Jammer @Jolo... Je had het verwacht hé. @Ritoy Ik duim nog even mee de komende dagen! Ik heb gisteren voor de fun een testje gedaan en de pregnyl is er nog niet uit. Was wel al een tuurstreepje dus denk dat ie binnen een dag of 2 wel weer wit is.
Hahhaa nee is niet zielig heb ik ook gedaan haha vond het wel leuk omdat streepje te zien worden we lekker vrolijk van
Ik moest heeeeeel diep graven en dr staat niemand meer op dus als iedereen hem aan zou willen vullen is dat super
NOD lijst 26 september Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 21 (1ste IUI) 30 september Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - KID #7 MMM AFSPRAKEN
Succes meiden met wachten en alle behandelingen Ik kom af en toe nog wel even spieken hoe het met jullie gaat. Maar kreeg geen meldingen meer. Blijf voor jullie duimen dat er snel nieuwe zwangeren bij komen
NOD lijst 26 september Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 21 (1ste IUI) 30 september Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - KID #7 MMM 4 oktober SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 15 (1ste ronde IUI) AFSPRAKEN 25/10: SD90 IVF intakegesprek
Nou ik ben ongesteld.. Maar wel een positieve test vanmorgen dus geen idee wat ik dr van kan verwachten. Late innestelingsbloeding? Vroege miskraam? Op de foto is de bovenste test van 8dpo (pregnyll), de middelste 10dpo en de onderste 11dpo dus je ziet wel afloop en oploop..
Ah ok, ja de bovenste leek mij het felste streepje, vandaar dat ik meer een afloop zag In het echt zal het wss wel duidelijker zijn. Hopelijk gaan ze oplopen ! Ik ben erg benieuwd !
Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook 4 dagen ongesteld, toen was het ineens weg (normaal 8 dagen ongesteld) dus deed ik een testje om te zien of het toch wat was en toen was ik zwanger. Vandaar dat ik nu ook een beetje mijn twijfels heb over of ik nou echt wel ongesteld ben of niet
Hmmmm zie wel echt oploop. Vriendin van mij is ook ongesteld geweest bij beide kinderen. Jeetje wat een onzekerheid geeft dit.
Sorry ik ben echt een slechte tuurder en zie echt geen verschil. Zou dan toch 2 dagen wachten ofzo en hier nog maar niks van verwachten. Denk dat het anders toch eerder de pregnyl/ovitrelle is dan een beginnende miskraam als het niks blijkt. De oploop is zo nihil.
@Ritoy Ik zie de streepjes duidelijk maar zie er zelf niet direct een op- of afloop in. Hopelijk heb je snel duidelijkheid in de zin van een dikke roze streep!
NOD lijst 26 september Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 21 (1ste IUI) 30 september Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - KID #7 MMM 4 oktober SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 15 (1ste ronde IUI) 26 september Dobbeltje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 19 (1ste ronde IUI) AFSPRAKEN 25/10: SD90 IVF intakegesprek
@Ritoy ik zie ook streepje oplopen pff wat een spannende tijd..ben benieuwd of het nog oploopt..ik hoop het wel voor je!!