Hoi meiden, Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb vorige week mijn vruchtbare periode gehad. Vorige week zaterdag een positive ovu test, dus het weekend geklust en daarvoor 3 x. Alleen nu is mijn vraag, na mijn ei heb ik altijd hele gevoelige borsten, nu heb ik nergens last van en heb ik volgens mij als het goed is vandaag mijn innesteling vandaag. Ik heb nog geen symptonen van zwangerschap, bijv grote boobs, gevoelig boobs of innestelingsbloed (krijg nog steeds witte vloed) Kan ik het deze maand dus weer vergeten of juist niet?! Liefs Vuurtorentje
ik heb nooit gevoelige borsten gehad tijdens mn zwangerschappen... wel blauwe aders erop vanaf een week voor nod (bij de 2e alleen) dus het kan nog steeds!! ik zal duimen!
Zelfde hier ook altijd zere (*)(*) na mijn eisprong op dit moment ook geen last van maar eeeehy je hoort mij niet klagen haha ik vind het wel fijn om even geen zere boobies te hebben!
symptomen komen vaak pas met een week of 6, dus probeer je daar niet te veel op vast te pinnen! Je moet toch echt je NOD afwachten, hoe moeilijk dat soms ook is.
Dank je wel voor je reactie Surf!! Je hoort wel vaker van vrouwen, als ze zwanger zijn dat hun eerste symptonen gevoelige boobs zijn. Maar geeft mij een opluchting dat het niet zo hoeft te zijn. Wat waren jou symptonen behalve de blauwe aders? Liefs,
Hoi Dikkebuik! Ja het is een vervelend gevoel, maar wel een duidelijk teken van een eisprong hebben gehad. Ik voelde deze ronde echt niets, heel raar, terwijl vorige maand, wel mijn ei en boobs gevoeld! Hoe is het verder met jou?
Bij mij was het eerste symptoon bij beide zwangerschappen: boeren laten. Pijnlijke boobies kwamen later pas. 't Is voor iedereen anders.
Dank je wel voor het reageren Tupp, ik hoop dat ik het vooralsnog een goed teken is, dat ik nog geen symptonen heb Het enigste waar ik last van heb ik is rommelige darmen en witte afscheiding. Liefs,
Nee hoor, tijdens mijn 1e zwangerschap begonnen de zwangerschapssymptomen pas met 7 weken. Een vriendin van mij heeft helemaal geen symptomen gehad in de eerste 12 weken.... Ik zou me ook niet blind staren op ale symptomen (weet het, makkelijker gezegd dan gedaan ). Succes
Hoi Juli2009, volgens mij bestaan er zoveel soorten zwangerschapssmptonen, maar ergens hoop ik er nu op dit moment toch stiekem op Woensdag krijgt mijn mannetje de uitslagen van het zaadonderzoek eindelijk op papier te zien van onze nieuwe huisarts, de oude huisarts wilden het niet geven.:x
Hoi Vuurtorentje, bij mij tijdens de vorige zwangerschap niets van dat alles, pas heel laat in de zwangerschap pijnlijke borsten, geen innestelingsbloed, helemaal geen rare dingen, dus ja, het kan dat je er in eerste instantie niet veel van merkt. Ik duim voor je!!
Ik heb bij mn 2 zwangerschappen in het begin geen gevoelige borsten gehad, geen innestelingsbloeding.. kwam pas toen ik een week of 6 7 zwanger was toen kwamen de gevoelige borsten en daarna ook grotere borsten.. ben van een D naar een grote E gegaan..
Hoi Tanya, dank je wel voor je reactie! Geef mij weer eeb beetje hoop intussen zijn er nu wel wat meer symtonen, maar ook het gevoel dat ik het ben, maar dat maakt mij zo onzeker Ben namelijk ook bang dat het niet zo is. Mijn symptonen zij op dit moment: -Boobs voelen zwaarder aan - Steken in lies af en toe - last af en toe van onderrug - Gevoel dat er wat zit - Heel erg moe! - Veel puistjes Zou dit wat kunnen betekenen? Liefs,
Hoi dames! Deze topic geef me ook zelfvertrouwen..ik hoop dat het voor mij raak is deze maand.., maar heb toch wel ongezonde dingen gedaanbijv drinken,ben voor het eerst naar een club in nederland gegaan (afgelopen zaterdag),omdat we pas in nederland wonen..maar niet overmatig gedronken..2 tequila shots en 2 bacardi raspberry met sprite..tot daar,maar ben niet dronken geworden,ik denk omdat die drinks niet zo sterk waren gemaakt zelfs in de 2de ronde van tequila smaakte alsof er wat water erin hebben gedaan.. maar goed effe dom van me..normaal drink ik niet en feest heeel af en toe..dus ben een gezond mens..maar als het raak was zou het ik consequenties krijgen van het drinken van afgelopen zaterdag?? wat betreft symtomen..niets,alleen is mn onderbuik groter(opgezwollen) hoop nog reacties te krijgen Alvast bedankt en succes met het zwangerworden
tsja, weet niet. Ik had de 2 weekenden voor het bij mij raak was heel veel gedronken, was echt vrij aangeschoten. En toen was het dus daarna raak, voelde ik me enorm schuldig. Mn vriendinnen en mn vk hadden me gerust gesteld en toen met 8 weken een miskraam... dacht daar dus wel weer aan terug, maar volgens de vk hoeft het niet met elkaar te maken te hebben en moet ik dat snel uit mn hoofd zetten. Denk daar nu toch wel steeds aan, wat als?? Maar goed, t is gebeurd...
Hey Sahi.., Bedankt voor je reactie hoor..ik zal ook erg ongerust worden als het raak is..dan blijf je steeds met de vraag of ie ok is.. maar ben wel eens met de Vk hoor..ik denk niet dat ie te maken met de miskraam,want de alcohol zit niet zolang in je systeem hoor.. Maar voelde je daarna vlak toen je wist dat het raak was ook al symptomen?
vuurtorentje ik zit in precies de zelfde situatie als jou en heb precies dezlfde dag een eisprong gehad hehe!! Hier ook nog geen echte klachten alleen steken in mijn liesen en af en toe misselijk en witte afscheiding maar voor de rest helemaal niks,
Hier juist iedere keer zere boobs na eisprong en toch iedere keer niet zwanger. Je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor meid!