Manlief moest rijden dus kon niet drinken, en ik kan ook heel gezellig zijn zonder alcohol. Andere vriend was aan de antibiotica, en diens pa moest ook nog rijden. Dus ik hoefde niks te verzinnen, bijna iedereen dronk toch al niet
Ritoy, ik denk inderdaad een stukje zelfbescherming. Ik hoop dat je gevoel het mis heeft! Ik ga iig voor je duimen. Brondy, ik heb vanmorgen bloed geprikt weer. vanmiddag bellen voor de uitslag. hopen dat mijn HCG goed gestegen is. Wel erg spannend hoor. Ik zie dat je het aangedurfd hebt om een banner te maken. Super goed! Nog getest?
Nou ik duim alvast voor je!! Hihi ja ik heb nog een test gedaan, gister Kan me alleen voorstellen dat het voor sommigen confronterend is.
Gefeliciteerd @Valaina. Bijzonder zo op de valreep. Ja echt veel zwangeren weer oppeens. Ook weer zo tegelijker tijd.
We hebben allemaal een lange weg ondergaan. Van mij mag je gewoon je gewoon je testjes showen hoor. Vind het zelf niet confronterend, natuurlijk wel even jaloers. Ik hoop dat gewoon dat we allemaal snel volgen en voor iedereen een plakker .
En....? Heb je al gebeld?? Of nog weer getest? Vorige was op 11 dpo toch? @Candy01 Dat is helemaal waar! Dat snap ik heel goed hoor en dat mag natuurlijk!! Ik hoop ook dat jullie allemaal snel volgen!! *fingers crossed*
Ik hoop ook dat iedereen ons heel snel volgt! Inderdaad weer veel tegelijk zwanger. Hoop dat deze trent blijvend is. Ik heb het laatst met 4 weken getest. Toen gewoon een goede duidelijke test. Vorige week donderdag op 13 dpo had ik HCG 149 en vandaag op 17 dpo had ik 855 dus goede stijging. 12 juli heb ik mijn echo. Ik vind het super spannend en merk dat ik heel voorzichtig ben. ik vind het lastig te bevatten. Maar ga echt proberen te genieten!
Super leuk!! Gefeliciteerd!! Hihi hebben wij op dezelfde dag de eerste echo! ik alleen pas aan het einde van de dag.