Nou de iui weer achter de rug en gaan weer naar het rechtbanken. Het ziekenhuis gaf aan dat de slagingspercentages bij iui nr 5 best hoog liggen. Maar positief blijven dus.
Succes!!! Ik ben ontzettend zenuwachtig voor morgen. Ik hoop zo dat de echo goed is en dat we zaterdag de IUI mogen... ik hoop op 2 follikels die groot genoeg zijn... dat zou mooi zijn
Jammer! Ik probeer altijd de mogelijk laatste echo zo vroeg mogelijk te krijgen zodat er maar een kleine kans is dat de dag dat ik iui moet hebben vol is. Heb dat nl mijn eerste ronde van iui gehad.
Ze hebben gisteren al de afspraak voor zaterdag vastgelegd, gelukkig. Juist omdat ik vorige keer geen plaats had. Normaal plan ik de echo altijd zo vroeg mogelijk, maar de kids hebben vakantie, en eergisteren en gisteren moest ik al om 8 uur, jongens op sleeptouw naar mijn ouders, vanmorgen al om half 9 tandarts, dus wilde het ze niet aandoen om weer zo vroeg op en weg te moeten
O ja dat is fijn! Dat is niet leuk voor die jongens. Ons meisje was vandaag ook mee, moesten weer erg lang wachten dus mijn vriend is even een ijsje met haar gaan eten.
Oh vol? Volgens mij maakt dat bij ons niet uit. Ze doen het alleen maar in de ochtend, maar wel volledige ochtend. En in het weekend geen fm alleen iui
Ja ze hebben hier twee plekjes en een 3e als nood en die was ook vol. Uiteindelijk na wat druk van mijn kant besloten geen pregnyl te spuiten en de iui de volgende dag gelijk te doen met als resultaat een meisje wat bijna 4 wordt. Zit in een streekziekenhuis. Zal daar wel aan liggen.
Fijn @Candy01 dat je het weer hebt gehad. Nu de spannende wachtweken! Ik duim voor je voor twee hele mooie eitjes morgen @Frou81 , veel succes morgen! Hoe is het vandaag @joan1984? Verschrikkelijk die laatste wachtdagen he? Heb je nog helemaal niet getest? Knap zeg. Krijg je meteen dezelfde dag de uitslag van het bloedprikken? Ik duim superhard voor je! Hoe is het met jou @Brondy? Ik ben weer een beetje bijgekomen van afgelopen weekend, jeetje zeg. Vanavond de eerste prik weer gezet.
@Rombely Hier gaat het zozo Heb even een dipje denk ik, heb ook totaal niet het idee dat het gelukt is. Morgen 11 dpo, dus verwacht nog niks, maar vrijdag zal de spotting wel weer komen. Ik hoop wel maar ben heel bang voor weer een teleurstelling. Kan mij totaal niet focussen op m’n werk, vandaag denk ik ook maar 25% van de tijd gewerkt Naja net lekker yoga gehad, miss morgen weer wat meer energie
Wat vervelend @Brondy dat je je zo voelt. Maar wel heel herkenbaar. Als ik een dipje heb ben ik ook totaal niet geconcentreerd en productief omdat je er steeds mee bezig bent. En dan wordt je weer chagrijnig omdat je niet productief bent... Ik duim superhard voor je dat de spotting wegblijft!
Heel herkenbaar. Ik zit nu ook erg in een negatieve spiraal. Op mijn werk schiet ik ook niet echt op. Blijven duimen voor je.
Yesssss! Zaterdag de IUI! Rechts follikel van 16,5mm Links 1 van ruim 19mm en 1 van 14mm. Dus die laatste zal niet meedoen. Vanavond de Ovitrelle spuiten, en dan op naar zaterdag.
Zwanger worden lijstje NOD 25 april Valaina - 32 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2012 (ronde 13 in MMM) 26 april Joan1984 - 33 jaar - 3e kindje - bezig sinds 2015 (ronde 4 in MMM) 30 april Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 23 (rond 3 iui) 4 mei Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 9 mei Rozeline, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 3 (geen iui deze maand) 12 mei Frou81 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3 in MMM 13mei Candy01 - 36 jaar - 2e kindje - ronde ?? (ronde 5 in MMM) 16 mei Lotje111 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 23 (ronde 4 in MMM) 19 mei Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 28 (ronde 3 in MMM) onbekend @Ritoy - 29 jaar - 3e kindje - KID ronde 2 AFSPRAKEN 25 april Candy - iui 26 april Lotje111 - follikelmeting Frou81 - follikelmeting 28 april Frou81 - IUI 2 mei Rombely - follikelmeting