@Kimmetjuh90 hoe gaat het met jou? Jij zit in de wachtweken zie ik. Wanneer mag/ga je testen? Spannende tijd weer...
Kan me voorstellen dat je dan ook minder zin hebt om die dingen te regelen enzo. Maar eerlijk heb ik ook nog niks geregeld, wil eigenlijk de 20 weken echo afwachten, die hebben wij volgende week donderdag. Oeh bah steeds een prik, maarja als dat de kans op vroeg geboorte wegneemt. Hier ook nog wel misselijk zo af en toe. Had echt gehoopt dat dat over zou zijn maar helaas Wilden jullie trouwens het geslacht weten? Wij dus niet, zolang ik de 11e maar niet de neiging krijg het ineens te willen weten, haha
Spannend meid. Mijn duimen draaien voor je... @Ritoy gefeliciteerd meid @joan1984 wat een spannende tijd voor jou. Ik had ook voor de 20weken nog niets gekocht, omdat ik niet durfde. Hopelijk blijft de kleine nog een hele poos blijft zitten. De rest balen dat jullie weer ongesteld zijn geworden. Heel veel succes voor de volgende keer.
he meiden, Kimmetjuh, spannend hoor. Ik hoop op een mooie uitslag over vier dagen. Brondy, Wij krijgen een zoon. We hebben bij onze kinderen hiervoor niet geweten maar nu wel. Dit vooral ook voor de kinderen, ter voorbereiding. En vind het eigenlijk ook wel erg leuk een keer gericht te kunnen gaan inrichten en kleding kopen. Als ik daar aan toe ben. Maar jullie dus ook nog niet geshopt. Nou ja jij nu natuurlijk wel Rozaline. Dat duurt bij jou echt niet lang meer nu. Merk je al iets?
ah wat jammer dat hij nog niet positief was kimmetjuh. Maar kan nog alle kanten op natuurlijk. je was vroeg.
Hier ben ik weer voor! Mij eventjes afgezonderd van zw pagina deze ronde. Ik wil even de stress van mij proberen af te slaan en hopelijk heeft dat effect. Deze morgen om half 8 naar het zkh geweest op cd 11 en zoals ik al vermoedde, zit er dit keer niet links, maar rechts een mooie follikel van 25 mm klaar. Deze NM ga ik weer opgebeld worden wanneer ik mijn pregnyl mag spuiten en langskomen voor de inseminatie. Ik vermoed weer zoals vorige keer dat het de dag erna gaat zijn. Vorige ronde was follikel 18 mm en toen had ik ook de dag nadien al inseminatie.