Wij gaan Dordrecht uit, want mijn vriend wilde terug naar Hellevoetsluis. Ik hoop niet dat het een verkeerde keuze is, want waarschijnlijk kunnen we nooit iets terug vinden.. hihi. Hebben jullie wel een nieuw huis in Eindhoven? Of ergens anders?
Ja een nieuwbouw woning in Eindhoven,veel geluk gehad want de huizen vliegen over de toonbank als zoete broodjes
Minivosje, succes met de onderzoeken. ik hoop dat er wat uit komt waarmee jullie aan de slag kunnen. Rozaline, inmiddels goed doorgebroken je menstruatie? frou, ik hoop dat het buikgriepje je niet gaat vellen. kimmetjuh, hoe gaat het bij jou meis? Nog steeds zo spannend? Wish, leuk om af en toe wat van je te horen. ik ken het ook hoor. Ik lees ook steeds mee, maar reageren gaat wat minder. De echo hier gisteren was prima. Ze zag een ei van 11 mm. Volgende week weer echo.
Jeetje Frou, lijkt me inderdaad lastig dat hij zoveel weg is en ook zo ver. Maar als hij nu doet wat hij echt leuk vind is dat het wel waard. Zo belangrijk om plezier te hebben in je werk. En wat super fijn dat jij dan voor de kinderen thuis kan zijn.
Teet vanmkrgen was wederom negatief, het is nu wachten op bloed ik sluit deze ronde dan ook af. Hopelij Tot snel in een ander groepje
Balen meid @Kimmetjuh90 kan het niet als nog? Bij mij is de boel helemaal los gegaan, mega ongesteld na 7 maanden. Gelukkig nog geen pijnklachten. Ik moet donderdag naar het ziekenhuis.
Ik he nogsteeds geen bloed gezien, ik word nu toch wel zenuwachtig hoor of t dan misschien toch niet innesteling is.. zo laat, kan me bijna niet voorstellen.... maar hier geen bloed. Dus nog maar afwachten dan.
Gister alleen bij afvegen wat bruinig uitziet bloed.. Ik heb ook verkeerd geteld denk ik.. Ik had 30 januari een positieve ovutest 31 januari had ik vlak oor de inseminatie ovupijn, dat kan dan toch geen innestelingsbloed zijn meer? Daarvoor is t toch al te laat dan? En had ik dan niet al vanmorgen op de predictor early een licht streepje moeten zien? Ik weet t niet meer hoor.. misschien praat ik mezelf wel moed aan, nahja ik heb vandaag helemaal geen bloed gezien nog.
De 30e positieve ovulatie test betekend waarschijnlijk de 1e een eisprong. Ovulatiepin zegt vrij weinig dit is vaak groeipijn en niet heel betrouwbaar. Als je de 1e een eisprong hebt gehad ben je dus nu 12dpo dus 2 dagen voor de nod. Het hoeft nog niks te zeggen die negatieve test er zijn echt wel mensen die laat positief testen. Bruin bloed is oudbloed dus dat van een eventuele innesteling komen. De meeste verliezen geen bloed. Het kan dus nog.
Ja ik kwam idd tot die ontdekking, vind t best eng eigelijk haha ik heb alleen nog normale testen voor op of na je NOD te testen, en ik ga morgen zowiezo niet testen.. vandaag al gedaan ik wacht wel gewoon af dank je wel!
Oh wat spannend Kimmetjuh90! Ik blijf duimen hoor!!! @wish01 de 7e inseminatie gehad, in het ziekenhuis zeiden ze geduld te hebben en pas de 24e te testen. Maar weet niet of ik het zo lang volhoud. Bij mijn vorige twee zwangerschappen testte ik al 3 dagen voor NOD positief met een gewone zwangerschapstest. Lijkt me stug dat het hcg nu pas later zou gaan opbouwen. Wanneer ga jij testen?
Bedankt lieverd, maar het is hier rood nu... Ik weet alleen niet of ik vandaag als cy middag 1 moet rekenen of morgen pas
Wat een lastige situatie meid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Negatieve testen en geen bloed is super irritant... ik duim dat je snel goed nieuws hebt.
Verder geen buikgriep hier oid... maar grote kans dat die klachten ook gewoon van die bolletjes komen natuurlijk. Maar ik blijf natuurlijk hopen!
Meiden, ik heb een vraagje: wat kan ik donderdag verwachten? Ik krijg dan een echo. En krijg ik dan ook de uitleg van de rest en de spuiten (op welke dag moet je daar mee starten)?