En druk bezig met etentjes en genieten van het prachtige weer. Het is nu na na 12 uur dus ben 7 dpo vandaag. Nog 4 daagjes en dan weet ik het. Spannend spannend spannend!
wordt spannend voor sommige meiden dus. ik hoop heel erg voor jullie mee. Kimmetjuh en Candy, veel info dus. Super spannend ook dat prikken. Wat jammer dat ze het bij jou niet even voor doen en proefprikken Kimmetjuh. Heb je er wel vertrouwen in dat het gaat lukken? Het is inderdaad rustig hier. Ik moet zeggen dat ik niet zo goed weet wat te vertellen. voel me wel erg onzeker. Kijk uit naar mijn echo en hoop dat alles goed is. Super spannend is het. Voel me verder eigenlijk wel oke. Wel moe maar verder vrijwel geen klachten. Volgende week komt moeders voor moeders langs.
Vandaag ben ik 9dpo normaal gesproken wordt ik vandaag of morgen ongesteld dus ik ben echt al een beetje in de stress Hopelijk werkt de utrogestan en rekt hij het een beetje. Ik heb op 4dpo en 8dpo een test gedaan om te zien of de (10.000 eh) pregnyl dr uit is en het streepje van gister is om te verwaarlozen.
@joan1984 spannend!! Nog even geduld. @Ritoy nou en nu maar oplopen met die testen. Gisteren had stiekem het idee dat het misschien wel gelukt kon zijn. Had wat last van mijn borsten, maar vandaag niet meer. We zien het donderdag.
Jeetje @JosjeM , kan me voorstellen dat dat een ontzettende tegenvaller is. Wel super dat de timing perfect is. Ik ben toch heel hard aan het duimen voor je hoor! @Kimmetjuh90 en @Candy01, jullie zullen wel overspoeld zijn met informatie ja, wat een spannende tijd voor jullie. Hoeveel dpo ben jij nu @Candy01 ? Ga jij nog testen @Ritoy ? Vandaag of morgen je nod dus, maar dat kan ook uitgesteld zijn door de utro, wat spannend.... Ik duim voor je! Ik heb ook niet zoveel te vertellen, aan het genieten van het heerlijke weer. In m'n vorige post hier kon ik m'n frustratie even lekker kwijt. We zien wel weer wat deze ronde brengt. Ik heb in ieder geval wel rust in m'n hoofd over het leeftijdsverschil tussen de jongste en een derde. Dat zal bijna vijf jaar zijn. Het is gewoon niet anders en ik ben allang blij als het nog mag lukken.
Morgen ben ik 10dpo en ga ik toch weer even een test doen hoor. Vanmiddag ging ik naar het toilet en bij her afvegen had ik echt 1 inimini veegje bloed. Dus ik was al mega in de stress maar daarna niets meer gespot gelukkig. Misschien gewoon een klein bloedvaatje ofzo
@Rombely fijn dat je wat meer rust hebt qua leeftijdsverschil. Gelukkig maakt dat voor die kleintjes niet zo veel uit. Sterker nog ik denk dat de jongste het super leuk zal vinden als er een baby komt. Om mee te helpen en te knuffelen. Dat komt helemaal goed meid!
Test was blanco hoor vanmorgen, maar geen bloed geeft moed. Ben pas 10 dpo en (heb net even in mijn agenda gekeken) testte bij beide jongens pas positief op 14 dpo dus ik blijf nog wel even stressen de komende 4 dagen..
@Ritoy Buikpijn een week na iui had ik ook, dus miss een goed teken. Hahah 14dpo dan mag je nog even wachten. Moet jij nu ook bloedprikken voordat je stopt met de utro?? @Candy01 Hopelijk is de rest van het traject niet nodig, nu is er miss wel een ‘last’ van je schouders gevallen nu je alles weet en kan het bevruchte eitje mooi innestelen. Mijn duimen draaien overuren voor jullie meiden Ook voor jou @JosjeM Hier ook niet veel te melden Vanavond komt MvM en heb ook volgende week donderdag mijn eerste echo, in het ziekenhuis. Als die goed ik ga ik de VK maar eens bellen. En dan kan ik het eindelijk mijn ouders vertellen, pfffff zo lastig nu. ‘s avonds heb ik al echt een opgezette buik.
Ik heb op eigen initiatief de utro gebruikt dus ik krijg geen bloedtest. Zoiezo doen ze dat allemaal niet bij mijn ziekenhuis, is ze allemaal veel te veel moeite.. Als ik zwanger ben ga ik het deze keer ook pas na de 1e echo vertellen denk ik. De afgelopen keren wisten ze het al met 5 weken maar aangezien we hebben gezegd geen kinderen meer te willen/kunnen krijgen (rietjes waren natuurlijk op). Is het een extra grote verassing dus ik wil wat speciaals doen.
Ah oké, ja dan snap ik dat je vaker test. Heb jij bij de andere 2 ook vroeg getest? Of alleen bij 14dpo? Miss kijken of je naar een ander ziekenhuis gestuurd kan worden? Oh Oops zie dat jullie al door gaan naar een ander, sorry
Bij de 1e heb ik me in kunnen houden tot 14 dpo met testen. bij de 2e heb ik getest op 10dpo die was blanco, diezelfde dag ongesteld tot 13 dpo en toen was het zo goed als weg (normaal begint de waterval dan) dus op 14 dpo weer een testje gedaan, denkende dat het tussen mijn oren zat en voila! Raak. Dus tot nu toe elke keer pas op 14 dpo getest. Geen idee wat ik op 12 dpo kan verwachten qua test
Ik probeer mezelf af te leiden maar ik wil echt de hele dag door checken of er al bloed is Ik wordt helemaal gek van mezelf (jullie vast en zeker ook inmiddels )