@Frou81 Succes morgen! Hopen dat het goed resultaat geeft. @Kimmetjuh90 Ik wacht met je meeeeeeeeee!!
@Valaina dank je wel!!!! Ik ook met jouuuuu ❤ Deze test deed ik vanmiddag in de wachtkamer toen ik zat te wachten op mijn inseminatie, toeval of....
Haha ik bekeek t eerlijk gezegt andersom ik had ook laten pendelen op de vraag dan wanneer ik zwanger zou zijn.. enne ik wil t in ene wel geheel graag nu he *hint hint, ik wacht t af
Pff wederom weer verkouden en heb een grieperiggevoel, vorige ronde was dit ook in de avond na inseminatie... kan maar moeilijk positief blijven... Ik denk dat t weer niks word..
Er word ge zegt van wel.. Ik had dit de vorige ronde ook en is mislukt. Heb een hoop tips van mn moeder gehad om er zo snel mogelijk van af te komen dus ben benieuwd.
Ik had tijdens de inseminatie ook lichte griep, heb toen meteen maar gevraagd of dat kwaad kon en het antwoord was Nee. Bij mannen wel, daar verlaagd griep de kwaliteit van het zaad. Bij vrouwen maakt het blijkbaar niet uit. (Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
Ow @Valaina wat stelt me dat gerust!!!!!! Ik hoop echt dat t een plakkerd is ❤ En heb je al testdranf?
Testdrang? Nee joh. Ik ben het geduld zelve.... ....NOT! Mn collega's houden me steeds tegen als ik weer naar het Kruidvat wil lopen.