Hoe voelen jullie je verder? Ongeduldig of niet? Ik ben nog steeds geduldig aan het wachten, alleen word ik ongeduldig van het feit dat ik elke keer denk dat ik ongesteld ga worden (buikkrampen, hoofdpijn, enz) en er dan niets komt!!
Hier redelijk rustig. Ga rustig de feestdagen door en hopelijk begint me menstruatie begin januari. Hoop voor je dat je snel ongesteld bent
Gelukkig dat je er rustig is staat. Ik heb het idee dat die menstruatie nog wel even op zich laat wachten. Ik heb spijt van mijn laatste lucrin prik, want dit had helemaal niet gehoeven maar ja!!
fijne feestdagen allemaal. Super lief plaatje. Ik ben 33 jaar en mijn man is ook 33 jaar. We hebben al een dochter van 6 jaar en een zoon van 4 jaar. Het leeftijdsverschil wordt wel steeds groter zo. Ik sta er op zich rustig in maar volgende week donderdag wordt mijn spiraal eruit gehaald en ik ben er erg zenuwachtig voor. Kijk er gewoon tegenop omdat het vorige keer zo moeizaam ging. Probeer me nu dus maar op de feestdagen te concentreren. Verder hier al een tijd bezig met afvallen en ook daar probeer ik me op te concentreren. ik vind de tijd op zich snel gaan en het is januari voor we het weten. Bij nog niemand de menstruatie dus. Geloof wel dat het voor iedereen na de eerstvolgende menstruatie de eerste poging gaat zijn met IUI. Ik ben wel erg benieuwd hoor. Super spannend toch wel.
Hoi! Ik zou ook graag hier mee schrijven Even in t kort ons verhaal: 2 jaar geleden ben ik gestopt met de pil, en nu 1.5 jaar actief aan het ‘proberen’. Een half jaar terug is het zaad van mn vriend gecheckt, bloed geprikt, echo etc bij mij en ik heb het HSG onderzoek gehad. Alles is goed.. Eind januari ga ik starten met 50mg Clomid en verwacht in februari de eerste IUI te krijgen. Ik ga ook regelmatig naar een acupuncturist, was er eerst wat sceptisch over maar voel me heel ontspannen als ik daar vandaan kom en dat vind ik super fijn in deze toch wel emotionele achtbaan. Fijne dagen voor jullie
Welkom @Lotje111 Wat balen dat je al zo lang bezig ben en er iets gevonden is. Hopelijk gaat de IUI aanslaan volgende maand. @joan1984 ik kan het met helemaal voorstellen dat zenuwachtig ben. Het is allemaal erg spannend. Ik zie laatste dagen allemaal zwangere voorbij komen op de facebook, blijft toch een moeilijk dingetje. En ik zit maar te wachten tot er iets gaat gebeuren, daar word ik dan wel weer een beetje geïrriteerd van..
lotje111, gezellig dat je mee komt kletsen. ook al een lange tijd bezig en allerlei onderzoeken verder dus. Wel fijn dat er niks schokkends uit gekomen is en jullie nu met IUI kunnen gaan starten. Ik hoop dat jullie snel van start kunnen. En top dat de acupuncturist helpt om te ontspannen. Rozaline, herkenbaar hoor dat wat je zegt over allerlei zwangeren zien. Ik ken het. En voor het eerst voel ik ook een steekje jaloezie. Dat vind ik echt een nare gewaarwording. Maar nog steeds aan het wachten op je menstruatie dus. Al tekenen inmiddels? Hier vanmorgen bij de gynaecoloog geweest. Spiraal verwijderd, ging redelijk. Baarmoeder zag er goed uit, geen vocht te zien. Dus dat is een fijn teken. Nu 9 januari hysteroscopie. En wachten op mijn menstruatie dan kan ik als het goed is gaan beginnen in het traject. Hoe gaat het met jullie meiden?
@joan1984 spannend meid. Ik heb momenteel een vriendin die zwanger is. Ik vind het heel erg van mezelf, maar ik kan soms echt niet blij voor haar zijn en ik merk aan mezelf dat ik contact een beetje vermeid. En ik gun haar het echt van harte. Gelukkig is het een vriendin van mijn vriend, dus kan het net wat meer negeren zou anders zijn als het mijn eigen vriendin was. Ik app haar af en toe hoe het gaat, verder laat ik het een beetje. Ik het voor mezelf gewoon even wat minder hebben. Ik hoop dat dat gevoel snel weer verdwijnt echt geen fijn gevoel voor mezelf en anderen. Hier nog geen menstruatie. Ik denk dat het nog wel even gaat duren. Ik ga het met rust laten tot halverwege januari als er dan nog niets is ga ik het ziekenhuis mailen...
Hallo meiden, hier vandaag laatste tablet primulot n geslikt. Vermoedelijk morgen of zondag ongesteld. Ik hoop zelf zondag dan is 2 januari dag 3. Kan ik gelijk voor een uitgangsecho en starten met spuiten. Groetjes
Jeetje, wat een geklets weer! Ik heb helemaal geen meldingen gekregen haha. Deze maand is voor ons een "rustmaand", geen ovulatietestjes en maar sporadisch temperaturen zodat ik wel weet wanneer mijn menstruatie eraan komt. Hierdoor verwacht ik ook niet toch nog zwanger te zijn voordat ons IUI traject begint. Mijn eisprong is overigens niet geweest, die zal waarschijnlijk 2 januari zijn! @Lotje111 welkom, spannend dat jij ook binnenkort gaat beginnen met IUI. En gelukkig is er niets afwijkends gevonden bij jullie. @joan1984 op naar je menstruatie en je hysteroscopie dus! En dan gauw door naar de IUI. @Rozeline is je menstruatie inmiddels al doorgebroken? @wish01 Ik hoop voor je dat je zondag ongesteld wordt, dat zou fijn zijn!
@wish01 wat spannend. @JosjeM het kan dus nog wel deze maand of ga je er geen gebruik van maken? Hier nog steeds geen menstruatie. Ik heb dus niet veel te melden. Mijn gevoel zegt ook dat het nog wel even gaat duren.
Wish ik hoop voor je dat je dan inderdaad morgen je menstruatie krijgt. Rozaline, wat frustrerend dat je nog steeds geen menstruatie hebt en denkt dat het nog wel even gaat duren. Want je had wel pijn toch?Is dat inmiddels weggetrokken of heb je dat nog steeds? Is het vol te houden? En gelukkig kan je met goed fatsoen een beetje afstand houden van die vriendin. Moet misschien ook weer even slijten en een plekje krijgen dat zij nu zwanger is. Josje, nog wel een ei dus. Wordt knallend het nieuwe jaar in? Of laat je het ei voorbij gaan omdat je aangeeft een rust maand te hebben? Hier ook niet veel te vertellen op het moment. Afwachten.......... Fijne jaarwisseling alvast meiden! Op naar een goed en zwanger 2018.
De pijn is weer weg getrokken. De klachten zijn elke keer anders. Soms heb ik opvliegers, dan zijn ze weer weg. Soms heb ik pijnlijke borsten, dan weer niets. Dan heb ik steken en veel afscheiding en dan weer helemaal niets. Ik heb al een paar dagen hoofdpijn, maar ik ben ook snipverkouden. Ik weet het dus allemaal niet meer. Ik vraag me nu dus af ik ook eerste een eisprong kan krijgen, geen idee. Ik ga eens googlen...
@Rozeline @joan1984 we hebben om de dag seks, dus het zou mogelijk kunnen zijn, maar de kans dat het raak zal zijn is nihil. Dus zonder verwachtingen op naar mijn NOD haha. Iets met zelfbescherming. Dames, ik wil jullie alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen! Hopelijk met veel babygeluk! <3
Ja klopt, zit momenteel op dag 4 van de Clomid 2x50mg 4 Januari mogen we naar de gyn voor een echo, om te zien wat en of het iets gedaan heeft. Fijne jaarwisseling meiden, dat het maar een vruchtbaar jaar mag zijn !
Ik dacht zelf dat ik rond de eisprong zou zitten gezien de klachten die er momenteel spelen. Ik wist alleen niet of dat mogelijk was. Nu heb inmiddels wat verhalen gelezen dat het inderdaad kan. Gezien het slijm wat ik eergisteren en vandaag had, toch maar even gezellig gemaakt. Nu heb ik net een ovulatietest gedaan, maar die zegt negatief. Ik snap niets van mijn lijf. Ik gok dat de boel gewoon nog aan het resetten is, afwachten dus weer. Wie heeft er verstand van ovulatietesten en hoe betrouwbaar zijn ze? Sorry voor ego berichtje. Hoe is het met de rest? @JosjeM dat is logisch toch naar veel tegenslag ga je dat automatisch doen denk ik... @Annabella86 spannend...