Oh dat is balen meid. Inderdaad lekker genieten van een wijntje tijdens de feestdagen. Ik ben veranderd is een soort van Draak of Heks. Ik denk dat de lucrin aan het uitwerken is. Over het algemeen gaat het goed, maar ik kan echt niets hebben...
@joan1984 natuurlijk laat ik het weten! @wish01 Ik hoop ook dat het ons een wondertje gaat brengen. @Rozeline dat is in ieder geval nog een voordeel aan niet zwanger zijn tijdens de feestdagen. Geen smoesjes hoeven verzinnen waarom ik niet drink haha. Hopelijk komt je menstruatie gauw op gang! Mijn wens voor volgend jaar is dat we allemaal ons wondertje in armen mogen sluiten in 2018 nog!
Hoi! Ik wil hier ook graag aansluiten. Meld alleen wel alvast van te voren dat ik niet elke dag aanwezig kan zijn, want vind dit forum alleen vanaf laptop fijn werken, hihi! Wij starten volgende ronde met IUI, dus eerst wachten tot Red christmas,
Nou dames, eindelijk de afspraak achter de rug.. Mijn bloeduitslag was goed, geen chlamydia dus. De bloeduitslagen van mijn vriend waren net onder de norm, maar prima. De uitslag van zijn zaad daarentegen was niet verbeterd, het was zelfs nog iets minder. De gynaecoloog gaat ons 3 keer een IUI poging laten doen, omdat we nog jong zijn. Puur om te kijken wat er na opwerking overblijft. Als deze 3 pogingen mislukken moeten we IVF gaan doen. Het zaad zit net op het randje IUI of IVF.. We gaan mijn huidige cyclus nog niet beginnen met IUI, mijn eisprong vindt waarschijnlijk plaats rond 2 januari. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we dat niet handig vinden ivm drukke en hectische periode.
Gezellig dat je mee komt kletsen. Wij zijn ook niet elke dag aanwezig hoor meid.. Succes met het afwachten en spannend dat jullie bijna gaan starten.
Fijn dat jullie duidelijkheid hebben en balen van het zaad van je vriend slechter is. We gaan ook starten met 3x IUI, alleen omdat ik extreme pijnklachten hebt. En daarna over op IVF... Hoe oud ben je precies?? Of had ik dat al gevraagd aan jou?
Jeetje, heb je endometriose of waar komen je pijnklachten vandaan? Hoe oud ben jij? Ik ben 25 (in maart word ik 26) en mijn vriend 27. IUI wordt trouwens toegepast in mijn eigen cyclus, ik hoef dus geen hormonen te spuiten. Vind het allemaal maar spannend hoor!
annabella, welkom. gezellig dat je hier mee komt kletsen. En ook vanaf het nieuwe jaar dus starten. Josje, wat fijn dat jullie nu zo een duidelijk behandelplan hebben. Super. Wel balen dat het zaad van je vriend minder was. Hoop heel erg dat IUI voor jullie de uitkomst gaat zijn. Iig ben ik het helemaal eens met je wens voor 2018. hi.
Ja op een zenuw in mijn bekken, heel pijnlijk. Ik heb al een paar dagen last van pijnklachten en nog niet eens ongesteld. Zodra ik geen hormonen in mijn lijf heb wat pil of in dit geval lucrin betreft dan beginnen gelijk de klachten (gelukkig is het zo nog uit te houden, hopelijk blijft het zo). Het is in ieder geval een teken dat de lucrin aan het uitwerken is. Ik ben al een oud wijf... . Ik ben vorige week 39 jaar geworden, maar mijn vriend is pas 27 jaar. Hij wordt in februari 28 jaar. Gelukkig ben ik nog jong van geest en lichaam, dus ik hoop dat we nog een kindje mogen krijgen voor ik 40 jaar ben.
@Rozeline He bah, wat vervelend dat je zoveel pijn ervaart ervan.. je temperatuurt niet of wel? Daar aan kun je meestal wel zien wanneer je menstruatie eraan komt. Nog van harte gefeliciteerd! Ik duim voor je dat je nog voor je 40e een kindje mag verwelkomen, dat zou geweldig zijn. Mijn vriend wordt ook 28 in februari, toevallig!
Thanks! En gelukkig maar haha! Soms heb je het gewoon even te druk om achter de laptop te kruipen. Thanks! Idd! Vind het ook superspannend. Zit nu op dag 27 van deze cyclus, zodra ik ongesteld word gaan we beginnen. (Meestal tussen de 28 en 31 dagen) Thanks! Idd, IUI zal in Januari plaats gaan vinden. Spannend! Jij ook?
Door de lucrin heb ik de afgelopen maanden geen cyclus gehad. Ik moet dus wachten tot deze weer opgang gaat komen, dus temperaturen heeft daarom geen zin. Grappig van onze vriendjes, hoeveel februari is die van jou jarig??
Gisteren dacht ik nu ik ga echt ongesteld worden. Ik had alles al verzameld. Van maandverband, extra ondergoed tot alive voor vandaag, maar nog steeds niets!!