Hi @Rozeline , ik heb het vorige keer gevraagd en gekregen. Hij gaf wel aan dat het niet zeker is of t eitje er nog zou zitten maar dat we altijd even konden kijken. Hij deed dan eerst de IUI en daarna een echo. Je zag dan ook de ‘vloeistof’ in je baarmoeder zitten, best leuk
Sorry meiden dat ik niet zo veel gereageerd heb, ik lees wel mee af en toe maar als ik dan wil reageren dan weet ik niet meer waar ik moet beginnen.. Ik zit nu een week voor nod en heb vanmiddag alvast een evaluatiegesprek voor eventueel vervolg iui/ophogen hormonen oid. Ben benieuwd. Tot nu toe bijna nergens last van, wel wat dagen hoofdpijn gehad maar daar geef ik de pregnyl de schuld van
Haha dat doe ik ook. Mocht het deze maand lukken dan zit ik rond 20 jan. Vlakbij de verjaardag van mijn vriend. We willen ook graag een verre reis maken in het najaar, maar hou er dan wel eventueel rekening mee dat ik zwanger kan zijn en dat je vanaf een bepaald moment niet kan vliegen.
Hoi! Gesprek was prima. Mocht deze poging niet lukken dan ga ik gonal f spuiten, we streven er naar om dan 2 eitjes te hebben ipv 1. Ze gaf aan dat ze meestal de dosis na 1 iui met clomid 50mg en 1 ei ophogen, maar mijn arts dacht daar blijkbaar anders over. Ik heb het recept vast binnen maar wilde t toch nog niet halen. Duimen dat ik t niet nodig heb We gaan het (mocht deze x niet lukken) dan nog 3x maanden proberen via iui. Tussen poging 5/6 kunnen we eventueel vast een afspraak maken om over ivf te praten. Voelt nu nog heeel ver weg!
Klinkt wel oké toch? Hoe voel je je erover? Ik krijg buikpijn en lage rugpijn. Lijkt me geen goed teken. Nog wel wat vroeg, maar ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig....
Ik zou zondag of maandag ongesteld moeten worden... en heb besloten tot zondag te wachten met testen.
Vanmorgen toch maar een testje gewaagd. Dacht dat dat wel moest kunnen nu, zondag of maandag NOD. Maar helemaal wit.... Ik baal hevig, terwijl ik er toch wel vanuit ging dat het niet zou lukken deze maand. Doet pijn... zeker met die symptomen
Nou echt dat had ik ook verwacht. Juist omdat je al van een verloren ronde uitging verwacht je niet al die symptomen. Bah! Dikke knuffel.
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Ook fijn dat je je er goed bij voelt. Ik ben benieuwd of wij nu bij aanvang van poging 5 gaan evalueren. Ik krijg 6x iui. Poging 5 start volgende week.