Dit verzin je niet, ik ben nog niet eens gestopt met de utro (vanmiddag nog gezoet voordat ik de gyn gesproken had), maar ik heb en geen buikpijn meer en geen bloedverlies... Huh?????
Ik duim voor een positieve test! Spannend is het toch he, en dan de kalmte bewaren en dat wachten..... De gyn kon niet zeggen waardoor het bloedverlies is. Mss hoor ik donderdag meer...
Joh wat bizar! En nu, toch nog even doorgaan met de utrogestan? Geeft wel goede hoop? Ik ben zo dom geweest een action test te doen. Het is een normale test, geen vroege, nu negatief op dag 11 .
Nee ik stop met de utrogestan. We zien wel wat er gebeurt. Dat is idd veel te vroeg getest hoor! Nog Ff wachten jij!
Heb je bericht over t hoofd gezien. Ben benieuwd wat je lichaam nu gaat doen en wat de gyn nu gaat voorstellen. Succes donderdag!
Spannend zeg! Ik ga duimen dat t goed zit Ja het gaat goed, ik ga morgen beginnen met ovutesten en even ziekenhuis bellen om te vragen hoe t zit met echo hoe voel jij je?
Jeetje, wat heb ik weer veel gemist ik kan niet op iedereen reageren daardoor haha, stelletje kletskousen! De meldingen van zp doen ook niet altijd wat het moet doen geloof ik. @ hier zondag weer ongesteld geworden, op naar ronde 14, maar dat was eigenlijk geen verrassing. Mijn volgende eisprong valt weer rond het weekend, dus ik hoop dat ik nu gewoon terecht kan voor de IUI.
Ik wacht nog steeds op menstruatie. Als die er morgen nog niet ga ik morgen toch maar weer een testje doen
Morgen zit ik 2 weken na iui en ga dan maar is testen... zou eerst wachten tot zaterdag maar dat duurt nog echt te lang! Ik heb alleen pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Verder heb ik t de laatste dagen vaak intens koud en af en toe beetje krampjes in mn onderbuik. Maar goed, dat laatste heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden dus het kan nog alle kanten op!
ik heb net gebeld met t ziekenhuis en ze was heel meegaand en begreep mn angst, en ze vertede me dat als mn ovutest positief is ik gelijk moet bellen en dan moet ik diezelfde ochtend nog erheen voor een echo. Heb ook gelijk maar nieuwe cb ovutest3n besteld en die van 2besure (de extra gevoelige ga ik nu maar proberen) de sensitestjes knalde niet bij mij.. en dat bracht verwarring..
Fijn dat ze zo meegaand was en dat je gelijk dan voor een echo mag komen na een positieve ov test! Ik heb cb ovulatitests ook gebruikt en ik vind ze wel fijn.