Gaan voor een tweede: de 1e samen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zoesje, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Hoi meiden!

Wie zit er in een soortgelijke situatie en heeft zin daarover te kletsen? :D

Ik heb zelf een zoontje van bijna 3. Vader en ik zijn al uit elkaar sinds zl een half jaar was.
    Vrij gauw was daar mijn prins op het witte paard *grinnik* en nu gaan we voor een kleintje van ons samen!
    Ik heb een mk gehad vorig jaar april, dat was toen niet gepland maar zijn wel na gaan denken en het kriebelt toch wel heel erg voor ons beide! ;)

2. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Haai,

Wat ontzettend leuk en spannend om voor een kindje van jullie samen te gaan!
    Wat vervelend van de miskraam, hopelijk is t jullie snel opnieuw gegund!

Hier ook een dochter van 5 uit een eerdere relatie, toen ik zwanger bleek te zijn was de relatie snel over.
    Geen contact meer mee gelukkig.

Nu alweer bijna 5 jaar samen met m'n huidige vriend!
    En we zijn ruim ander half jaar bezig voor een 2e kindje. Helaas wil dat tot op heden nog niet lukken.
    Aankomende cyclus gaan we beginnen met de clomid. Hopelijk duurt t dan niet lang meer.

Groetjes

3. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Fijn dat je zo te lezen geen moeilijkheden hebt met haar "verwekker"! Hier loopt dat redelijk. Kan beter kan erger.

Jullie zijn al aardig lang bezig idd, hopelijk gaat de behandeling helpen! Ieder lichaam is anders en ook al ten opzichte van jezelf, het blijft echt een wonder dat zwanger raken en blijven!

Ik ben vanaf juli van de pil af, dus zijn nu zo'n 7 maand verder zonder resultaat. (6 rondes) 7 feb m'n nod.
    Maar we wachten "geduldig" af! Iedereen heeft wel eens baal momenten. Maar als ik kijk naar dames (zoals jij ook inmiddels) in de mmm dan wil ik niet klagen, weleens balen. 😁🙈
    Bij zl 8 maand gewacht waarin 3 rondes waren.

4. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Fijn dat t bij jullie opzich ook prima gaat. Allegaal spanningen onderling is voor jullie zoontje ook niet fijn!

Ach iedere maand dat je weer ongesteld word is vervelend! Waarom bij je zoontje 3 rondes en 8 maanden gewacht? Had je lange cyclussen?

Hier was ik door de pil heen zwanger geraakt.

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Nee precies! We gingen in het begin heel zakelijk met elkaar om, dat wordt nu wel wat losser maar nog steeds zakelijk. Maar vind het wel prima zo lang hij nergens mee gaat dreigen oid! Daar was ik in bet begin wel bang voor.

Ik had idd hele lange cyclussen! Nu gelukkig wel vrij normaal, gemiddeld 35dagen..

6. Preggers87

2 feb 2012
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    hi Zoesje,

Hier een soortgelijk verhaal. Ik heb een dochter van 3,5 uit een eerdere relatie (uit elkaar toen zij 9 maanden was). Super moeizaam contact. Hij is er absoluut voor zijn dochter maar het is een draak tegen mij :(

Een jaar erna mijn huidige vriend ontmoet. Afgelopen september besloten te stoppen met de pil, direct zwanger maar mk na 6 weken en eergister weer positief getest!!!

Is er een goede omgang tussen je zoon en zijn vader? En is er contact tussen je vriend en je ex? Hoe voelt het voor jou dat je voor een 2e kindje gaat met nieuwe partner? Ik merk dat ik, ondanks mijn volle vertrouwen in vriend en zijn kunnen als papa, toch een beetje bang ben voor een neerwaartse spiraal ofzo.. waar ik met ex ook in terecht kwam, al had ik daar zelf geen invloed op...

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Bij mij ietsje anders. Voor was het de eerste en voor mijn man de derde. Hij heeft al een dochter (17) en zoon (14). Zij wonen de helft van de week bij ons (co-ouderschap). En nu dus een zoontje van ruim 10mnd, na 3jr mmm ellende en 4mk's.

8. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Hier hetzelfde. Ik heb een zoon van 12 uit een eerdere relatie. Heb hem op jonge leeftijd "gekregen". Heb hem in principe altijd alleen opgevoed. Zl ziet zijn vader nog wel.

Nu alweer bijna 5 jaar bij mijn huidige vriend en we hebben besloten samen nog een keer proberen papa en mama te worden. Is zijn eerste kindje. Pas in ronde 1, dus ben benieuwd wanneer het zo mag zijn!

9. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Aah wat vervelend dat hij zo tegen jou is! Wel fijn dat hij er voor jullie dochtertje helemaal is! Schrale troost dan maar.. Moeizaam contact is echt heel naar, daar wordt alles niet makkelijker van!

Wat jammer van je miskraam! En wat een geluk nu weer zo snel zwanger te zijn! Gefeliciteerd!! Ik zal voor je duimen dat alles goed mag gaan! (gaan we wel vanuit toch:D)

Hier is het contact tussen zl en zn vader wel goed, al doen ze enkel leuke dingen samen en zijn ze nooit echt gewoon samen thuis. Dat vind ik best jammer! Heb altijd het gevoel dat we hier niks bijzonders meer hoeven te doen want dat heeft hij bij papa al wel gedaan.. Hij heeft daar ook nog een half zusje van 6, zij woont ook bij haar moeder en is er ook vaak in het weekend. Die twee zijn ontzettend leuk samen gelukkig!
    Contact tussen mn vriend en mn ex is er niet. Hooguit dat hij hem soms thuis brengt en ik ben er toevallig niet, dan is mn vriend thuis.
    Zolang hij het accepteert dat ik een nieuwe vriend heb vind ik het ook wel best zo, hij heeft ook een nieuwe vriendin (zij heeft twee dochters) en volgens mij gaat dat ook goed samen. Merk wel dat m'n zoontje het soms een beetje druk vindt. Hij is vaak ook heel druk en een beetje dwars als hij weer thuis is.

Ik snap je gevoelens wel denk ik wat betreft die neerwaartse spiraal. Ik zat er juist gisteren nog over na te denken van stel dat ik weer hetzelfde mee ga maken dat we uit elkaar gaan.. Hoe vreselijk zou dat zijn!
    Maar gelukkig heb ik heel veel vertrouwen in ons en onze relatie en zie ik dat echt niet gebeuren.. Maar denk dat het wel logisch is dat je je dat soms afvraagt als je zoiets is overkomen! Betekent niet gelijk dat het gegronde angst is, maar je knt het je allicht afvragen natuurlijk.. (vooral als je tijd over hebt om na te denken.. haha)
    Ik heb verder geen twijfels over hem als papa zijn. Hij neemt zn vaderrol nu met mijn zoontje ook super goed op zich en neemt me ook veel dingen uit handen dus dat zit wel goed!

Oh jee wat een lang verhaal.. merk wel dat ik nu even achter de laptop zit dan gaat het altijd wat makkelijker dan wanneer ik via mn telefoon op zp kijk... :p:D

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Wat spannend! Succes en hopelijk is het gauw zo ver!! Wanneer is je nod?
    Leuk dat je zoon grote broer wordt, hij zal vast wel trots zijn als het zo ver is! Lijkt me leuk dat hij het zo bewust meemaakt. Wat vind je daar zelf van? Denk je dat hij het leuk zal vinden?

*Edit, zie nu dat je nod over 4 dagen is. Spannend!

11. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Zou aankomend weekend mijn NOD hebben, maar ik vanmorgen de eerste menstruatietekenen gehad, dus helaas deze ronde niet. Maar het is nog maar ronde 1, dus mag niet klagen nog.

Mijn zoon gaat het geweldig vinden om grote broer te worden. Hij vraagt er regelmatig naar. Wel vind ik het wat jammer dat er zo'n groot leeftijdsverschil tussen zijn, maar ja, dat soort dingen zijn niet altijd te plannen. Inderdaad wel leuk dat hij het echt bewust gaat meemaken.

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Aah balen! Maar idd het is nog vroeg in de rondes dus komt vast goed!!

13. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi hoi,

Hier ongeveer hetzelfde. Heb een dochtertje samen met mijn exman. Zij is net 3 jaar. We zijn uit elkaar gegaan toen ze nog geen 1 was en daarna mijn huidige vriend ontmoet.
    Wij proberen al een tijdje zwanger te worden, maar wil niet echt lukken. Ik slik clomid (bij de eerste ook). Helaas in augustus een miskraam gehad.

In december weer begonnen met clomid en zit nu te wachten op mijn menstruatie. Verlies een klein beetje bloed verder niks. Echt heel raar. Moest eergisteren/gisteren ongesteld worden.

14. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Wat grappig, dan zijn onze kindjes ongeveer even oud :)
    Hopelijk lukt het gauw!! Dat is wel apart idd als je het anders nooit hebt! Maar even afwachten.. "Even" haha..
    Ik heb altijd dat ik een paar dagen licht bloedverlies heb en dan zet het door.. Ook heeeel vervelend :(

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik ook zoiets maar dan weer totaal anders hahahah

ik heb twee kindjes uit een eerdere relatie mijn vriend heeft er ook twee in de weekenden dus een huis vol.

mijn vriend wilt heel graag een kindje van ons samen ik ook wel alleen vind mijzelf te oud hahahah ik ben 32.

ik wil het liefst dan eigenlijk nu hij over een half jaar/jaar

16. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Hihi vol huis idd! Wel gezellig! Te oud ben je pas richting de 50 toch :p hihi
    Snap je wel hoor!
    Mijn vriend wilde eerst ook wachten maar nu kan hij niet meer wachten :D

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    hahahhaah ja idd npou dan is het zeker weten nee hahahah het is meer ik heb altijd gezegt voor mijn 30ste wil ik klaar zijn ja wist ik veel dat ik een nieuwe relatie krijg nu heb ik dat dus bijgeschaafd naar 35 alleen denkt hij dus dat ik gelijk zwanger ben dus als ik over een jaar zou stoppen ik dus 34 ben en dan voor mijn 35ste bevallen ben.
    ook de leeftijd van de kids wordt dan zo groot nu is dat 8,bijna 6, 4 en 2

18. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ja precies. Zeg gewoon ja naarmate je ouder wordt duurt het vaak langer voor het raak is dus kunnen maar beter vast beginnen :D

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja dat zei ik ook hahaha vandaar dat het toen in dec een half jaar is dus rond de zomer beslissen we of we het doen of toch niet, hij zit wel al elke keer en al zwanger nee lief ik slik de pil ja stop dan. en als ik dan zeg ik stop zegt ie nee nog ff niet hahahah

20. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Hahaha een echte man dus! :p
    Nou zal voor je duimen! Stiekem al wel op t forum gluren dus hihi :D

Deel Deze Pagina