Ik houd het nog een dagje in de gaten misschien valt het mee. Ik ben nog al gevoelig voor buikpijn/opgezette buik en darmproblemen, dus misschien is het wel iets anders. En het stomme is dat het zowel bij de bijwerkingen staat als bij dingen waar je moet opletten.
Bedankt, dat maakt het inderdaad lastig. Ik houd het in de gaten.. Heb jij het allemaal weer een plekje kunnen geven dat het niet gelukt is? En hoever ben je inmiddels al weer in de nieuwe maand?
Ja, nou, ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Voel me hartstikke zwanger, maar ik heb er een hard hoofd in...
Ik had ook al weer een streepje op de ovulatietest, dus ik denk dat het heel hard gaat. Ik ga morgen wel even bellen, want mijn buik is vooral een beetje van slag. Gelukkig geen diarree meer, maar hoofdpijn blijft ook (dat is niet zo gek met hormonen toch?).
Hi meiden, Vinden jullie het oké als ik ook mee klets in dit topic? Wij zijn deze maand met de eerste iui gestart en ik zit nu in de laatste dagen tot het testen. Merk toch dat ik het steeds spannender vind worden. Eind dit jaar is er dmv een kijkoperatie Endometriose gevonden bij. Nu konden we starten met iui na 2 jaar proberen voor een 2e kindje. Na een miskraam (jaar geleden) en hevige menstruaties zijn we blij dat we geholpen kunnen worden. Ik doe iui in eigen cyclus met pregnyl en utro.
Hoofdpijn had ik ook, dat is volgens mij heel normaal. En ik zou inderdaad even bellen voor de zekerheid. Beter een keer te vaak dan te weinig toch? Ik ga morgenochtend ook meteen weer bellen.
Tuurlijk mag je mee kletsen. Spannend voor jou, aftellen... succes met de laatste dagen!! Stom hé endometriose? Ik ben zo blij dat ik er even rust van heb gehad met de lucrin...
Ja, wij zijn dolgelukkig dat we al twee gezonde jongens hebben. Bij de eerste ook twee jaar bezig geweest. Net voordat we met IUI zouden starten bleek ik zwanger. De tweede ging vanzelf, was meteen raak...
Hoofdpijn had ik van de lucrin ook erg, dat verdween op een gegeven moment. Dat is gewoon wennen aan de hormonen, dacht ik.
Welkom! Spannend! Ik zit ook in mijn laatste wachtdagen, en heb ook endometriose. Wanneer mag je testen?
Ok bedankt. Ik was het vergeten te vragen en ik dacht wel even handig om te weten en ook geen zelf acties toch?