@joan1984 Nee ik hoef niet bloed te prikken, alleen testen is voldoende Ben ook zo bang dat t fout gaat maar heb nog nooit een mk gehad en ben heel bang voor de nipt test 12 juli heb ik de eerste echo in het ziekenhuis, daarna meld ik mij wel aan bij een vk-praktijk in de buurt.
@Brondy, ik moet zeggen dat, dat bloedprikken mij best onzeker maakt hoor. krijg je nu de uitslag van je bent zwanger maar het is heel pril, tja logisch want was nog net geen 4 weken. En dan moet ik ineens maandag weer om te kijken of hij gestegen is. Verder eigenlijk vrijwel geen klachten, dus super spannend. Bij mijn vorige twee zwangerschappen was ook dat deel een stuk relaxter. Maar goed, dit hoort er blijkbaar gewoon bij. Jeetje 12 juli al een echo. Super! Ben benieuwd. Ja die nipt test is ook even spannend maar geeft wel een groot deel duidelijkheid. Wij gaan hem ook doen. Nou ook nu gewoon door in een spannend traject. Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.
Zwanger worden lijstje NOD 25 juni Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (ronde 4 in MMM) 06 juli Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 (KID) 12 juli Candy - 37 jaar - 2e kindje - IUI 7 13 juli JosjeM- 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (ronde 5 in MMM) 22 juli Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 30 AFSPRAKEN 24 juni Candy01 - IUI 26 juni Frou81 - termijnecho verloskundige JosjeM - eerste follikelmeting 28 juni Kimmetjuh90 - 1e afspraak IVF verpleegkundige 6 juli Candy01 - bloedprikken 17 juli Candy- intake IVF ZWANGER! Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) Uitgerekende datum: 14 januari 2019 Frou81 Uitgerekende datum: 19 januari 2019
Heb jij zelf ook een test gedaan of doe je dat nu expres niet? Wanneer is je NOD eigenlijk? Ja ze doen in het ziekenhuis bij 7 weken een echo, vind dat toch wel fijn hoor, weten we gelijk of er een kloppend hartje te zien is. En of het er 1 of 2 is Kreeg net een trap van de jongste in mijn buik, was een beetje heel erg boos op hem. Oops hormonen. Ik ga morgen toch nog een normale action test doen en als er een mooie oploop is zal ik mij op zwanger zetten.
Ik heb vandaag de 5e IUI-D gehad. Eergister 10.000 eh pregnyl gezet (dus 1 prik meer dan normaal), met een rietje waarin 20 miljoen zwemmers daten, ik ben sinds het begin van deze ronde 3 kilo afgevallen en heb net de eerste utrogestan ingebracht dus ik heb er intiedergeval alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het wat wordt. Nu alleen nog 2 weken wachten..
Zwanger worden lijstje NOD 25 juni Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (ronde 4 in MMM) 06 juli Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 (KID) 12 juli Candy - 37 jaar - 2e kindje - IUI 7 13 juli JosjeM- 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (ronde 5 in MMM) 22 juli Rombely - 37 jaar - 3e kindje - ronde 30 AFSPRAKEN 24 juni Candy01 - IUI 26 juni Frou81 - termijnecho verloskundige JosjeM - eerste follikelmeting 28 juni Kimmetjuh90 - 1e afspraak IVF verpleegkundige 6 juli Candy01 - bloedprikken 17 juli Candy- intake IVF ZWANGER! Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) Uitgerekende datum: 14 januari 2019 Frou81 Uitgerekende datum: 19 januari 2019
Ja hoor ik heb zelf ook testen gedaan en die lopen goed op. Sinds gisteren ook gevoelige borsten. Maar verder weinig. Oei, een trap in je buik, kan me voorstellen dat je boos was. Gelukkig kan je buik wel wat hebben op zich.
Dat had de arts aangeboden omdat ze me verder niets anders wilde geven voor die te korte lf. Succes net de iui candy
Weet je wat stom is eigenlijk.. ookal heb ik er alles aan gedaan om er voor te zorgen dat dit een perfecte ronde wordt, heb ik er toch geen goed gevoel over.. alsof deze ronde gewoon weer gaat mislukken..
Ja misschien wel. Ik heb er ook echt een paar perfecte rondes tussen zitten waarbij ik 100% zeker was dat dat hem zou worden en die waren dan niet raak. Dat was echt een klap soms..
Net 4 dagen Graspop doorstaan zonder een druppel alcohol.... Dit was onze laatste IUI-D poging en ik had de hoop na 6 jaar ellende toch wel opgegeven. Dus op de eerste ochtend van Graspop voor de sier een test er tegenaan gegooid... en verhip... Ik beeld me natuurlijk weer een streepje in. Maar nee, manlief zag hem toch ook echt. Dus op naar de Kruidvat. Meer testen!! Maar alles gaf positief aan.. Morgen maar eens ziekenhuis bellen..