Zwanger worden met IUI, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rozeline, 19 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    De andere twee keer paar dagen voor NOD al positief. Dus ik ben de hoop al kwijt. Op naar de volgende ronde maar weer, hopelijk hoef ik niet lang op de menstruatie te wachten

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    De dames van fertiliteitsafdeling zitten er alleen ‘s ochtends en aan de balie zijn ze niet echt op de hoogt vind ik. Vorige x vonden zij dat ik nog niet ongesteld was terwijl fertiliteit zei van wel :rolleyes:

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

sorry hoor dat ik een tijdje niks van me heb laten horen. Vind het een heftige tijd. Lees wel mee.

frou, wat balen zeg dat je negatief getest hebt. Hoopte het zo voor je door je symptomen.

Hier weinig vertrouwen dat het uberhaupt nog gaat lukken. Van de week gesprek met gyn gehad, hij geeft aan dat hij me aanraad om mijn eileider eruit te laten halen en ivf te doen. Nu hadden mijn man en ik afgesproken dat we de iui nog zouden doen en dan klaar. ik heb zoveel operaties gehad de laatste jaren dat nu weer een operatie me helemaal niet aantrekt. Maar wel moeilijk hoor om te horen dat het vocht in mijn eileider er voor zorgt dat de kans nog kleiner is op een zwangerschap. Zit er even helemaal doorheen. Vandaar ook mijn stilte. Probeer bewust afstand te nemen omdat het eind in zicht komt en daarmee de kans op een baby. Morgen iui, wel ei van rechts deze keer dus dat is de goede eierstok. Maar ja vocht is dus blijkbaar ook funest. Sorry voor het ego bericht.

4. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Heel veel knuffels voor jou... ik blijf voor je duimen meid!!

5. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ik zou ook erna prikken @Brondy.

Brondy vindt dit leuk.
  6. Valaina

Valaina Actief lid

28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Niks ego aan!! Gewoon hier spuien wat je dwars zit, wij begrijpen je echt wel.
    Dikke knuffel

7. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Niks geen ego bericht! Ik leef met je mee, lieve schat!

8. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    bedankt meiden, super lieve reacties! Doet me goed.

Rozeline vindt dit leuk.
  9. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Hmmmm ook handig.
    Ik heb hem iui poging 2 ook 45min later gezet omdat ik geen naald mee gekregen had en ik om half 12 s'avonds dus nog de auto in kon richting ziekenhuis.

10. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk. Dit is ook niet leuk.
    Dikke knuffel!

11. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Ik heb hier een enorm baal moment.
    Ik denk dat mijn menstruatie morgen doorbreekt. Dat betekent dat mijn iui dus te last was en mijn ei al voor pregnyl was gesprongen en mijn temp dus niet hoger was omdat ik niet lekker was.
    Hierdoor kom ik in de knoei met de volgende poging omdat ik donderdagavond een paar daagjes wegga.
    Mijn vriend zegt gewoon ronde overslaan, maar dat wil ik echt niet.

12. Rombely

Rombely Niet meer actief

Oh wat lastig. Hopelijk blijft je ongi toch gewoon weg ;). Als het dan toch wel gebeurt hopelijk pas over een paar dagen.
    Leuke dingen blijven doen is ook heel belangrijk. Ik zou ook geen ronde willen overslaan. Maar er ff tussenuit kan je misschien ook veel goed doen. Anders krijg je misschien ook spijt dat je niks leuks meer kan doen door die rotmmm. Dus gewoon gaan en lekker van genieten en ronde daarna er weer voor 200% voor gaan!

13. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Ik had gisteravond al beetje bloed en dan betekend het meestal dat het de volgende dag doorbreekt.
    Mijn temp was nog hoog vanmorgen, maar heb een rot nacht gehad en weinig geslapen dus die is niet betrouwbaar.
    Gaan ga ik zeker, maar ik zat te twijfelen of ik dan niet donderdagavond ga, maar vrijdagochtend zodat ik eerst een echo nog doe.
    Op dag 8 een eisprong is gewoon bizar vroeg.
    Als hij vandaag doorbreekt mag ik maandag of dinsdag starten met prikken en zouden we donderdag op cd 6 al moeten bepalen wanneer ik de pregnyl zet. Waarschijnlijk cd 8 en dan maandag cd 10 iui. Met de kans dat hij dus eerder springt.
    Zondag ongesteld worden zou het nog lastiger maken. Dus please gewoon maandag.

14. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Ben overigens zonder vriend dus kunnen niet zelf aan de slag.

15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh jee:( ik mis echt een vind ik niet leuk knop..

Candy01 vindt dit leuk.
  16. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Oh balen meid. Ben je al ongesteld geworden? Ik zou ook niet een maand willen overslaan...

Candy01 vindt dit leuk.
  17. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Ja inmiddels ongesteld.
    Ik denk dat ik voorstel maandag echo en starten prikken. Donderdag laat een echo of ergejs in een kliniek in Brugge en dan zaterdag pregnyl en maandag ochtend vroeg een echo om te kijken of er nog een ei zit en hoeveel en dan smidsags iui.

18. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik snap het niet helemaal, maar dat ligt vast aan mij...:p
    Heb jij zo snel een nieuw eitje en waarom in Brugge? Waar ga je het weekend heen en zou je het af kunnen zeggen? Ik roep maar wat hoor...:D

19. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Oh men, die hormonen maken me grazy.... pff. Ik voel me echt niet goed, ik voel me zwaar ongelukkig. Hebben jullie hier ook zo'n last van?

20. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @Candy01 een dikke knuffel meid, dat vergeet ik helemaal...

Deel Deze Pagina