Dat zou dan wel heel vroeg zijn, toch??? Hopelijk niet een al te snel ei. Hoelang ben jij ongesteld dan?
Ja heel vroeg, maar omdat mijn ei vorige maand op cd 8 was zou dan de ovu test (als ik hem gedaan had) op cd6/7 positief geweest moeten zijn. Ik ben 3 daagjes ongesteld. Nooit echt heftig.
Echo gehad en er waren er nu twee aan het groeien. Rond de 12mm. Mag zaterdag geen pregnyl zetten want ze willen niet dat ik hem op de gok zet. Ik moet gewoon doorgaan met spuiten. Zondag als ik thuis kom sex hebben en maandag ochtend weer echo. Geen iui dus, maar ovulatie inductie noemde hij het. Indien ik weer niet zwanger ben moet ik bloedprikken op amh en gaan we het over ivf hebben.
Candy wat fijn dat je twee follikels hebt. Kan je dan niet zondag de pregnyl zetten en maandag de iui? Want als ze ongeveer 2 mm per dag groeien dan zijn ze zondag 18 mm dus dan zou je pregnyl kunnen zetten toch? En dan dinsdag iui? Of komt dat omdat jij zo een snelle eisprong hebt?
Ik voel echt he-le-maal niks. Als in... NIKS. Maar heb het ook best druk momenteel. Onze manager is met vakantie dus we hebben het druk op het werk, en ons huis staat sinds gisteren te koop, vandaag al meteen kijkers.. Dus geen tijd om na te denken of ik iets voel
De gyn wil niet blind varen zeg maar. Bij mij groeien ze gewoon netjes 2mm per dag. Wie weet is deze gekke ronde dan gewoon raak. Bij mijn dochter was het ook gek. Er was geen plek dus geen pregnyl gezet en de volgende dag iui en die ronde was dus raak.
Oke op die manier Candy. Duidelijk. Ik hoop voor je dat het inderdaad een voorteken is zoals bij je dochter! Rombely, dat is niet leuk. Heel erg jammer! Sterkte. Begrijp ik goed uit je onderschrift dat jullie na de iui gaan stoppen voor een derde kindje? Zijn dus echt de laatste pogingen? Naar is dat hè, hoe dichter bij het komt. Hoe zijn jullie tot die beslissing gekomen?Zelf of vanuit de gyneacoloog? Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, wij gaan ook stoppen na de iui. Ik zit nu in de wachtweken van iui 4. Dus hierna nog twee te gaan.
Wij hebben het zelf besloten. Ik ben 37 en de jongste is ruim 4,5 voor de baby geboren wordt. Het leeftijdsverschil wordt te groot, maar vooral mijn leeftijd is de belangrijkste reden. Mijn man wil geen ivf. En we zijn al zo lang bezig, ik wil een keer rust in m'n hoofd. Al zal het wel een moeilijke verwerking worden als het niet lukt. Waarom hebben jullie besloten tot zes keer iui te gaan en niet verder?
wij zijn ook al een hele tijd bezig maar het begon allemaal dat ik 30 werd en ik baarmoederhalskanker bleek te hebben. Heel veel operaties verder en ook heel veel tijd en ziekenhuisbezoeken. Voel me echt een patiënt en dat valt me gewoon ontzettend zwaar. Je leven staat op pauze en ik wil weer door. Dat kan als we stoppen en mijn baarmoeder verwijderen. Dan is alles weer 'normaal'. Eigenlijk raden ze me nu ook weer een operatie aan, namelijk verwijderen van mijn eierstok maar ik zie het niet zitten. dat zou ook moeten voordat we überhaupt ivf zouden mogen als we dat willen en zo lijkt het steeds te gaan. Alles zit tegen en duurt lang. Bij ons zijn de kinderen nu ook al 4 en 6 dus het leeftijdsverschil gaat steeds meer meespelen. Vandaar de grens voor ons. Weer gaan leven en plannen. Ipv in het ziekenhuiswereldje en hopen. En ik ben het helemaal met je eens dat het vast heel lastig wordt als het moment daar is en we aan de verwerking moeten gaan beginnen. Pfffffff.
@Rombely He bah maar miss ben je nog te vroeg idd?? @joan1984 Wat heftig zeg! Ik vergeet steeds om een uitstrijkje te laten maken. Maar als ik nu weer ongesteld word ga ik toch maar wel even doen. Wij stoppen waarschijnlijk ook na 4x IUI tenzij we van de arts nog 2 kansen krijgen. Op de doosjes staat nl wel dat ik in totaal 6x pregnyl mag krijgen. Voor ons is het ook omdat manlief niet wil dat ik hormonen gebruik. Nu doen wij IUI dus ook in eigen cyclus. Stiekem hoop ik dat ik hem kan overhalen om de laatste 2 met hormonen te doen, maar ben d’r bang voor. IVF is dan ook geen optie, teveel gedoe ook. Na de laatste iui gaan we het nog wel zelf proberen tot ik 35 ben, nu nog 1,5 jaar te gaan. Loop al wel bij een haptonoom om de stress wat weg te halen, werkt best goed moet ik zeggen. Ga ook 2x in de week naar yoga, vanavond weer. Maar inderdaad, zodra het zover is zal het wel even slikken zijn. Nu al IUI 3, dus de laatste is al in zicht
Brondy jullie dus ook de laatste rondes. Ik hoop dat je je man kan overhalen. Waarom is hij erop tegen dat je hormonen gebruikt? Ik hoop dat jullie toch nog een kindje mogen verwelkomen. Jullie zijn ook al lang bezig. Waarom zouden jullie maar 4 keer iui krijgen? ik dacht dat het standaard 6 x was? Wij doen het overigens ook zonder hormonen.
Heftig zeg! Eerst wilde ik geen ivf, maar nu het dichterbij komt begon ik te twijfelen . Ik ben er nog niet klaar voor om afscheid te nemen van onze kinderwens.
Ben ik weer hoor dames! Ik kreeg geen meldingen en kreeg mezelf ook niet opnieuw aangemeld. Heel bizar. Hopelijk nu geen problemen meer... Ik ben sinds maandag weer aan het ovaleap spuiten. Nu met 100 IE ipv 75. Het gekke is dat ik dus geen last heb van vermoeidheid nu. Alleen 10 minuten na het prikken word ik misselijk, en dat is na een uurtje ook weer over. Maandagochtend follikelmeting. Ben benieuwd! Ik probeer even bij te lezen, maar als ik niet op jullie persoonlijk reageer, vergeef me alsjeblieft!