Ik vergeet steeds te reageren in dit topic, sorry. Spannend met zovelen op het wachtbankje! Vandaag mijn eerste IUI gehad. Ging erg goed, manlief heeft superzaad volgens de kliniek haha dus was top. Ook vanavond nog seks gehad en net begonnen met de Utrogestan. Nu maar weer wachten!
Dames..hoe verloopt het wachten...? Vandaag ben ik wakker geworden met buikpijn heel vroeg en heel de dag al menstruatiepijn maar nog steeds geen menstruatie te bekennen..zit op cd22 dus best vroeg we gaan het zien x
Ik zit nu op 11 dpo en heb ook alle symptomen om ongesteld te worden dus ik hoop dat het er vlug doorkomt...
@Dobbeltje Hopelijk is de buikpijn een goed teken! @Jolo Hoe lang is je LF eigenlijk normaal? Hier nog maar 4dpo dus niet veel te vertellen. Wel wat misselijk, van de pregnyl denk ik. Ik wil de tijd echt even een dag of 8-10 vooruitspoelen en gewoon kunnen testen, haha. Ongeduldig? Ikke? Neeeee
Normaal een 2tal weken toch wel dus ik verwacht mijn menstruatie woensdag of donderdag. Wel oppassen met als je test op 8 dpo dat je niet de pregnyl nog test Ik heb 3 dagen geleden getest, maar gewoon om te kijken of de pregnyl er nog was en ik zag niets, maar toen ik het tegen het venster hield, zag ik wel duidelijk het lijntje nog. Ik wou nog eens een streepje zien staan op een test. Klinkt best wel zielig he
Dan is het toch al best vroeg dat je je maandstonden voelt aankomen? Ik hoop toch nog voor je hoor! Ik test sowieso ten vroegste 12dpo hoor. Denk ik... Als ik het uithoud Haha, ik snap je volledig. Ik wil eigenlijk ook eens testen, gewoon om te zien hoe die tweede lijn er eigenlijk uitziet dus helemaal niet zielig, juist heel begrijpelijk
Ik had gister op 8dpo getest en dr was nog een heel vaag lijntje (normaal blanco op 8dpo) dus morgen maar weer een testje wagen om te zien of die wel blanco is
Dat heb ik ook gedaan... Met het idee: ik moet toch weten dat die pregnyl werkt joh en dan zo blij zijn met dat lijntje, lol. Hopelijk een iets donkerder lijntje ipv een witte test... Spannend!
Ik merk het altijd al dagen op voorhand hoor, omdat ik dan zo goed als geen slijmverlies meer heb en als ik eens voel (sorry voor de verwoording), dan is het ook geen slijm meer, maar heel waterig. Dan weet ik dat ik geen hoop meer moet hebben. Daarna begin ik lichtjes borstpijn te krijgen en regelmatig zeurend gevoel in baarmoeder. Die laatste 2 kan ook van een zwangerschap zijn, maar het geeft geen goede hoop als het slijmverlies stopt
Snap ik... Hier altijd enkele dagen voor maandstonden spotting en dat voelt ook telkens aan als game over. Frustrerend als je 't al zo snel weet en dan nog dagen moet wachten tot het daadwerkelijk doorbreekt...
Ik had dus gister avond een knaller van de ovitrelle ik helemaal onder de indruk en blij, is t eigelijk dus maar gewoon een neppe, want ja.. ovitrelle achja doe ik dus ook nooit meer
Ik heb zonet een zw test gedaan en zoals verwacht, wit. Ik ga niet meer testen en gewoon menstruatie afwachten nu.
Bij mij was hij ook blanco (10dpo) maar ik ben nog wel kotsmisselijk en geen bloed voor nu dus ik heb nog hoop! Normaal wordt ik altijd 10 dpo ongesteld dus als ik morgen niet ongesteld ben ga ik elke dag een test doen