Ik heb uiteraard elke dag doorgetest en zie ze elke dag beter op de gewone hoor! Denk niet dat het perse met de (gespoten) hormonen te maken heeft dat ik op tijd positief test. Zit nu op 12 dagen na IUI. Spannend voor jou nu. Als het niet mocht lukken is hulp van hormonen idd een goede volgende stap. Staan ze daar in het ziekehuis ook achter? En helemaal niet stom, je gevoel zegt vaak heel veel! Maar hoop natuurlijk met je mee dat de volgende gewoon lukt
Ja is zeker spannend.. is wachten op mn ei nu weer.. banner kan er naast zitten (pas die na inseminatie pas aan).. het ziekenhuis houd zich aan t Protocol en dat is als volgt; 6x inseminatie in natuurlijke cylus, dan een HSG, daarna 3x inseminatie met hormoonstimulatie, en .mcht dat niet gaan lukken wellicht een ander traject.. Ik weet niet of ik kan opperen om eerder met eventuele hormoonstimulance aan de slag te gaan of cyclus volgen door middel van echo's.. dit wilde ik met de Inseminatie gaan na vragen.. ik wil van deze onzekerheid af.. waarom kansen "verspillen " als t voor mijn gevoel niet werkt.. lijkt mij doodzonde... ik hoop dat t ziekenhuis hier ook zo over denkt.
Je kan het in ieder geval proberen! Anders een compromis, 5x zonder hormonen, 4x met? In overleg is vaak veel mogelijk. Ik weet niet hoe dat werkt met protocollen maar ieder mens is verschillend toch.. Succes nog met deze week en daarna de wachtweken. Ik hoop de afloop hier te lezen!
De afloop ga je zeker te lez3n krijgen dank je wel! Ik kan er inderdaad eens over praten, zal vast wel een mouw aan te passen zijn.. want inderdaad ieder mens is anders
@Puck123 Gefeliciteerd met je positieve test, wat een fijn nieuws. Mijn ei komt er aan (ik heb ovulatietesten gedaan). Eindelijk de lucrin is uitgewerkt!!
Na een positieve ovulatie test springt je ei binnen 24-48 uur, een positieve ovulatie test houd in (bij streepjes) dat de test streep even of donkerder moet zijn dan de controle streep (niet bi j iedereen gebeurt dit) ik had nooit een echte knaller.. daarom gebruik ik cb ovulatie testen er naast. Op de foto mijn positieve ovulatie test vorige ronde.. met diezelfde urine gaf de cb ook positief aan
We hebben gisteren gezellig gedaan, morgen maar weer. We proberen het om de dag te doen, om de kans hoger te maken. Bedankt voor je reactie. Hoe is het verder met jou?
Helemaal goed! Ik duim voor een positieve zwangerschapstest over ongeveer 2 weekjes Ja het gaat wel ben een beetje uit mn hum oomdat ik sinds een half uurtje ontdekt heb dat ik geen stabiele cyclus heb. Kom ik wel weer overheen haha en daarnaast druk met elke ochtend testen of mn ei er al aankomt (mevrouw ongedukd)
@Puck123 WoW! Gefeliciteerd!!! @Rozeline wat fijn! Goed gebruik maken hoor, van je ei! Hier zojuist de 4e prik gezet. Ben benieuwd donderdag...