Ik heb het niet specifiek gevraagd, maar volgens mij niet anders hadden ze dat wel gezegd lijkt mij. Om toch een beetje controle te houden of het ziekenhuis het goed inschat temp ik totdat ik mijn ei gevonden heb. Deze maand was een beetje gek dus ben heel benieuwd wanneer ik nu ongesteld word. Misschien dat ze bij jou een echo willen doen voor de iui, maar hier doen ze dat niet omdat hij net gesprongen kan zijn en dan zie je al niks meer. Haha idd we willen een baby en graag nu.
Slim om te tempen inderdaad! Als ik zondag of maandag mijn NOD heb... wanneer zou ik dan kunnen testen? Ik heb nu voor het eerst in lange tijd typische en herkenbare dingetjes (boobs, misselijk, alles ruiken), en ook een beetje hoop....
De meeste testen vanaf 10 dpo (4 dagen voor nod) hoe dichterbij je NOD des te beter, maar ik snap dat je nieuwschierig bent
Dan zou ik nog eventjes wachten denk ik. Bij symptomen zou je wel positief moeten testen, misschien nog 2 daagjes wachten. Wel enorm spannend. Duim voor je. Zou toch super zijn in zo'n ronde dat je het zelf moest doen.
Poeh.. Ik kijk net naar de datum... nog 4 dagen en dan begint mijn reis af en aan in t ziekenhuis... Ik hoop dat ik niet net al de vorige ronde elke dag hoef te komen, maar ik ga daar voor nu nog maar wel vanuit.. de spanning begint nu alweer.. proberen los te laten ... komt vast weer goed, ik haat t om bloed te prikken want t is bij mij extreem moeilijk.. dus ook ga me voorbereiden op een week vol helse prikken..
@Rozeline Ik heb cyclussen van 26 dagen sinds de iui. Bij mij wordt idd met echo’s gekeken wanneer ze de iui kunnen plannen. Zou dat in het vervolg toch aanvragen. Werkt veel beter dan zelf lopen klooien met testen, tenminste je mist je ei dan niet Hier helaas nog geen positieve test. Vandaag ei van 14 mm, vrijdag weer terug
Zwanger worden lijstje NOD 1 april Joan1984 - 33 jaar - 3e kindje - bezig sinds 2015 (ronde 3 in MMM) 7 april Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2de kindje (1ste met huidige vriend) - ronde 5 iui (MMM) 15 april Frou81 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 in MMM 16 april Candy01 - 36 jaar - 2e kindje - ronde ?? (ronde 4 in MMM) Bloeduitslag negatief, niet zwanger, wachten op menstruatie. 18 april Lotje111 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 (ronde 3 in MMM) 22 april Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - KID ronde 2 23 april Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 27 (ronde 2 in MMM) Valaina - 32 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2012 (ronde 13 in MMM) 30 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 23 (rond 3 iui) AFSPRAKEN 11 april Brondy - 1e follikelmeting 12 april Lotje111 - Evaluatie gesprek met fertiliteitsarts 13 april Brondy - 2e follikelmeting Valaina - IUI 15 april Kimmetjuh90 - 1e follikelmeting+bloedprikken(LHwaardes)
Ze houden mn LH waardes in de gaten, en als die piekt word ik geinsemineerd.. Ik gebruik geen ovulatie testen meer, dat werkte niet voor mij.. en ook omdat er twijfels zijn wanneer mn ei nou springt, op welke grootte... dus is soort van extra controle... moet misschien ook hormoon spuiten voor de inseminatie, maar of dat deze keer al moet ga ik zondag na vragen
@Rozeline Oh Oops @Kimmetjuh90 Ah op die manier, ze doen nu dus beide omdat ze niet weten wanneer hij springt? Daarvoor prik ik dus pregnyl bij een follikel van 18mm, 36-40 uur later zal hij dan springen. Hoef dan dus geen bloed te prikken, maarja die zet je in principe zelf
Ik had je bericht even over het hoofd gezien. Ik weet er alles van. De laatste keer hoefde ik maar 3x naar het ziekenhuis. Eerste keer voor echo om te kijken of we konden starten daarna nog 2x voor echo om te kijken hoe het eitje aan het groeien was, dat viel dus eigenlijk wel mee. En prikken is inderdaad niet leuk, maar even doorbijten meid het is voor het goede doel (en ik bedoel het niet vervelend). Succes we gaan er weer positief tegen aan. Ik kijk altijd even na op welke datum ik zou zijn uitgerekend als ik deze maand zwanger raak, gewoon omdat ik het leuk vind om te doen. Het is uiteraard een gok, omdat ik nog niet precies weet wanneer mijn eitje gaat springen. Er komt alleen elke keer wel weer een verjaardag of bijna verjaardag van iemand van de familie voorbij hihi. Ik moest gelijk denken aan jouw hele gezin wat in januari jarig is. Als ik nu zwanger zou raken zit ik op begin januari, dan zijn mijn tweeling neefjes en vader jarig of nog leuker oud&nieuw arm kind...