Ik heb een vraagje: Ik had vandaag ongi moeten worden, maar ben dat nog niet. Ik twijfel nu wanneer te testen. Ik heb namelijk afgelopen vrijdag of zaterdag mijn ei pas gehad. (Ik heb een vrij korte LF fase) Wel heb ik het idee last te hebben van verschillende kwaaltjes. Dat kan natuurlijk ook bij ongi horen, maar ik ben regelmatig misselijk (vandaag tijdens boodschappen doen, kon ik amper langs het vleesschap lopen, zo misselijk werd ik ervan), ook ben ik super emotioneel, ik kan om niks janken, maar hou me in. Nou de vraag wat zouden jullie doen? Ik heb geen testen in huis namelijk...... Wachten tot na het weekend of op een drukke zaterdag de stad in wat ik eigenlijk altijd zoveel mogelijk probeer te vermijden...... Wie helpt me???
Haha ehhh ik testte met 9 dpo positief.. maja.. en ook gewoon s middags na veel drinken nog hoor. Heb je goedkope test(en) in huis? dan zou ik t er op wagen
als jij je in kan houden om maandag te testen dan zou ik maandag testen maar ik zou me nooit in kunnen houden hahaha
Helaas, het testen is al niet meer nodig.....:x Ben vanmorgen ongi geworden....... dus nu weeeer naar de volgende ronde!!!
Ik zei vanmorgen wel balend dat ik weer ongi geworden was, maar nu zet het absoluut niet door!!! Het blijft bij heeeel licht bruinverlies, maar niet noemenswaardig, ik snap er dus helemaal niks meer van. Maar ik kan alleen maar afwachten natuurlijk, dus dat doen we dan maar. Ik blijf wel dat volle gevoel houden in mijn onderbuik, ter hoogte van mijn schaambeen en af en toe wat misselijk, maar dat kan volgens mij ook bij ongi horen. We zien het wel....