Valaina, wat balen zeg. hoop dat je overige follikel wel mooi door groeit. je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig natuurlijk. Kimmetjuh, jeetje meis wat ontzettend klote. Hoe ben je eronder?
Dank je meis.. Heel eerlijk, ik ben gesloopt.. telkens afvragen waarom het niet lukken wil, ik ga als ik weer een positieve ovulatietest heb, weer bellen en dan maar vragen wat mijn mogelijkheden zijn, hoeveel inseminaties ik nog mag, of dat een andere behandeling wellicht beter zou zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik weet even niet hoe ik verder moet.. het word dan alweer de 4de poging, het einde komt steeds dichterbij had zulke goede hoop! Helaas... begin zelfs mn vertouwen in dit traject te verliezen.. Sorry moest t even van me afschrijven...
Sterkte @Kimmetjuh90 ... altijd weer een dikke domper als het niet lukt Ik ben zelf net weer in het AMC geweest, nu ineens flinke groei en 2 goede follikels! 1x17 en 1x19 dus vanavond Pregnyl en dinsdag inseminatie. En dan begint het wachten.... *fingers crossed*
9x zonder hormoon of echo, en nu op eigen verzoek met hormoon en echo. Dit vanwege heel veel vage ovulatietesten en 'gokjes' op welke dag we nou de inseminatie moesten doen.. Al die onzekerheid vrat zoveel energie dat we nu deze manier gaan proberen. Waar doen jullie de behandeling?
Wij zitten in Zwolle, had na de 2de poging aangegeven een echo te willen om te kijken of de testen kloppen, maar met ronde 3 weer geen echo gehad.. Zal het toch weer aankaarten.
Er gebeurd aan de ene kant van alles steekjes, krampjes, buikpijn en gerommel, aan de andere kant gebeurd er niets geen bloed, geen druppel!! Ik heb er voor mezelf een beetje rust van genomen. Ik neem een beetje afstand, maar ik blijf jullie volgen. Het komt vanzelf een keertje goed. We moeten blijkbaar heel veel geduld hebben, maar dat herken jij waarschijnlijk ook wel.
Jazeker, och ik ken het.. van alles voelen maakt je onzeker, niets voelen ook, en het niet bloeden helemaal! De een moet inderdaad meer geduld opbrengen voor een wondertje dan de ander, geduld hebben daar word ik onderhand wel een ster in en vele met mij hihi Hoop dat t voor iedereen snel raak mag zijn
Balen meiden hopelijk de volgende ronde een mooie positieve test! Rozeline hopelijk zet je ongi snel door of ben je zwanger. Hier beetje gevoelige onderbuik wat zeuren. Hoop echt dat het positief is maar durf bijna niet te hopen.
Ik heb even terug gelezen en ik voel jullie spanning! @Kimmetjuh90 balen zeg maar houd hoop! Gisteren had ik bruin bloedverlies (eenmalig )wat heel gek is want ik moet pas 31-1 ongesteld worden en we hebben afgelopen woensdag geen inseminatie gehad dus kan ook geen verwonding zijn. We hebben uiteindelijk woensdag wel zelf geklust voor de zekerheid maar dan zou het wel een hele vroege (en onmogelijke) innesteling zijn. Iemand een idee? Kan het door de hormonen komen
Kimmetjuh, goed om erachter aan te gaan hoor wat de mogelijkheden zijn. en helemaal niet gek om gewoon een echo te laten doen. Waarom doen ze dat eigenlijk niet? Ik dacht dat het een soort van standaard was bij iui? Want krijg je dan ook geen prik voor de eisprong? Valaina, wat fijn dat je toch twee mooie eitjes hebt! Super. Wish, spannend hoor die wachtweken. Santjeb, wat vervelend van je bloedverlies. ik heb echt geen idee wat dat zou kunnen zijn. Misschien gesprongen adertje, maar dan zou je eerder helderrood verwachten. Rozaline, jouw geduld wordt wel erg op de proef gesteld zo. Snap dat je een beetje afstand neemt. Ik hoop dat je snel echt kan gaan beginnen. Hier gisteren de prik voor mijn eisprong laten zetten en morgen dan mijn iui. Hopen dat het lukt.
Ja echt heel bizar allemaal heb gewoon geen idee wat die hormonen allemaal doen. Hoe was dat je pregnyl? En heb je dat laten doen? Wat fijn ik heb het zelf moeten doen. Spannend hoor!
Ik duim onwijs met je mee! Het feit dat je 1 wonder in je leven hebt mogen verwelkomen wil niet zeggen dat de wens voor een tweede, derde of meer niet net zo groot is
Pff sorry ben onwijs in de war.. jullie zijn voor de eerste bezig het spijt me enorm! Wat ontzettend onattent van mij
@joan1984 KID is eigenijk hetzelfde als IUI, alleen is daarbij dus vaak zonder hormoon, dit is bij mijj dus het geval.. ze hadden tijdens poging 2 toegezegd van te voren een echo te maken als mijjn ovulatietest positief was, echter werd ik op zaterdag geinsemineerd, en dan maken ze geen echo's. Dus ik moet echt even bellen met ze om duidelijkheid te krijgen in alles, durf alleen niet, wil niet als een zeur overkomen.. echt heel stom maar ja Ik kaart het wel aan als ik bel met weer een positieve ovulatietest. Voelt voor mij beter.. Dames ik ga heel hard voor jullie duimen! Spannend allemaal zeg