wat zonde meis, dikke knuffel Frou morgen naar het ziekenhuis? Sterkte, ben benieuwd of ze een echo maken en hoe het eruit ziet.
Dat ik ongesteld zou worden had ik wel verwacht (ik had geen goed gevoel over deze maand), maar vandaag op de echo zag het er ook niet goed uit. Ik had nog follikels zitten, geen idee hoe dat kan. Mijn bloed is na gekeken en ik had gelukkig gelukkig geen afwijkingen, dus we mogen toch starten voor volgende maand. Heeft 1 van jullie dit wel eens gehad? Ik was vandaag toch best een beetje van slag van alles, dus even flink gehuild. Nu verder naar de volgend maand... Bedankt voor jullie berichten meiden.
Jeey ongesteld, vandaag was 14 dpo dus precies op tijd is t gekomen nu wachten tot ik weer met ovutesten mag beginnen Nou weet ij niet of ij de lengte van deze afgelopen cy lus aan moet houden..
Rot hoor @Rozeline! Snel door naar de volgende ronde. Ik heb het ziekenhuis gebeld, test vanmorgen was, zoals verwacht, negatief. Vanmiddag een belafspraak met de gynaecoloog. Benieuwd wat daaruit komt (maar ik gok een echo ergens deze week)
Hier alleen erg moe maar verder gaat het goed. Morgen alweer 10 weken, ongelooflijk.. Lief dat je het vraag
Hebben jullie ook last (gehad) van een opgezette buik? Ik heb net in de trein naar huis mn broek open gedaan omdat t zo strak zat...
He rozeline balen dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk komende ronde een beter gevoel. Kimmetjuh90 succes deze ronde! Frou81 hopelijk komt er iets uit, duurt wel erg lang zo. Puck alweer 10 weken wat ga het snel!!
Inderdaad. De gynaecoloog vond het erg vreemd dat er zelfs met de provera geen menstruatie op gang was gekomen... nog even geduld, morgen weten we hopelijk hoe en wat.
Dankjulliewel! Om 14:30 uur echo en aansluitend gyn. Jullie horen (lezen) van mij! Lief dat jullie aan mij denken...