hoi, zoals het onderwerp al zegt, wie begint er ook net deze cyclus met ovutesten? Gisteren zijn de testen aangekomen en zou ook graag iets meer vat krijgen op mijn periodes want begin de moed een beetje te verliezen. Eerst nog even aan het balen dat mijn nod weer is doorgekomen maar wil me graag verder op de cyclus focussen! wie doet er gezellig mee? zo kunnen we elkaar wat steunen met het klungelen
Hoihoi, Ik heb afgelopen periode voor de eerste keer ovutesten gebruikt. Zit nu te wachten of het heeft geholpen. Je krijgt in ieder geval wel inzicht in je cyclus. Als het deze keer niet heeft geholpen ga ik zeker nog een maand. Ben ook direct gaan tempen, dit maakt nog meer duidelijk. Veel succes! Als je hulp nodig hebt....stuur je maar een pb! Groetjes en succes!!
Ook ik ben deze keer voor het eerst met ovuluatietesten begonnen en hoop dat het geholpen heeft nog 10 dagen wachten !
ik ben nu aan het wachten tot we een dikke week verder zijn. Temperaturen is voor mij geen optie omdat ik er elke nacht minstens 1x uit moet voor ons dochtertje hoorde dat het dan niet meer correct was. Ik vind het wel raar, bij haar geraakte ik na 3 maanden zwanger, nu een miskraam gehad die na 1 maand direct raak is en nu lukket niet meer hoop om deze cyclus toch zeker geen ei te missen. Veel succes dames, hou me op de hoogte!
Vervelend dat het nu zo lang duurt! Ik hoop dat jij je ei gaat vinden deze maand! Ik houd je op de hoogte.
ik doe vrolijk met je mee hihi heb gisteren clearblue ovu testen besteld op internet dus die zullen morgen wel binnenkomen! zit nu op cd 6 dus begin volgende week pas.. heb namelijk nog onregelmatige cyclus haha.. eerste keer bijna 5 maanden moeten wachten op menstruatie na stoppen met de pil.. 2e ronde 45 dagen dus hoop dat het beetje regelmatige wordt! wanneer verwacht jij een beetje je ei?? liefs!
Hier vanaf de 9de mijn nod en heb een redelijk regelmatige cyclus van 27a26 dagen dus volgens mijn ovulatiecirkel die erbij zat, denk ik dat ik ongeveer rond de 18de zou moeten beginnnen testen. Wanneer ga je testen? Zag dat ik het beste niet ochtendurine test maar zou ik dan smorgens de 2de plas wel kunnen gebruiken? Een hele dag moeten regelen om in de avond te testen is me iets moeilijker omdat we in de avond nog dikwijls op bezoek gaan. Spannend wel he. Wel duidelijk bij jou, lekker die smilies! Goh 43dagen! Wat moeilijk om je ei te vinden dan... Voel je ze niet aankomen?
Ook ik ga deze maand voor het eerst met ovutesten werken, vooral om eens een beetje inzicht in men cyclus te krijgen... Ik heb namelijk altijd 3dagen ei-pijn en ik vroeg me nu eigenlijk af wanneer men ei dan wel springt... Ik heb alleen schrik dat ik een beetje te veel drink, ik drink 2liter per dag, en dat verdunt men urine sterk... Ik weet niet dat iemand hier iets over weet, kun je beter een uurtje voor je test niet drinken of zo?
Ik ga nu ook voor de eerste keer beginnen met ovutesten. Ben ook begonnen met teunisbloemolie capsules, met de hoop mijn cyclus een beetje normaal te krijgen, (zie onderin), ik zit alleen een beetje te twijfelen wanneer ik nou moet beginnen met ovutesten, omdat als de teunisbloem aanslaat ik misschien (hoop ik) een kortere cyclus heb deze maand en dus ook eerder een eisprong ?
Heey, Ik heb ook deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Mijn ovulatietest was namelijk eergisteravond positief en nam gisteren in de loop van de dag weer af. Gisteravond ook zeurderige pijn gehad paar uurtjes rechts in mijn onderbuik. Ik denk mijn eisprong. Gisteravond manlief dus lief aangekeken en aan de slag gegaan. Voor het eerst nu op het wachtbankje. Echt spannend! @bengelke: ik las ergens dat het beter was om 2 uur vantevoren niet teveel te drinken. Succes met het vinden van de eitjes dames!
@ bengeltje, heb ook ergens gelezen dat het minstens 2uur ervoor zou moeten zijn. Hier voel ik ook altijd enkele dagen ongipijn dus vroeg me ook af wanneer ik mijn ei heb. Niemand een idee of het ook je 2de urine mag zijn? Ik sta op rond 7u, dan maak ik me klaar en tegen 8u vertrek ik naar school. Tegen 19u kom ik weer thuis, dus zou het liever in de ochtend doen... Spannend ben eens benieuwd, geeft wel veel meer duidelijkheid voor je ei en ook te weten hoeveel dpo je zit... kan je lekker optijd testen
Heey, Ik heb getest om 18.00 uur na mij werk. Testen waren omo wit in begin. Toen er een licht streepje kwam ben ik 2 x per dag gaan testen. Om 12.00 uur in mijn pauze en 's avonds. Ik heb 1 keer om 0800 getest en zag toen ook een streepje. Beste is denk ik later op de dag, maar je kan dus wel iets zien 's ochtends. Ik ben nu gestopt met testen gezien ze weer omo wit werden en ik mij ei heb gevoeld. Succes!
@lenatje: dat vraag ik me ook af, zou gemakkelijk zijn met de tweede urine van de dag... Anders tijdens men middagpauze, 's avonds gaat nogal moeilijk, ik ga vaak sporten en voordien drink ik altijd extra veel... Ben wel eens benieuwd eigenlijk Ik denk dat ik donderdag ga beginnen...
Als ik ongesteld ga worden ga ik de cyclus erna ook ovutesten doen. @steenbok: zie dat jouw cyclus minimaal 27 dagen is. Dan is de verwachte eisprong 14 dagen ervoor dus opdagen 13. Ik zou als ik jou was dus op dag 13 starten. Bij mij is het minimum altijd 30 geweest, dus dan zou ik op dag 16 beginnen.
@olakidee: Ik zou toch een beetje vroeger beginnen testen, volgens mij zijn die testen positief de dag voor de eisprong (stond zo in de handleiding) en het kan zijn dat je eisprong ook een beetje vroeger is hé... Ik denk dat bij mij (op men gevoel) men eisprong altijd 16 of 15 dagen voor men nod is... Dit zal ik deze maand hopelijk kunnen zien
@ olakidee, balen meid! hier ook weer enkele dagen moeten resetten op de mogelijke zwangerschapskwalen tot ineens van je droom gegooid worden. Ik bekijk het weer positief, weer een nieuwe hoop deze maand. Ik ga ook lekker vroeg beginnen denk ik, heb er 24 besteld dus kom ik lekker toe
Hoi, Hier ook deze maand er mee begonnen alleen komt er maar geen eisprong! Heel frustrerend maar ja. We blijven maar wachte zeker. Hopelijk jij meer succes! Groetjes
Ook met begonnen, geen dikke streep gezien maar duidelijk wel ei gevoeld en met veel rekbaar slijm denk ik toch de piek gemist dan! was trouwens 11 dagen voor nod, dus kan ook later. moet nu nog 8 wachten...
@ porkie heb je een lange cyclus? @ me26 daar ben ik dus ook bang voor, misschien mis ik ze wel want ik krijg meestal in de ochtend mijn regels dus verwacht ook in de ochtend men ei Heb nu nog oud bloed dus wacht nog enkele dagen en dan begin ik te testen. spannend!!!