Rare menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tieck, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik heb deze maand een hele rare menstruatie.
    Ik zal het even uitleggen.
    Eind juni heb ik een curettage gehad.
    Een week later kreeg ik een 10 daagse primolut kuur.
    Daar kreeg ik een inttrekkingsbloeding van.
    22 juli was ik bij de gynaecoloog. Deze zag een eitje op springen staan.

10 dagen later had ik een soort 'spot' van bloed. Toen niks.
    De volgende dag een soort in elkaar gedraaide sliert/stolsel gevolgd door bruin bloed.
    De volgende ochtend een zwangerschapstest gedaan (dag voor NOD), negatief. Niet zwanger. Nadat mijn vriend en ik intiem waren geweest had ik iets meer bloed. Vervolgens weer alles weg. Volgende dag weer spot. Toen klaar.

Zijn er meer mensen die zo'n rare menstruatie hebben gehad?

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Geen ervaring, maar zou toch nog eens een tesje doen als ik jou was....
    Ze zeggen vaak als je zwanger bent en je intiem bent geweest met je man dat je dan nog weleens kan bloeden, weet niet of het redelijk wat was?? Maar als ik jou was had ik me er niet echt bij neergelegd dat het een menstruatie was en nog een testje gedaan. Is deze weer negatief.. tja.. dan was het dus wel je menstruatie.

3. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil sowieso dit weekend nog een testje doen.
    Ben wel steeds misselijk, maar heb er ook niet echt vertrouwen in...

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Laat je het weten wat de test doet??

Het is goed om de balans te bewaren zodat je niet dubbel teleurgesteld bent als de test nega is, maar ga heeeel hard voor je duimen dat hij toch posi is!!!

Heb je een regelmatige cyclus? En gewoon normaal of wat langer dan ''normaal''?

Oh w8 je loopt al bij de gyn dus je word al redelijk in de gaten gehouden.

dan ga ik er toch stiekem een beetje vanuit dat je posi gaat testen en daarbij je gyn zag hem de 22 op sringen staan, maar als hij de dag erna of 2 dagen erna gesprongen is dan zit je nu op 14/15 DPO! dus heb je zo en zo te vroeg getest ;)

5. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dank je!
    Ik laat het uiteraard even weten...
    Maar toch gek dit bloedverlies, zou ik deze zwangerschap dan wel kunnen vertrouwen?
    Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad, met een flinke menstruatie.
    Ik werd vanmorgen weer erg misselijk wakker...

6. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er moet natuurlijk 'eventuele' voor zwangerschap...;)

7. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    :)

ALS het zo is kun je deze 'eventuele' ;) zwangerschap best vertrouwen, voor zover dat kan.. het is zo minimaal wat je verloren bent zou me daar geen zorgen over maken, kan vanalles zijn, als je zwanger bent ben je in het begin een stuk beter doorbloed, dus kan het weleens voorkomen dat je iets wat bloed verliest. Zolang het niet met erge buikkrampen is.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zou kunnen dat je nu wel positief test, maar kan ook dat je cyclus nog van slag is na je mk. Ik ben 26 april gecuretteerd en werd pas begin juni weer ongesteld, 6 weken later. En daarna was alles weer gewoon op gang. Maar ik kreeg geen primulot mee.

9. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, de Primolut heeft juist de eisprong opgewekt zei de Gyn. Een eisprong is gezien, maar er is gewoon een rare menstruatie geweest...kort en weinig...en een negatieve test...

10. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    En en en? Weet je al meer??

11. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas was er weer geen streepje te bespeuren. Weet nou nog steeds niet waar de misselijkheid vandaan komt... Hoop niet dat er iets ergs is!
    Misschien zijn mijn hormonen gewoon in de war!

12. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    :( Dat had ik niet verwacht! Het klonk hoopvol.. Balen meid! Maarja waar blijft je ongie dan???

13. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie vraag! Ik heb geen idee...

14. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Zou gewoon morgen de gyn bellen, met een smoesje, kijken of je een echo ofzo kunt krijgen of ben ik dan heel slecht?? :)
    Hoelang zijn jullie al bezig?

15. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel eerlijk gezegd zijn we 'pas' sinds eind maart bezig. eind april zwanger en eind juni curettage. Maar ben bang dat er iets mis is gegaan bij curettage. Ik weet het niet...

16. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Aha oke vandaar de gyn.. uhm.. je bent nagekeken dus in principe moet alles oke zijn..
    Het is alleen wel vaag dat hij een ei op springen zag en je nog niet ongie bent.. Als je het niet vertrouwd dan zou ik toch zeker de gyn bellen (of de assistente) en je verhaal uitleggen en wat de gyn heeft gezegd enz enz en dat je er zelf niet zo'n fijn idee bij hebt en bang bent dat er iets mis is. Vaak kun je dan wel even langs en kijken ze je nog een x na.. is beter voor jou en je gevoel. Je gevoel zegt je vaak meer dan wat dan ook, althans dat is bij mij wel zo.. Dus als jij bang bent dat er iets mis is zou ik gewoon bellen!

17. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg de gyn niet te pakken...het is te druk. Al een paar keer geprobeerd maar verbinding wordt steeds verbroken vanwege een lange wachttijd...

18. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hmm balen, gewoon blijven proberen!

19. Tieck

Tieck Lid

7 jun 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze te pakken gekregen! Helaas moet ik nog even afwachten... Als binnen een week de ongi nog niet geweest is...

20. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Jammer! Hoop dat je gewoon binnen een week ongie bent en de volgende ronde weer in kan. Succes!!

Deel Deze Pagina