Bij mij is het ook nog een beetje vreemd hoor. Ik had vanmorgen krampen toen mijn vriend op stond en ik ben pijnstillers gaan slikken en een pittenzak gaan opwarmen. Nu heb ik elke keer wel bloed in mijn maandverbandje, maar het is nog niet veel. Het is wel een menstruatie, maar hij komt pas langzaam opgang.
Wat een onzekerheid allemaal he? Ik ben sinds vanmiddag misselijk. Dat icm de buikkrampjes... ik ben bang voor een buikgriepje
Granaatappelsap zou de innesteling bevorderen, maar ik geloof er niet meer in haha als de ongi echt doorbreekt hier tot nu toe nog niet het geval. morgen ga ik weer een testje doen als ik geen helder rood verlies
Oh nee. Je hoort iedereen over die griep, hopelijk gaat het de komende maanden ons niet meer in de weg zitten. Hopelijk is het niets voor jou... spannend!
Idd nog steeds spannend bij jou @Kimmetjuh90...! Ben benieuwd hoe het afloopt. Stoer dat je nog zo positief blijft!
Dank je @Rozeline @Puck123 Ik breek pas als t voor mij bevestigd is denk Ik, kan nu al wel gaan huilen maar misschien hoeft dat niet. Dat is afwachten
Nog geen helderrood gespot? Mijn duimen draaien overuren! Ik heb ook maar een granaatappel gegeten vanmiddag. Gewoon voor de zekerheid
Fijn dat de menstruatie wel doorzet. Ondanks dat het natuurlijk ook erg vervelend is dat het niet gelukt is. Vanaf hier kun je verder het traject in, ik ga voor jullie duimen . Wat fijn dat jullie je huis verkocht hebben. Ook bij ons was het binnen 3 dagen verkocht. Gaat snel maar achteraf wel fijn. We zitten momenteel te huren ons huis is nog in aanbouw. Ik ben benieuwd uit welke regio je woont.want het gaat niet overal zo vlug.
Wij zitten in de randstad, Dordrecht! Het is echt bizar. In Rotterdam is ook zo bizar en daarom wijken ze hier naar uit.