Hallowa, Wij zijn bezig met ons eerste kindje. Maar hoe zit het nou met de verzekering? Moet ik nu al gaan verzekeren?
Wat bedoel je precies? Dat je een aanvullend pakket moet nemen? Je kunt het doen. Ik heb geen speciaal gezinspakket, maar doordat ik aanvullend verzekerd ben, wordt heel veel vergoed (verloskundige, ziekenhuisbevalling etc).
Ik heb me vorig weekend bij CZ laten verzekeren met het plus pakket. Zit veel in alleen geen tandarts. Wel word er veel vergoed als je zwanger bent, bevalt enz enz.. VGZ was erg duur, FBTO leek mooi met die modules aan en uit maar lees op internet geen goede ervaringen over. CZ zit hier ook in de buurt dus dat is fijn, mn premie is nu 114,75 per maand
Ik zit bij Zilveren Kruis, ik heb mijn basisverzekering uitgebreid met een 2sterren pakket. Hier zitten extra vergoedingen voor oa. kraamzorg en kraampakket bij in.
Bedankt voor info's. Ik ben ook verzekerd bij Zilverenkruis. Ik ga vh weekend even kijken op de website.
Voor die prijs ben je aanvullend met tandarts verzekerd bij DSW en word bijna alles vergoed qua betreft zwangerschap. Ooit CZ gehad en echt nooit meer weer.
Hier alleen maar goede ervaringen met CZ. Heel wat operaties en behandelingen gehad, nooit gedoe gehad met vergoedingen en uitbetalingen.
Ligt eraan wat je gedekt wil hebben als je ook de eigen bijdrage terug wil krijgen dan zou je idd extra aanvullend nemen, maar al je alleen op medische indicatie in zh wil bevallen en anders niet, dan hoef je het niet perse extra te verzekeren. Het ligt er dus maar net aan wat je vergoed wil hebben. Wel even uitrekenen of het uit kan natuurlijk je maandbedrag * 12 en dan kijken of het uitkan om daarvoor verzkerd te zijn, kan namelijk niet altijd uit
Ik heb toen in begon een gezinspakket genomen bij CZ zit veel in en vooral met het oog op een kind leek mij dit het beste. Helaas als het dan langer duurt heb je net zoals ik wel al aantal jaar duren verzekering voor niks