Bij mij is de menstruatie bijna over. Ik heb al 7 dagen bloedverlies, waarvan maar 3 heftig en de rest een stuk minder. Hoe lang is jullie menstruatie gemiddeld? Ik was natuurlijk nu al lang niet ongesteld geweest, want normaal ben ik het maximaal een dag of 5.
Je hoort wel vaker bloedverlies ondanks zwangerschap, dus hopelijk is het gewoon goed. Ik weet niet hoeveel normaal is. Je hebt nog geen test ofzo gedaan denk ik?
Ik Ik gebruik ze niet maar ik zou de eerste ronde met spuiten op dag 9/10 starten. Kan soms hard gaan. Wat spuit je eigenlijk ?
@wish01 en @Kimmetjuh90 bedankt meiden dan begin ik op dag 10 Hoe is het verder met je @Kimmetjuh90 ?
Wel goed hoor, ben aan t wachten tot ik weer mag beginnen met ovutesten. Nog 6 dagen Hoe is het met jou?
Goedemorgen! Nog steeds wat bloedverlies hier. Niet zo veel meer als gisteren. En het bloed blijft vers. Zojuist een vroege test gedaan, maar die is zo wit als sneeuw helaas... @wish01 is je test duidelijker vandaag???
Nu weer een stuk minder bloed. Ben wel misselijk en heb een trekkerig gevoel in mijn buik. Dat is nog wel een goed teken, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik ga uit van niet gelukt. Inderdaad! Test loopt mooi op meid! Superspannend!
Ik heb last van de hormonen van de spuiten denk ik. Ik voel me niet helemaal fit, ik heb hoofdpijn, beetje buikpijn, opgezette buik en ik had wat diarree vanmorgen. Even in de gaten houden, want zou kunnen betekenen dat de boel aan het overstimuleren is volgens de bijsluiter. Jullie wel eens gehad?