Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar ik zou dat denk ik ook denken. Stukje zelf bescherming ook. Jij ook alvast een fijn paasweekend.
Weer mislukt bij mij... strakke cyclus van 27 dagen sinds ik Fostimon spuit, en een lf van 10 dagen... in het ziekenhuis zeggen ze dat alles prima is, maar ik heb er geen goed gevoel meer bij. Door naar ronde 13
@Valaina Hebben ze bij jou geen onderzoek gedaan dan? Nou hier is het ook weer niet gelukt. Hartstikke negatief getest, zelfs geen tuurstreep. Vanavond maar een lekkere borrel en laat de ongesteldheid maar gauw komen
Rozaline hou moed meid. menstruatie klachten kunnen heel goed ook duiden op een beginnende zwangerschap. maar snap dat het je onzeker maakt. Valaina wat verdrietig zeg. snap dat het je onzeker maakt. Brondy wat klote. toch getest dus. Heel jammer dat je niks ziet. Gaat zo niet echt hard meiden met zwanger worden. Ik probeer het ook maar te zien als dat ik eventueel aan de borrel kan en sushi kan eten. ik hoop natuurlijk van niet. ik ga morgen testen. Maar denk dat het bij mij ook niet gelukt is. nergens last van. Is het misschien leuk om een lijst bij te houden? komen steeds meer meiden bij en dat maakt het misschien wat overzichtelijker? ook met afspraken ed erop?
Oh @Brondy, wat een teleurstelling. Ik had bij jou wel een streepje verwacht hoor. Echt balen. En @Valaina ook balen zeg. Wat doet Fostimon?
Zwanger worden lijstje NOD 25 april Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 27 (ronde 2 in MMM) AFSPRAKEN 9 april Rombely - 1e follikelmeting (gonal-f)
Ik hou van lijstjes. Dit is een eerste opzetje hoor, passen jullie het maar aan zoals jullie het handig vinden .
Zwanger worden lijstje NOD 18 april Lotje111 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 (ronde 3 in MMM) 25 april Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 27 (ronde 2 in MMM) AFSPRAKEN 30 maart Lotje111 - 1e follikelmeting (clomid 50mg) 9 april Rombely - 1e follikelmeting (gonal-f)
Wat balen voor degenen waarbij het niet gelukt is! Ik spuit vanavond de ovitrelle. Dus vanavond sex en zondagochtend weer. Hopen dat het lukt. Maar ga er niet vanuit. Ik hou ook van lijstjes, lekker overzichtelijk, Maarre.... hoe kan ik aanpassen?
@Valaina en @Brondy shit wat balen zeg.. elke keer weer zo verdrietig he. Drink er maar een extra wijntje op
Hé klote. Idd lekker aan de borrel vanavond!!! Laat het maar doorbreken, want wachten terwijl je weet dat het weer niet gelukt is is alleen maar irritant.
Zwanger worden lijstje NOD 16 april Candy01 - 36 jaar - 2e kindje - ronde ?? (ronde 4 in MMM) 18 april Lotje111 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 (ronde 3 in MMM) 25 april Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 27 (ronde 2 in MMM) AFSPRAKEN 30 maart Lotje111 - 1e follikelmeting (clomid 50mg) 9 april Rombely - 1e follikelmeting (gonal-f) 9 april Candy01 - Bloedprikken op HCG
haha we lopen al achter met het lijstje omdat rozaline en ik het gelijk aan het doen waren. Ik pas hem wel even aan.