker. Maandag einde van de dag een echo. Ik ben echt heel benieuwd hoe groot ie dan is.
De zetpillen onderdrukken mn pijn super goed, vergeet ik er 1 voel ik t ook weer gelijk. Ben benieuwd wat de echo de 19de laat zien..
Sterkte @Kimmetjuh90! Wat naar dat je juist nu in zo'n situatie zit. Hopelijk kun je eind van de maand of begin volgende maand 'gewoon' met IVF beginnen.
meiden, ik heb een vroege test gedaan en er staat een streepje. Durf het gewoon niet te geloven. 10 dpo vandaag. Donderdag kan ik bloed prikken.
Dag dames, Ik leef nog hoor! Ik wilde even laten weten dat ik rete zenuwachtig ben voor de echo morgen! Ik heb geen buikpijn meer (inmiddels 24 uur zonder pijnstilling doorgekomen) dus dat is gunstig. Ik ga zo even de fertiliteit bellen, want heb nog wat vragen.. hopelijkas ik bloed mag ik beginnen met de pil, en kan mn gesprek vervroegd worden, ik hoop t straks te weten... kans is er ook dat er gezegt word wacht de echo eerst af... ben zo benieuwd! En sta te popelen om t spannende avontuur wat ivf heeft aan te gaan
kimmetjuhh, wat fijn dat je geen pijn meer hebt. ik hoop dat het nu opgelost is en je inderdaad kan gaan starten! Ik duim voor je. Ik ga proberen een foto hier toe te voegen.
dank je wel. Super spannend. Nu hopen dat hij inderdaad gaat oplopen. het is bizar, had het echt niet meer verwacht.Het voelt echt ongelooflijk ofzo. kan het niet goed bevatten en durf het niet echt te geloven. Wel heel blij te horen dat jij hem ook ziet Rombely