In het ziekenhuis zeggen ze dus dat het niet zal kunnen, omdat ik nog te kort aan het spuiten ben en omdat ik maar een lage dosering krijg. Het zit me alleen nog steeds niet lekker. Ik voel me dan zo onbegrepen, want ik trek echt niet zomaar aan de bel. Ik maak me zorgen. Het zal niet de eerste keer zijn dat het bij mij net anders gaat.
Wanneer heb je de 1e echo. Vind het vrij apart van het ziekenhuis. Je lichaam kan ineens heel heftig reageren op hormonen.
De gynaecoloog heeft gebeld, ze was echt heel lief en meelevend. Maar het volgende: ze kan niet testen/bloedafnemen, vanwege de ovitrelle die nog in mijn bloed zit. Ze zegt nu direct te stoppen met de utrogestan bolletjes. Kijken wat er nu gebeuren gaat. De zwangerschapssymptomen komen hoogstwaarschijnlijk door de bolletjes. Ze wil dat ik donderdag langskom voor een echo en aansluitend een afspraak bij een gynaecoloog om het allemaal te bespreken, en te zien hoe nu verder Donderdag om 13:15 uur heb ik de echo, en daarna meteen bij de gyn. Gekgenoeg ben ik soort van opgelucht nu...
Ik voelde me vanmorgen ook met mijn mond vol tanden zitten (aan de telefoon). Ik had op z'n minst verwacht dat ze even een echo zouden maken, maar ik moet het gewoon een paar dagen aan kijken. Ik heb gelukkig donderdag al een echo staat, dan maar even uit zingen en hopen dat ze het goed hebben....
Ja vind dat ze je wel serieus moeten nemen. Hopelijk zijn het bijwerkingen en zie je donderdag 1 of 2 mooie follikels zitten.
Ja want dit is voor niemand goed. Ik word er gewoon een beetje gestrest van. Straks is de eerste keer gelijk mislukt. En hoe meer keer ik ga menstrueren hoe groter de kans dat de klachten gaan terug komen en hoe zieker ik me ga voelen. Ik ben gelukkig wel begonnen met ovulaties kan ik zelf ook een beetje in de gaten houden wanneer de piek komt en of we niet de laat zullen zijn. En dan maar hopen dat er geen overstimulatie heeft blijft gevonden.. Hoe is het verder met jou??
Ohh nee, hopen dat het snel raak is Begrijpelijk dat je elke kans wil benutten zeker in jou situatie met endometriose. Hier gaat het wel goed. Probeer rustig te blijven. Heb een antistollings probleem waardoor ik bloedverdunners slik. Zal met 6 weken een echo krijgen en vanuit daar bloedverdunners erbij spuiten. Dus vind het allemaal wel heel spannend
Ik denk dat ik weer even een momentje had van: de angst grijpt me naar de keel. En dan gaan alle alarmbellen rood gloeien in mijn hoofd. Wat gaat er gebeuren als het mis gaat enz. maar met deze stress alleen maar meer kans dat het mis gaat. Ik moet dus inderdaad weer even rustig worden. Op de hoofdpijn na zijn de rest van de klachten weer verdwenen, dus geen reden tot stress. Dat is lijkt me inderdaad ook spannend voor jou. Waarom krijg je extra bloedverdunners? En voel het al een beetje echt, je zwangerschap bedoel ik?
Ik moet zelf rustig blijven haha word ook snel angstig. Die bloedverdunners ivm een stollings factor. Na onderzoek miskramen is dat eruit gekomen. Ik heb een beetje pijnlijke borsten, vanmorgen even heel erg. En een opgezette buik. Ga voor je duimen! Voor jullie allemaal!
oh wat lief dat je t vraagt meis! het gaat goed, ik ben in afwachting of ik doorzichtig slijm zie, zodat ik kan gaan testen of tot dat dag 10 weer aangebroken is, het bloeden is gelukkig gestopt.. ben het alleen niet gewend, om 5 dagen bloed verlies te hebben, dus ik verwacht een beetje dat mn cyclus weer wat langer dan 24 dagen gaat zijn. Hoe is het met jou??
Gelukkig dat het goed met je gaat. Hoop echt voor je dat het deze maand gewoon gaat lukken, ik ga weer hard voor je duimen. Ik had ook 7 dagen bloedverlies deze maand, voorheen ook niet zo lang. Ik ben al wel begonnen met ovulatietesten om het een beetje bij te houden, volgens mij gaat het sneller dan ik dacht met die prikken. Ik reageerde een beetje heftig op de prikken had ik het idee, dus was een beetje in de stress lees hierboven. Ik heb al elke keer streekjes enzo dus het/de eitje(s) zijn al lekker aan het groeien. Ik moet donderdag terug naar het ziekenhuis voor een echo en jij??
Oh je bent ook een stresskip net als ik, laten we beiden rustig blijven dan. Ik heb ook niet helemaal voor niets stress, want ik weet wat er me te wachten staat als het te lang duurt. En dat zal bij jou ook niet zonder reden zijn. Het blijft moeilijk je hoofd koel te houden in deze trajecten terwijl het juist zo belangrijk is...
Ik twijfel inderdaad ook om niet nu al te beginnen weer met testen vanaf morgen zal dat dan zijn.. ik moet zodra mn test positief is weer bellen, maar probeerde vandaag dus te bellen om te vragen hoe het zit voor een echo.. aangezien ik deze ronde echt goed wil benutten.. moet morgen nog maar eens proberen te bellen, kwam er vanmorgen niet doorheen.. Wat vervelend dat je zo heftig op de prikken reageerd.. ik hoop dat t snel raak is voor je, zodat je niet meer hoeft te prikken!!
Frou81 super dat je de gyn hebt gesproken en je terecht kan voor een echo donderdag. In ieder geval wat meer rust nu voor jou. Had ze enig idee waardoor het bloedverlies zo vroeg kon zijn begonnen? Rozeline, die stress rond de eisprong komt mij wel enigszins bekend voor. De angst om het te missen en voor jou in combinatie met de hormonen. Je weet ook helemaal niet kan je verwachten die eerste ronde, dat is ook spannend allemaal vind ik. Mocht het erger worden voor de follikelmeting, gewoon bellen hoor! Zelf begin ik nu wat gespannen te worden met het idee dat donderdag de bloedtest is. Heb er geen goed gevoel over deze ronde. Ook al sinds een paar dagen pijn in de onderrug en buik, pijnlijke borsten zijn ook weg, denk dat dit geen goed teken is. Hoewel symptomen natuurlijk nog helemaal niks zeggen, mijn lichaam houdt mij vaak voor de gek .
Ik word gek van t wachten tot dat iik de ovutestesten weer mag gebruiken, enne omdat ik extreem bang ben mn ei te missen (jaja heb er zelfs nachtmerries van) heb ik besloten om morgen al te gaan beginnen met testen. 1x per dag.. denk om to h een beetje bezig te zijn en enigszins cotrole te willen behouden...